Miten saa pojat ihastumaan

Noorahautala

Moro niin mä tykkän yhes pojas ja me ollaan kyl puhuttu yhes viesteil ja se on kommanu aina mun kuniikki mut se kyl muihinki tyttöjen kivii kommaa ja puhuu Niite kaa viesteil sit yhtenä päivänä mä en pystyny enää kestää sit mä vaa menin ja sanoin sille et tykkän susta se oli sille ookoo sit pari päivän pääst se sano mulle tiiäks miks et tykkän susta mä olin sille no miks se sano koska yks toine poika tykkää susta siis mitä ihmettä sit tään jälkee se ei enää puhunu mulle mitään viesteillä voiko joku auttaa tai neuvo et mitä mä nyt teen

6

192

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö765438567

jos poika ei tykkää susta unohda se! maailmassa on varmasti poikia kyll joku suhu varmaa ihastuu:) muhun pojat ihastuu kun oon oma itteni ja tuun mukaan jutteleen porukoihin

• Rönttönen666

No siis mee face to face sen luo ja näytä sille rönttöstä,TOIMII!

• hieno sana 5/5

• sitruunakana

Miksi edes pitäisi saada ihastumaan?
      Jos kerran niin pidät tästä tyypistä, ja ei vastakaikua tule, jätä se pois.
      Kehottaisin myös ettet keskittyisi niin paljon poikiin kuin kouluun. Kirjoitusta tarvitsee elämässään, kumppania ei.

• SOKERIHAMSTERI

Valitan, tunteita ei voi ohjailla.
      :-(

• Oikeastaan voi. Siihen on monia keinoja, joitten yksinkertaisuus vaihtelee sen mukaan, kuinka suuren vaikutuksen haluaa aiheuttaa. Mainokset, propaganda, aivopesu....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      456
      925
    2. 56
      589
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      573
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      165
      535
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      514
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      467
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      446
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      92
      445
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe