kennel keskimaan

olkijuhy

ootteko samaa mieltä,että tästä kennelistä tulee parhaat mettästysmäykyt? kertokaa juttuja kenneleistä ja koiristanne

8

8237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitä hyviä

      metsästykseen sopivia lk-mäykkyjä muiltakin kasvattajilta.

    • kain

      Tuleeko tosiaan? Olen vain pistänyt merkille, että yhdistelmät ovat karvanlaaturisteytyksiä kaiken aikaa. Oli sitten käytetty omia tai astutettu ulkomaisilla uroksilla, yhdistelmissä virtaa enemmän karkeakarvaisten ja pitkärvaisten verta kuin puhtaasti lyhytkarvaisia verilinjoja. Kaikkea sitä jalostuksen nimissä tehdäänkin.

      • näitä kannatan

        Freckle Face ja Lamark kenneleistä tulee parhaimmat koirat ja niiden koirat aina voittaa kaikki kilpailutkin.


      • Minä vaan
        näitä kannatan kirjoitti:

        Freckle Face ja Lamark kenneleistä tulee parhaimmat koirat ja niiden koirat aina voittaa kaikki kilpailutkin.

        Kyllähän se on niin että on Pirjolla ja Markulla hienot koirat:) (freckle-face&Lamark) Omaki koira on aika paljon sitä sukua:)


      • Susa
        Minä vaan kirjoitti:

        Kyllähän se on niin että on Pirjolla ja Markulla hienot koirat:) (freckle-face&Lamark) Omaki koira on aika paljon sitä sukua:)

        Kovasti on niillä koiriakin ja tuomarit
        tuttuja .Kamala hirttämistyyli Pirjolla on,
        siinä koirat saa kyytiä.Suurta pisnestä näkyy
        olevan.EI MITÄÄN IHAILTAVAA !!!!!


      • Anonyymi
        Susa kirjoitti:

        Kovasti on niillä koiriakin ja tuomarit
        tuttuja .Kamala hirttämistyyli Pirjolla on,
        siinä koirat saa kyytiä.Suurta pisnestä näkyy
        olevan.EI MITÄÄN IHAILTAVAA !!!!!

        Onko kellään kokemusta minkä luontoisia koiria freckle face kennelistä on tullut? Me ostettiin puolivuotias koira sillä perusteella että oli tosi lapsirakas. Nyt tilanne on se että koira pelkää kaikkia vieraita aikuisia ja hyökkää lasten kavereiden päälle, on myös yrittänyt purra.
        On alusta asti ollut todella arka ja pelokas. Ollaan koulutettu koko meillä olleen ajan mutta tuntuu että huonommaksi menee.. eläinlääkäri ei löytänyt mitään fyysistä vikaa. Alkaa olla aika toivoton fiilis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kellään kokemusta minkä luontoisia koiria freckle face kennelistä on tullut? Me ostettiin puolivuotias koira sillä perusteella että oli tosi lapsirakas. Nyt tilanne on se että koira pelkää kaikkia vieraita aikuisia ja hyökkää lasten kavereiden päälle, on myös yrittänyt purra.
        On alusta asti ollut todella arka ja pelokas. Ollaan koulutettu koko meillä olleen ajan mutta tuntuu että huonommaksi menee.. eläinlääkäri ei löytänyt mitään fyysistä vikaa. Alkaa olla aika toivoton fiilis.

        Mäyräkoirapalstoilla puolustaa luolakokeita. Miettisin kahteen kertaan, ennen kuin tuolta koiraa hankkii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäyräkoirapalstoilla puolustaa luolakokeita. Miettisin kahteen kertaan, ennen kuin tuolta koiraa hankkii!

        Luolakokeet ovat luolakoirille tärkeitä, saaliseläimiä ei kuitenkaan saa vaarata tai stressata eli haju riittää.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe