Egyptiin haluavia ??

egyptiinkaipaava

Tjäreborille vaan viestiä että avaisivat lennot hurghadaan, miksei muuallekin egyptiin, kuulemma liian vähän kysyntää.

Jos halukkaita tuonne on niin ilmoitusta eteenpäin!

7

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • egyptiinkaipaava

      Ei taida porukkaa kiinnostaa suorat lennot egyptiin ??

      • Turkishairlines

        Ihan yhtä helppoa on mennä omatoimimatkailijana ja varata lennot Turkish airlinesin kautta, kaikki matkatoimistot tuntuvat antavan vain tyhjiä lupauksia suorista lennoista Egyptiin..


      • Suoralento

        Joo helppoa on kyllä mutta on se suoralento mielyttävämpi


    • Egypti

      Ihme selityksiä. Ei mulla ainakaan jää yksikään reissu tekemättä sen takia ettei suoria lentoja ole. Itseasiassa suurinpaan osaan mun kohteista lennän reittilennoilla ja välilaskulla. Aikoinaan (2010 ja 2012) myös Egyptiin menin Air Francella Pariisin kautta.

      • suoralento

        Mitä helvetin selityksiä, eikö äiti antanu tissiä vai miksi kiukuttaa?

        Sä oot varmaa se tyyppi kun joku saa sairaskohtauksen koneessa ja on kuolemaisillaan, niin sun mielestä kohteesee pitäisi silti jatkaa matkaa vs että palattais takaisin ja potilas pääsisi hoitoon, kunhan oma perse on kunnossa ei muista väliä, tälläinenkin apina (nainen) nähtiin lokakuussa lento oli hki-gazipasa,vittuili suorastaan ja kirosi kovaan ääneen tälle henkilölle/omaisille joka sai sen kohtauksen, samainen norsu matkannut myös usein hurghadaan.
        Sanoinko jossain välissä että matkat jää siksi väliin ? Onko se niin vaikea tajuta että yksinkertaisesti suora lento on mielyttävämpi mukavampi ja nopeampi.


    • hatsepsutII

      Suora lento on aina vaivattomina ja nopein, kaikki eivät halua tuhlata aikaansa välilaskujen aikaan kentillä istuskellen. Egyptiin vaan on tällä hetkellä kait suhteellisen vähän kysyntää terrorismin pelon takia. Se on tietysti harmi, sillä Egyptillä on paljon ihastuttavia lomakohteita, kuten juuri tuo Hurghada. Maan upeat nähtävyydet, eksoottinen kulttuuri ja herkullinen keittiö kaipaisivat vähän markkinointia Suomessa, jotta niillä olisi kysyntää, sitähän voi myös luoda! Egyptistä voi jokainen lukea tarkemmin osoitteessa: http://valimeri.com/egypti

    • Alam

      TUI:n (fritidsresor) kautta vaan egyptiin. Ruotsista kyllä tehdään koko ajan matkoja Hurghadaan ja Marsa Alamiin. Ei muuta kun matka varaukseen ja laivalla yli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe