Rekatut ja muut, mitä mieltä olette kellojen..

KittieChi-81

..siirtelystä? Haittaako? Minua ei yksi tunti sinne tai tänne haittaa yhtään.😊

35

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AjatellaHomein

      Niin henkilökohtaisesti ei varmaankaan haittaa, mutta jos ajattelee ja lukee niistä asioista mihin siirtely vaikuttaa negatiivisesti, niin luulisi että olisi sen verran myötätuntoa muita kohtaan, että olisi kellonjen siirtämistä vastaan. Mutta omaan napaan tuijottaminen on juuri tuota.

      • puoliksitunti

        Siirretään puolella tunnilla ja pidetään siinä! Pitäisi sopia kaikille pannaan puoliksi ja pysytään siinä sitten.


      • KannbisLailliseksi

        Keräys on taas käynnissä. Edellinen sai yli 30 000 kannanottoa niiltä jotka yleensä käyvät Kansalaisaloite sivulla vaikuttamassa. Voi vain toivoa että ihmiset olisivat aktiivisempia, niin saataisiin monet poliitikoiden töpeksimät asiat kuntoon.
        https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2188


    • No eipä meitsiäkään kellojensiirtelyt haittaa juurikaan kun kännykkä on yleensä sängyn vieressä aamuisin herättämässä ;-D Sitten kait olisi hiukkasen eri asia jos sattuis olemaan kaappikello aamuneljältä siirtämistä vailla elikkä kellon koolla on eräänlaista merkitystä tietenkin.. ;-D

      • Miten minä arvasin että joku alkaa vitsailemaan?😉


    • No on toi kyl hemmetin pelleilyy. Se on vaan et tollai ihmisten alttius onnettomuuksiin lisääntyy ku sisäinen kello sekoo :( Tosta löytyy jopa tutkittuu tietoo...

      • Ehkä tuo kellon ajan siirtäminen vielä lopetetaan? Mutta, kuten sanoin minulle se on ihan sama.


    • haittaa_ja_vituttaa

      Mitään perusteita käytännölle ei ole.

      • Aiheuttaako väsymystä?


      • Taas on kellojen siirto aika
        ja digiboksi ei tykkää siitä.
        Kännykkä pähkäilee toimiako vai ei.


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Taas on kellojen siirto aika
        ja digiboksi ei tykkää siitä.
        Kännykkä pähkäilee toimiako vai ei.

        Ai sinulla on teknisiä ongelmia?😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Ai sinulla on teknisiä ongelmia?😊

        Joo... En tiedä miksi... Mutta ei sille mitään voi


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Joo... En tiedä miksi... Mutta ei sille mitään voi

        No saitko kellot siirrettyä?😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No saitko kellot siirrettyä?😊

        Sain lopulta... mutta kännykkä ei tykkää pelittää kunnolla


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Sain lopulta... mutta kännykkä ei tykkää pelittää kunnolla

        Onko kännykkäsi liian vanha, kun kenkkuilee?


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Onko kännykkäsi liian vanha, kun kenkkuilee?

        Ei pitäisi olla liian vanha...


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Ei pitäisi olla liian vanha...

        Okei. Laitteet on sellaisia kenkkuilijoita välillä..


    • Kittien kans oon kyllä samoilla linjoilla.

      Jos yön aikana kello on siirtynyt tunnin sinne tai tänne niin se ei vaikuta mun olotilaan kyllä millään lailla. Tutkimukset voi osoittaa jotain muuta mutta ihmisiä on myös monenlaisia, toisiin ihmisiin vaikuttaa ja toisiin tonttuihin taas ei:)

      • Hyvä ettei haittaa sinuakaan.😊


    • RessuNro5

      Syksyllä ei niinkään, keväällä enemmän kun tunti 'viedään'.

    • vastustankellojensiirtoa

      Missä on Tinttuliina ja turkoosi pikkupimu? Tietääkö kukaan?

    • loppuisi_itku_ja_parku

      24 tunnin siirrolla hoideltaisiin kerralla melkein neljännesvuosisata.

    • Mua todellakin haittaa ja tympäisee, sillä mulla on parina iltana kahdeksaan saakka joko luentoja tai harjoituksia :(( Ja sen jälkeen vielä tunti telinevoimistelua... Usko mua, että aion kaatua mun sänkyyn niinä iltoina. Siis ennen kuin saan taas rytmistä kiinni... Koska kello on "oikeasti" yli kymmenen, kun olen vasta mun asunnolla :((

      • Suhun jäi kaipuu Cinderella...


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Suhun jäi kaipuu Cinderella...

        Mä sanon et antaa heittää ku rupee käymään yli hilseen toi ruinaaminen.


      • haaveeksi_jää
        artagnan kirjoitti:

        Mä sanon et antaa heittää ku rupee käymään yli hilseen toi ruinaaminen.

        Itsekkin ruinaat ihan samoin.


      • artagnan kirjoitti:

        Mä sanon et antaa heittää ku rupee käymään yli hilseen toi ruinaaminen.

        Tiettävästi Sinä et häntä omista, saati päätä hänen asioistaan.


      • artagnan kirjoitti:

        Mä sanon et antaa heittää ku rupee käymään yli hilseen toi ruinaaminen.

        Minun mielestä ei olisi Arielin alunperinkään kannattanut ottaa uimaripoitsuun yhteyttä, jos kerran ei kiinnostakkaan.. Tämä on vain mielipide, mutta kukin tekee kuten lystää.


      • pappa_määrää_tahdin
        KittieChi-81 kirjoitti:

        Minun mielestä ei olisi Arielin alunperinkään kannattanut ottaa uimaripoitsuun yhteyttä, jos kerran ei kiinnostakkaan.. Tämä on vain mielipide, mutta kukin tekee kuten lystää.

        Toljanter puhalsi pelin poikki, pikkupimulla ei ole omaa tahtoa näissä asioissa.


      • pappa_määrää_tahdin kirjoitti:

        Toljanter puhalsi pelin poikki, pikkupimulla ei ole omaa tahtoa näissä asioissa.

        Tottakai jokaisella on oma tahto puupää!


    • Haitan ymmärtää kovastikin jos on fyysisesti rasittavia päiviä.

      • Sori kun kommentoin mutta ehkä sinun ei kannata laittaa A-r-i-e-l viestiä kun ei toivo kenellekään pahaa mieltä. Ymmärrän että se saattaa olla hankalaa mutta kyllä se kaipuu aikanaan häviää... Ehkä A-r-i-e-l sitten joskus haluaa sinun kanssasi jutella??


      • Moka piti lukea kun en toivo kenellekään pahaa mieltä


    • no kyllä se maitotilallisen näkövinkkelistä kahteltuna on sitte semmonen risti ja riesa ku noi kantturat tuppaa jatkamaan eloaan siinä entisessä ajassa. eipä toi kellojen siirto jäbääkään sitte pahemmin haittais ku pistäis vaan pillit pussiin..

    • Eiköhän kellojen siirtelyn lopettamisesta ole olemassa laaja eurooppalainen yksimielisyys. Vain komissio haraa vastaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe