Emo/scene Nuoret Turku

EmoPoika

Onko missään Turun alueella oikeen ketään emo/scene Nuoria Itse Olen Emo tai scene tyylinen 15v poika Ja Muuttanut Turkuun jonkin aikaa sitten Ja ajattelin vaan kysyä onko Turussa ketään ja joo oon kauhe loner😂🌙 Btw Kuuluuko Emon olla lyhyt ja joo tyhmä kysymys.

38

153

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viestisi kertoo miksi olet yksinäinen. Ja joo pitää olla lyhyt muuten sitö ei saa tehä.

      • Ymmärrän täysin miksi sinua kiusataan netissä😌


      • EmoPoika kirjoitti:

        Ymmärrän täysin miksi sinua kiusataan netissä😌

        Mitenköhän minua kiusataan netissä? Muutenkin netissä kiusaamisella ei ole väliä. Ihan ok servausyritys, koeta vähän loogisesti miettiä, 2/5


      • Vajukkiolet
        AIDS kirjoitti:

        Mitenköhän minua kiusataan netissä? Muutenkin netissä kiusaamisella ei ole väliä. Ihan ok servausyritys, koeta vähän loogisesti miettiä, 2/5

        Ootko vähän idiootti ite sanot niin sun profiilin kuvauksessa😂😂😂😂😂😂😂


      • Vajukkiolet kirjoitti:

        Ootko vähän idiootti ite sanot niin sun profiilin kuvauksessa😂😂😂😂😂😂😂

        Jaa olin jo unohtanu sen. No se on aikalailla selvästi vitsi


      • Kauha-Guru__

        Aids annan pienen vinkin emot furryt jne. Ovat oikeasti säälittävää porukkaa heikolla itsetunnolla joita on oikeutettua tietenkin kiusata.


      • Nimimerkin.vanki
        Kauha-Guru__ kirjoitti:

        Aids annan pienen vinkin emot furryt jne. Ovat oikeasti säälittävää porukkaa heikolla itsetunnolla joita on oikeutettua tietenkin kiusata.

        Ei ihmisiä saa kiusata tai kerron kylmikselle.


      • Kauha-Guru__ kirjoitti:

        Aids annan pienen vinkin emot furryt jne. Ovat oikeasti säälittävää porukkaa heikolla itsetunnolla joita on oikeutettua tietenkin kiusata.

        Niin tiedän, tietenkin he hermostuvat ja kantelevat ylläpidolle


      • Kauha-Guru__

        Ilman tunnusta on vapaampi kirjoittaa pelkäämättä kaikkien viestien poistoa.


      • Kauha-Guru__ kirjoitti:

        Ilman tunnusta on vapaampi kirjoittaa pelkäämättä kaikkien viestien poistoa.

        Okei totta pitää pistää käyttöön


      • Kauha-Guru__ kirjoitti:

        Aids annan pienen vinkin emot furryt jne. Ovat oikeasti säälittävää porukkaa heikolla itsetunnolla joita on oikeutettua tietenkin kiusata.

        on varma iha vitu kova olo netis anomyynina jauha paskaa😂😂😂😂😂😂😂 hanki sinäki vittu elämä pelle


      • EmoPoika kirjoitti:

        on varma iha vitu kova olo netis anomyynina jauha paskaa😂😂😂😂😂😂😂 hanki sinäki vittu elämä pelle

        Ironista kun haukut itse paljon enenmän. Loppujen lopuksi en mitään pahaa sanonut.


    • 00muttei0

      moro emopoika! täs o toine samalaine turust ^__^mitä kaikkee kuuntelet? mite pukeudut? kui matalal pidät housui? ^__^
      nii oon siis -00

      • Onko sulla ig tai jotain Mia voitais jutella?🙂


      • Kauha-Guru__

        Työntäkää veitsi perseeseen!


      • Kauha-Guru__ kirjoitti:

        Työntäkää veitsi perseeseen!

        Mee ny jo vittu tai munaa iha sama kunha menet minne aurinko ei paista


      • EmoPoika kirjoitti:

        Mee ny jo vittu tai munaa iha sama kunha menet minne aurinko ei paista

        Hieno lause


      • Kauha-Guru__

        Koittakaa viillellä peräaukkoa, saa kuulemma hyvät angstit siit ku perse vuotaa verestä.


      • Esups
        EmoPoika kirjoitti:

        Mee ny jo vittu tai munaa iha sama kunha menet minne aurinko ei paista

        Emopaskalla hermot kireellä. Kannattaisko vaikka lakata se huomionkerjäys ja olla niinkun normaalit ihmiset? Saisit sääkin kavereita...


      • AIDS kirjoitti:

        Hieno lause

        Kiitos otta vaa päähä :)


      • Kauha-Guru__ kirjoitti:

        Koittakaa viillellä peräaukkoa, saa kuulemma hyvät angstit siit ku perse vuotaa verestä.

        Vitu kakara mee koulu ja opettele lukee kirjoitin emo tyylistä en siitä että olisin emo kannatta mennä se sun checkka se on iha eroa asia kun pukeutuminen ja jos ite tykkäät sorva puukko perseeses nii omapahan tietos ite olisi voinu elää ilman😂


      • Esups kirjoitti:

        Emopaskalla hermot kireellä. Kannattaisko vaikka lakata se huomionkerjäys ja olla niinkun normaalit ihmiset? Saisit sääkin kavereita...

        Sanoin että mulla ei oo turus paljo frendei mut hesas ja saloa ja muual on ja kyl suaki rasittaisi kun sun tapaset pikku paskat tulis mutisi jotain ja esittää kovaa poika anomyynina mee pentu tumputtaa vessa😂


      • Esups kirjoitti:

        Emopaskalla hermot kireellä. Kannattaisko vaikka lakata se huomionkerjäys ja olla niinkun normaalit ihmiset? Saisit sääkin kavereita...

        Ja Millä vitun tapaa määrä huomio keräisi😂


      • Kauha-Guru__

        Huomaatko että teet itsestäsi naurettavamman viesti viestiltä suosittelen ettet nolaa itseäsi enenmpää ja painuisit helvettiin täältä uikuttamasta.


      • Guruoothuora
        Kauha-Guru__ kirjoitti:

        Huomaatko että teet itsestäsi naurettavamman viesti viestiltä suosittelen ettet nolaa itseäsi enenmpää ja painuisit helvettiin täältä uikuttamasta.

        Mee helvetti kun ketään ei kiinosta😂


      • Esups
        EmoPoika kirjoitti:

        Ja Millä vitun tapaa määrä huomio keräisi😂

        Etkö sää emona tiedä, että se homma pohjautuu kokonaan huomionkerjäykseen?


      • Sosiaalijutut
        Esups kirjoitti:

        Etkö sää emona tiedä, että se homma pohjautuu kokonaan huomionkerjäykseen?

        Onko sulla kaikki kotona toi emopoika alu peri laitto vaa norm kysymukse ja te tuutte tänne kerää huomio haukkumalla ja sitte itkette takas kun sanota takas😑 menkää päivä kotiin takasi


      • Esups
        Sosiaalijutut kirjoitti:

        Onko sulla kaikki kotona toi emopoika alu peri laitto vaa norm kysymukse ja te tuutte tänne kerää huomio haukkumalla ja sitte itkette takas kun sanota takas😑 menkää päivä kotiin takasi

        Kirjotustaito niin paska, että meni viesti vähän ohi.


      • Sossuperkele
        Esups kirjoitti:

        Kirjotustaito niin paska, että meni viesti vähän ohi.

        No kannatais mennä pentu koulu ja opettele käyttä omaa järke ja päättely kykyä jos oot noin vajaa ihmine


      • Kauha-Guru__

        Hah paraskin puhuja.


      • Kauha-Guru__

        Opettele ensin kirjoittamaan.


      • Esups
        Kauha-Guru__ kirjoitti:

        Opettele ensin kirjoittamaan.

        Nimen omaan.


    • 00muttei0

      ei oo kik, käytäks skypee? jos käytät nii voiks laittaa ossan tänne ni lisään? tai en ainakaa ite haluis sitä tänne lisää. ei kyl ehk kauhee fiksuu et säkää laitat ku tää o täys trollei :/

    • Jokumariavaan

      Asun Helsingissä. Almost 15 ja same oon lonely af

    • Jokumariavaan

      Ja oon siis emo :)

      • Onko ig tai jotain missä voin laitta viesti


    • ysiseiskaemopoika

      moi! ei emon tarvii olla lyhyt, yks mu frendi on 191 pitkä! mitäs turkuun, onks löytyny seuraa sielt? oon ite pks, 19v emo jätkä joka rakastaa lontoota ^^^^^^^ja viettää liikaa aikaa koneella ^^^^^

    • KasTheMystic

      Olkaa ny elossa vielä xD

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe