Flanellipaidat on hyviä päällä. Esim. jahtireissuilla olen pitänyt niitä takin alla. Muuten flanelli ja ylipäätään kauluspaitoja on tullut vähemmän käytettyä. Haluisin käyttää niitä myös koulussa ja muuten vapaa-ajalla, kun liikkuu kavereiden kanssa.
Kaipaan vinkkejä ja mielipiteitä, kuinka kannattaa flanellipaita pukea? Esim just kouluun ja/tai vapaalle? montako nappia auki? hihat auki? käärittynä? housun päälle? vai sisään?
Mitä pukemistapa kertoo mun tyylistä ja persoonasta?
Haluan antaa itsestäni kuvan ulospäin suuntautuneena, rohkeana jätkänä. Joskus vähän koviksena (tai pahiksenakin)
Flanellipaitoja
6
1270
Vastaukset
- jusa98
Musta tuntuu ett sulle sopii retee tyyli. Sä oot metsästyshenkinen äijä niin kun mäkin. Flanellipaita ja ruutupaita yleensäkin on hyvä valinta. Kääri hihat, jätä housun päälle ja nappeja reilusti auki. Alle sopii vaikka musta t-paita.
- make99_
Just noin munkin mielestä ok. Mun tyyli on tollanen. Ja lippis päähän, lippa niskaan tietty.
- Esups
Hey what's up guys? It's Scrarce here.
- Nikko99
Itellä kans flanellipaitoja ja ruutupaitoja....yleensä hihat käärittyinä...sopii hyvin lippiksen kans...pilotin tai nahkarotsin...ja tietty housujen päällä se
- räbätyyli
räppityylil vähä liia iso flanellipaita ja farkut jotka lököttää sopivast... joko kaikki napit kii tai sit kaikki napit auki. eikä mitää hihoje käärimist. lätsä päähä!
Tää on kyllä niin uskomatonta, että meidän vanhojen ukkojen paidasta on tullut muotipukine. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1076989Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4935145Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1433180Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2132591Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t332273Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111149- 1091100
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531080