Kävin energiahoidossa ja se tuntui mukavalta!
Kuulin, että hypnoosi onkin energiahoitoa. Tai että energiahoito on hypnoosia. Mielenkiintoista, sillä tieteen esitaistelijat ovat väittäneet tähän asti, että energiaa ei ole olemassakaan, nyt se onkin tehokasta, mutta hypnoosia.
Minulla ainakin se oli tehokasta, mutta en mielestäni vaipunut hypnoosiin eikä minua sellaiseen mitenkään vaivutettu.
Hypnoosi on energiaa
Energiahoidossa
2
113
Vastaukset
- YksVaanNainen
Jep. Hypnoosi on tehokasta hoitoa. Minulla oli pienet rinnat ja hypnoosilla ne ovat kasvaneet aivan huimiin mittoihin. Ovat jopa kiintyneet.
Pääkaupunkiseudulla on monia hypnoosin taitajia, jotka ovat erikoistuneet naisten rintoihin. En nyt mainitse nimiä, koska ei saa mainostaa täällä.- saasanoakehen
Kehen rintasi ovat kiintyneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237