Häätö mitä tehdä?

1988Riku

Mitä tehdä tilanteessa kun on saanut häädön ilman mitään juridista syytä. Kuunnellut yhtenä iltana musiikkia vähän kovempaa ja kiroillut?
Kaiken lisäks asunto on välityspalvelun kautta?

13

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin_se_vain

      Sitä kuusta kuuleminen, jonka juurella asunto.

      • kannattiko

        kannattiko ?


      • niin_se_vain
        kannattiko kirjoitti:

        kannattiko ?

        "Sitä kuusta kuuleminen, jonka juurella asunto."
        Todellakin kannattaa tuo ottaa huomioon.


    • 1988riku

      Ei kyllä :)

    • Häätötuomiota ei voi saada ilman juridisia perusteita, oikeuslaitos kun sattuu antamaan tuomionsa lain pohjalta.

    • 1988riku

      Tuntuu siltä että sain aiheetta tyyliin joukkovihaa ja vielä yhellä varotuksella joka on tullut yhdestä illasta monesta asunnosta. Harmittaa niin se vaan vissiin on.

    • syyllinensyytön

      ..joukkovihasta puh.ollen, mä olen syyllinen kaikkeen naapureiden mielestä koska kerran pidin bileet ja sen jälkeen kaikki mitä talossa tapahtui oli mun bilettämisen syytä. vaikka muut talossa riekkuis klo 3.een yöllä, on se mun syy, vaikken olis kotonakaan, niin minun vika kaikki. kun susta leivotaan syyllinen niin oothan sä syyllinen..

      • Lähettäjä

        Näinhän se menee sinun kaltaisiasi ei ole kuin 1 asunnossa rapussa. Teidät saadaan häädettyä rauha palaa muillekkin. N 3kk sitten sanoin naapuristani isännöitsijälle asukkaat vielä viimeistelivät lähtönsä myös bilettämällä viimeisenä iltana. Pääasia et rauha palasi kotiini. Eikä ole vuosien saatossa ensimmäiset naapurit jotka ovat lähdön saaneet.


    • 1988Riku

      Jos soittaa 10 minuttia musiikkia täysillä kun vituttaa tosin iltasaikaan ja kun napuuri tuli valittaan siitä saman tien laitoin musiikin pois ja menin nukkumaan. Ja muina iltoina en ole tehny mitään. Ja kyseinen naapuri otti mut heti ekana päivänä silmätikuks ja vittuili.

    • 1988riku

      Ja pyysin vielä anteeksikin

    • 1988riku

      Okei oli paska päivä mut 10 min What?

      • Lähettäjä

        Niitä paskoja päiviä kuin tuppaa vuokralaisilla olemaan.


      • oppia_ikä_kaikki

        Taisi vuokraloinen vähän kaunistella tekojaan. Tai ei vaan muista, mitä on känni/huumepäissään tehnyt....

        Häätöä ei taatusti anneta yhden ainoan naapurin valituksen perusteella.

        Vuokraääliö mainitsi myös saaneensa varoituksen aiemmin. Siis ei ollut eka kerta kyseessä. Vuokraääliö kuvittelu, ääliö kun on, että on olemassa 3 varoituksen sääntö = häätöä ei voi saada kuin vasta 3 varoituksen jälkeen. Väärin! Mitään tällaista sääntöä ei ole. Häädön voi saada vaikka kertalaakista tai yhden ainoan varoituksen jälkeen, jos perseily jatkuun. Kuten nyt on tapahtunut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe