Artistiko maksoi

MeniHaarniskaan

32

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niska.nostaa

      Oliko Niskan nostin?

      • Säästöä

        Vankilan ja K.Ari hoiti vankityönä.


    • VankiTöissä

      Vankilan Pienliikemies K.Liero hoiti vankityönä.
      "Vartia" pamputti vauhtia Rokkikukolle !

      Me Persut ja "Vartiakin" naurettiin kun Rokkikukko hikosi edes kerrankin kunnon rehellistä työtä tehdessään :))

      • Laiskankohtalo

        Miten toimitetana pamputtaminen??


      • persujen-kirjoitustaito

        Aivan toimitetana.


      • Hörsöjen-ajatustaito

        Aivan, toimit etana.


    • Tilausvastuussaollaan

      Kaupunki taitaa olla vielä osakkana SCC -hankkeessa. Osakekaupat Ritaluoman yhtiön kanssa kun jäivät kesken kiireellisen ulkomaanmatkan takia. Pieni käsiraha ei riittäne käsien pesuun Sunny -veloista.

      • posessss

        K.Ari voisi hoidella rahat kaverinsa Ritskun kanssa mutta estynyt posess


      • Kusessss
        posessss kirjoitti:

        K.Ari voisi hoidella rahat kaverinsa Ritskun kanssa mutta estynyt posess

        Pienliikemies- "Rokkikukko" Kiirunkinen voisi hoidella rahat kaverinsa Ritskun kanssa mutta estynyt poses


    • Heavyrokki

      Eiks tän kuuluis kierongin maksaa kun oli pystyttämässäkin.

      • Suhmuritukea

        Sen pystytti Ritsku ja Kari ja Lulu keskitty scc suhmurointii.


      • Suhmuritukea
        Suhmuritukea kirjoitti:

        Sen pystytti Ritsku ja Kari ja Lulu keskitty scc suhmurointii.

        Sen pystytti Suurliikemies Ritsku ja "Rokkikukko-Pienliikemies K.Liirunkinen, yhdessä ne sitten keskitty scc suhmurointii.


    • Sveamaa

      Kyllähän tää keissi tais mennä niin että ritsku kairas kuivana kuironkia kakkoseen.kuirunki toimi rintsin juoksupoikana

    • Sveamaa

      Kyllähän tää keissi tais mennä niin että ritsku kairas kuivana Garyy kakkoseen. garyy toimi rintsin juoksupoikana

      • jjfkjf

        Ai ai. Toivottavasti Iisakki ei ole mustasukkainen tapahtuneesta.


      • näin.olen.kuullut

        Eihän demulit edes kasta lapsiaan, nimet annetaan kuin lemmikkieläimille ja kommuunielämässään kaikki on yhteistä ja jaettavissa intiimisuhteita myöden.


    • Tornikaatu

      Kaupunginn päättäjät lupasi monta työpaikkaa kun rakentaminen alkaa, ei oo näkyny? Kantolan haavepuiston piti työllistää, ei oo näkyny? On meillä ainakin päättäjät jotka osaavat luvata, toteutus aika helvetin heikko!

      • ValoaNäkyvissä

        No työllistäähän se sitten kun rakentaminen alkaa. Malta mielesi. Tulevaisuudessa kaikki on paljon paremmin. Hankkeiden toteuttaminen vie aikansa.


    • siitäsesoppasyntyisi

      Toivottavasti konkurssipesän hoitaja on suopea katsoen osakeyhtiölakia vähän läpi sormien eikä vaadi hallituksen jäsentä vastuuseen.

      • Linnaa

        Karin ja Lulun suhmurointia ei tule katsoa läpisormien. Kovat rangaistukset.


      • Linnaa
        Linnaa kirjoitti:

        Karin ja Lulun suhmurointia ei tule katsoa läpisormien. Kovat rangaistukset.

        Kok/Dem-Trollin suhmurointia ei tule katsoa läpisormien. Kovat rangaistukset.

        "Vartia" saa häntä pamputtaa oikein kunnolla!


      • Linnaa kirjoitti:

        Kok/Dem-Trollin suhmurointia ei tule katsoa läpisormien. Kovat rangaistukset.

        "Vartia" saa häntä pamputtaa oikein kunnolla!

        Pehmittämällä tunnustaakin helpommin.


      • Niin-nautin

        Ihanaa Persujen katkeraa sarkasmia.


      • Kuppi.kuumaa

        Päivystelijä figuroi väärin.


      • aina.iduiksi

        Perzuikkien peritapa.


      • Epätosi.yhtälö

        Mummo tuskin kannattaja, etenkin taustansa tuntien.


    • NaurunAihettaKerrakseen

      Millekäs me nyt nauretaan ohiajaessa kyseli suomipopin väki aamulla, lähetänkö kaupunginhallituksen kuvan?

      • mainettakunniaa

        eiks tolpan vois pystyttää rikos museon pihalle. siellä muistutuksena isosta kusetuksesta


    • AkuAnkkaOptimisti

      Kiemunkiahan ei varsinaisesti ole kusetettu, hänhän uskoo kai vieläkin, että SCC:n kaatumiseen johti tekstiviesti Sambialaiselle sanomalehdelle.

      • varsinaisesti

        K.Ari oli niin hyvin perillä että suhmuroi itsensä Miekkalinnaan poliisin ongelmajätteeksi.


      • varsinaisesti
        varsinaisesti kirjoitti:

        K.Ari oli niin hyvin perillä että suhmuroi itsensä Miekkalinnaan poliisin ongelmajätteeksi.

        K.Lieronkinen oli niin hyvin perillä että suhmuroi itsensä käräjäoikeuden virallisella tuomiollaMiekkalinnaan poliisin ongelmajätteeksi.


    • Omistajanoikeudella

      Lehti kertoi että mansen neoni oli tilannut sen kaatamisen turvallisuussyistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe