Vuoroasuminen

KyselenVain

Moi,

Mitenkä teillä keillä on vuoroasuminen ollut pidempään niin on hoidettu nämä äitinepäivät ja isänpäivät ym.?

Eli kun tietenkin lasten pitää äitienpäivänä olla äidillä ja isällä isänpäivänä niin muutatteko niitä vuorojaina vuosittain sitten lähempänä noita ajankohtia jos tarvitsee?

Entäs joulu ja uusivuosi tai muut pyhät? Onko se niin et joulu ja uv toisellatänä vuonna ja ens vuonna toisella ja sit vuoroasumista muutetaan sen mukaiseksi lähempänä ajankohtia tarpeen vaatiessa? Vai siten että joulu tänä vuonna toisella ja uv toisella ja ens vuonna toistepäin jne. ja sit vuoroja muutetaan sen mukaan jos ei osu kohdilleen muuten?

Tai jos joulu ja uv on toisella tänä vuonna ja ens vuonna toisella niin mitenkäs nämä muut vaput,juhannukset sitten että tasataanko sen koko vuoden pyhät tasan?

Vaikka eihän se joulukaan ole siihen yhteen päivään sidottu. Voihan joulua viettää vaikka seuraavan vuoden tammikuussa mutta kuitenkin. Onhan se lapsillekkin kivaa jos on kaksi joulua ja niin varmaan moni tekeekin et jos joulukin ei omalle vuorolle osu niin sit joulua vietetään kun lapset tulevat itselle.

38

940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuisetmuuttaaeilapset

      Mitäs jos antaisit lapsillesi tästälähin sellaisen lahjan, että aikuiset muuttaa ja kiertää jouluna siellä sun täällä, ja lapset saivat olla kotona?????? Eikö olisi hyvä idea? Olisi se.
      Jos sinusta tuntuu et "Onhan se lapsillekkin kivaa jos on kaksi joulua ja niin varmaan moni tekeekin et jos joulukin ei omalle vuorolle osu niin sit joulua vietetään kun lapset tulevat itselle. "... niin kokeileppas ihan itse ennekuin puhut lasten suulla.

      Aina ne vanhemmat tyrkyttää niitä lapsia reissamaan mutta eivät itse ole valmiita uhrautumaan kertaakaan muuttamiseen ja kodin vaihtamiseen.
      No eipä tietenkään kun se on stressaavaa ja voimia kuluttavaa ja oma koti on paras... mutta ei lapsia haittaa.. ei ollenkaan.

      Mua niin ärsyttää tää lasten suulla puhuminen, lapset tykkä ja se on mukavaa. EI SE OLE KUN LAPSILTA KYSYTÄÄN!!!

      Ole hyvä ja reissaa ensin itse monta vuotta ja sano sitten oliko kivaa????

      • Teinienvanhempi

        Aijaa, että aikuiset lähtee pois ja lapset jätetään yksin kotio?
        Oma koti on tosiaanki se kallis ja paras, ei sitä nyt voi tungeta toisten kotiin, siitä saa tuomion kotirauhan häirinnästä ja sakkoja ,sekä merkintä rikosrekisteriin.
        Meikäläinen reissaa töissä ulkomaita myöten.


      • sinäoletidiootti
        Teinienvanhempi kirjoitti:

        Aijaa, että aikuiset lähtee pois ja lapset jätetään yksin kotio?
        Oma koti on tosiaanki se kallis ja paras, ei sitä nyt voi tungeta toisten kotiin, siitä saa tuomion kotirauhan häirinnästä ja sakkoja ,sekä merkintä rikosrekisteriin.
        Meikäläinen reissaa töissä ulkomaita myöten.

        En sanonut että lapset jätetään yksin vaan ne aikuiset kiertää. isä tulee lasten luo kun äiti muuttaa ja taas kun äiti tulee isä muuttaa. Eihän se ole hankalaa, eihän, varmasti tykkäät.
        Seli seli sulle, ei mitään tekosyit. Niin koti n paras paikka , on se lapsellekin. Siinäs nyt näät, keksit itsellesi verukkeita ettei tarvi kodita lähteä, mutta lasten täytyy kun sinä et viitsi. Muutappa muutama vuosi ja sano vasta sitten äläkä puhu lasten suulla.
        Miksi teit lapsia kun on kiva heitellä niitä ympärikyliä kun itse saat vaan lasikotella ja olla kotona. Sehän onkin kivaa.. ja lapset tykkää sanot sinä.


      • Teinienvanhempi
        sinäoletidiootti kirjoitti:

        En sanonut että lapset jätetään yksin vaan ne aikuiset kiertää. isä tulee lasten luo kun äiti muuttaa ja taas kun äiti tulee isä muuttaa. Eihän se ole hankalaa, eihän, varmasti tykkäät.
        Seli seli sulle, ei mitään tekosyit. Niin koti n paras paikka , on se lapsellekin. Siinäs nyt näät, keksit itsellesi verukkeita ettei tarvi kodita lähteä, mutta lasten täytyy kun sinä et viitsi. Muutappa muutama vuosi ja sano vasta sitten äläkä puhu lasten suulla.
        Miksi teit lapsia kun on kiva heitellä niitä ympärikyliä kun itse saat vaan lasikotella ja olla kotona. Sehän onkin kivaa.. ja lapset tykkää sanot sinä.

        Ite sinä olet idiootti, et missään sanonut, että siellä kodissa on aikuisia, vaan sanoit et vanhemmat kiertää ja muuttaa, mutta mihin?
        Minne se isä tai äiti menee puolisoineen ja yhteisine lapsineen kun toinen vanhempi tulee asumaan sinne puolisoineen ja lapsineen.
        Minulla on kaksi lasta toinen jo omillaan ja toinen tammikuussa aikuinen ja niin ,kun sanoin teen töitä ja reissaan työni puolesta paljon ulkomailla hotelliasuminen on tuttua ,se siitä viitsimisestä.


      • Jouuuuuuuuuuuu
        sinäoletidiootti kirjoitti:

        En sanonut että lapset jätetään yksin vaan ne aikuiset kiertää. isä tulee lasten luo kun äiti muuttaa ja taas kun äiti tulee isä muuttaa. Eihän se ole hankalaa, eihän, varmasti tykkäät.
        Seli seli sulle, ei mitään tekosyit. Niin koti n paras paikka , on se lapsellekin. Siinäs nyt näät, keksit itsellesi verukkeita ettei tarvi kodita lähteä, mutta lasten täytyy kun sinä et viitsi. Muutappa muutama vuosi ja sano vasta sitten äläkä puhu lasten suulla.
        Miksi teit lapsia kun on kiva heitellä niitä ympärikyliä kun itse saat vaan lasikotella ja olla kotona. Sehän onkin kivaa.. ja lapset tykkää sanot sinä.

        Jouuuuuuuu, kräsiiiiiiiii


      • häpeejapaljonsittenkin
        Teinienvanhempi kirjoitti:

        Ite sinä olet idiootti, et missään sanonut, että siellä kodissa on aikuisia, vaan sanoit et vanhemmat kiertää ja muuttaa, mutta mihin?
        Minne se isä tai äiti menee puolisoineen ja yhteisine lapsineen kun toinen vanhempi tulee asumaan sinne puolisoineen ja lapsineen.
        Minulla on kaksi lasta toinen jo omillaan ja toinen tammikuussa aikuinen ja niin ,kun sanoin teen töitä ja reissaan työni puolesta paljon ulkomailla hotelliasuminen on tuttua ,se siitä viitsimisestä.

        Älä selittele. Muuta itse ja mieti vasta sen jälkeen oliko kivaa. Jos se olisi kivaa muuttaisit itse ilomielin mutta kun ne lapet on helpompi liattaa matkustamaan ympäri ämpäri niin sinä vaan laiskottelet kotona. Näytä lapsillesi mallia miten kivaa on reissata jopa jouluna ja pilata joulu pelkkään reissaamiseen.
        HÄPEE IHMINEN! En löydä sanoja sille miten halveksin tuommosia vanhempia jotka oman eronsa maksattaa lapsillaan!!!!!!!!!!!!!!!!! Sinä ja ukkos olette asiat sotkeneet, te reissaatte ei lapset!!!!!!!!!!!!

        Häpeen sua, ja säälin lapsiasi. Maksatat omat mokasi heillä.


      • Teinienvanhempi
        häpeejapaljonsittenkin kirjoitti:

        Älä selittele. Muuta itse ja mieti vasta sen jälkeen oliko kivaa. Jos se olisi kivaa muuttaisit itse ilomielin mutta kun ne lapet on helpompi liattaa matkustamaan ympäri ämpäri niin sinä vaan laiskottelet kotona. Näytä lapsillesi mallia miten kivaa on reissata jopa jouluna ja pilata joulu pelkkään reissaamiseen.
        HÄPEE IHMINEN! En löydä sanoja sille miten halveksin tuommosia vanhempia jotka oman eronsa maksattaa lapsillaan!!!!!!!!!!!!!!!!! Sinä ja ukkos olette asiat sotkeneet, te reissaatte ei lapset!!!!!!!!!!!!

        Häpeen sua, ja säälin lapsiasi. Maksatat omat mokasi heillä.

        Mitä! Olet sinä sitte tyhmä, et vastannut kysymykseeni, minulla ei ole mitään "lapeja"vaan lapsia, lapit on suulissa, enkä "liata" mitään olen siisti.
        Opettele lukemaan sanoin ,että reissaan jatkuvasti työn merkeissä ulkomailla. En ole aina kotona.
        Minun lapset ei reissaa ympäriinsä, koska niiden äiti asuu samassa rivitaloyhtiössä, ja vanhempi opiskelee pääkaupunkiseudulla.
        Lapsemme ei ole maksanut latiakaan meidän erosta.
        Minä olen hetero en ole sotkenut mitään kenenkään hintin kanssa.
        Halveksin noin tyhmiä ihmisiä, enkä minä ole mokannut yhtään mitään, ex vaimoni halusi eron, koska meillä oli niin vähän yhteistä aikaa työni takia, ja ymmärsin sen oikeen hyvin, tällä hetkellä olen sinkku en kerkee seurusteleen.


      • Kaikkiahullujasitäon
        häpeejapaljonsittenkin kirjoitti:

        Älä selittele. Muuta itse ja mieti vasta sen jälkeen oliko kivaa. Jos se olisi kivaa muuttaisit itse ilomielin mutta kun ne lapet on helpompi liattaa matkustamaan ympäri ämpäri niin sinä vaan laiskottelet kotona. Näytä lapsillesi mallia miten kivaa on reissata jopa jouluna ja pilata joulu pelkkään reissaamiseen.
        HÄPEE IHMINEN! En löydä sanoja sille miten halveksin tuommosia vanhempia jotka oman eronsa maksattaa lapsillaan!!!!!!!!!!!!!!!!! Sinä ja ukkos olette asiat sotkeneet, te reissaatte ei lapset!!!!!!!!!!!!

        Häpeen sua, ja säälin lapsiasi. Maksatat omat mokasi heillä.

        Tällä kommentilla todistit taas sen , että olet täys idiootti.


      • mitäs_nyt_sitten
        Teinienvanhempi kirjoitti:

        Mitä! Olet sinä sitte tyhmä, et vastannut kysymykseeni, minulla ei ole mitään "lapeja"vaan lapsia, lapit on suulissa, enkä "liata" mitään olen siisti.
        Opettele lukemaan sanoin ,että reissaan jatkuvasti työn merkeissä ulkomailla. En ole aina kotona.
        Minun lapset ei reissaa ympäriinsä, koska niiden äiti asuu samassa rivitaloyhtiössä, ja vanhempi opiskelee pääkaupunkiseudulla.
        Lapsemme ei ole maksanut latiakaan meidän erosta.
        Minä olen hetero en ole sotkenut mitään kenenkään hintin kanssa.
        Halveksin noin tyhmiä ihmisiä, enkä minä ole mokannut yhtään mitään, ex vaimoni halusi eron, koska meillä oli niin vähän yhteistä aikaa työni takia, ja ymmärsin sen oikeen hyvin, tällä hetkellä olen sinkku en kerkee seurusteleen.

        Osui näemmä arkaan paikkaan. Ja siksi alkoi epäoleellisuuksiin takertuminen.


      • Jouuuuuuuu
        mitäs_nyt_sitten kirjoitti:

        Osui näemmä arkaan paikkaan. Ja siksi alkoi epäoleellisuuksiin takertuminen.

        Jouuuuuuuu, kräsiiiiiii


      • Jouuuuuu
        häpeejapaljonsittenkin kirjoitti:

        Älä selittele. Muuta itse ja mieti vasta sen jälkeen oliko kivaa. Jos se olisi kivaa muuttaisit itse ilomielin mutta kun ne lapet on helpompi liattaa matkustamaan ympäri ämpäri niin sinä vaan laiskottelet kotona. Näytä lapsillesi mallia miten kivaa on reissata jopa jouluna ja pilata joulu pelkkään reissaamiseen.
        HÄPEE IHMINEN! En löydä sanoja sille miten halveksin tuommosia vanhempia jotka oman eronsa maksattaa lapsillaan!!!!!!!!!!!!!!!!! Sinä ja ukkos olette asiat sotkeneet, te reissaatte ei lapset!!!!!!!!!!!!

        Häpeen sua, ja säälin lapsiasi. Maksatat omat mokasi heillä.

        "Lapet häpee jouuuuuu kräsiiiii"


      • Vfgvdgj
        mitäs_nyt_sitten kirjoitti:

        Osui näemmä arkaan paikkaan. Ja siksi alkoi epäoleellisuuksiin takertuminen.

        Jos vanhemmat itse muuttaisi joka Viikki ja pakkaisi laukun,3 kk ajan ja vielä sanoiisi,että tää on kivaa ihanaa ja parsta, niin puhuvat site lasten suulla, että lapsi tykkää.
        Lapsi ressaantuu ja väsyy tästä pakomuuttamisesta lapsi on niin helppo laittaa matkaan, kun itse eivät iitsi.


      • Alllggsj

        Missä kodissa meillä sisarukset olis, ja keiden aikuisten kanssa? Meillä on kolme lasta. Yksi miehen lapsi ja kaksi vaimon lasta, joilla eri isät. Jos me lähdemme pois, niin tulisko meidän kaikkien lasten luokse heidän toiset perheet? Huolehtisko esimerkiksi tyttöni äitipuoli myös mieheni tytöstä? Jne... Ja entä niiden toisten perheiden muut lapset? Yhdellä on veli toisessa kodissaan, yhdellä kaksi siskoa ja kaksi uusveljeä, yhdellä yksi sisko. Jos meidän perheen lapset pysyy samassa kodissa ja aikuiset reissaa, niin nuo muut lapsethan joutuis reissaamaan meille, kun ei heitä yksin kotiinkaan voi jättää. Kovin vaikealta tuntuisi... Ja etenkin kun lasten toiset vanhemmat ja isä/äitipuolet ja toisten kotien sisarukset eivät ole ikinä käyneet meillä edes kylässä, niin veikkaan että haluavat viettää pyhänsä omissa kodeissaan. Lapsillekin luontevampaa.


      • Anonyymi
        Teinienvanhempi kirjoitti:

        Aijaa, että aikuiset lähtee pois ja lapset jätetään yksin kotio?
        Oma koti on tosiaanki se kallis ja paras, ei sitä nyt voi tungeta toisten kotiin, siitä saa tuomion kotirauhan häirinnästä ja sakkoja ,sekä merkintä rikosrekisteriin.
        Meikäläinen reissaa töissä ulkomaita myöten.

        Eihän sua sais ulkomaille laskee, tollasella järjellä...
        (ja sääli sun lapsias)


      • Anonyymi
        Teinienvanhempi kirjoitti:

        Mitä! Olet sinä sitte tyhmä, et vastannut kysymykseeni, minulla ei ole mitään "lapeja"vaan lapsia, lapit on suulissa, enkä "liata" mitään olen siisti.
        Opettele lukemaan sanoin ,että reissaan jatkuvasti työn merkeissä ulkomailla. En ole aina kotona.
        Minun lapset ei reissaa ympäriinsä, koska niiden äiti asuu samassa rivitaloyhtiössä, ja vanhempi opiskelee pääkaupunkiseudulla.
        Lapsemme ei ole maksanut latiakaan meidän erosta.
        Minä olen hetero en ole sotkenut mitään kenenkään hintin kanssa.
        Halveksin noin tyhmiä ihmisiä, enkä minä ole mokannut yhtään mitään, ex vaimoni halusi eron, koska meillä oli niin vähän yhteistä aikaa työni takia, ja ymmärsin sen oikeen hyvin, tällä hetkellä olen sinkku en kerkee seurusteleen.

        No tuo selittikin jo aika paljon. Sääliksi käy lapsiasi, (ja lastesi äitiäkin)

        Miksi kirjoittelet täällä? Etkö muutoin saa tarpeeksi kiusatuksi ihmisiä?


    • Turhaajuhlaa

      Meillä ei vietetä kyseisiä kirkkopyhiä, juhannusta ja vappua lukuunottamatta, meistä ei kukaan kuulu kirkkoon.

      • Totaaliateisti

        Sama juttu uskovaisten hömpötystä.


    • Raisionkaupunki

      Raision kaupungin lastenvalvojan lausuman mukaisesti; "suomessa ei käytetä vuoroasumista lapsen tapaamis oikeudesta sovittaessa/ päätettäessä. Ei ole lapsen edun mukaista asua/ tavata isäänsä yhtenäkään arkipäivänä, arki ja/ tai juhlapäivänä/ pyhänä vuodessa, minun ei tarvitse lastenvalvojana perustella kantaani, mikäli et suostu äidin kaikkiin vaatimuksiin et tule saamaan koskaan mitään ja näkemään koskaan lapsiasi. Ulos molemmat".

      Veikko Anttila
      lastenvalvoja, osastopäällikkö
      lautamies, käräjäoikeuden sovittelija
      Raision kaupunki

      • lopeta_jo

        Ja superitkijä taas. Itkijä, joka ei ole halukas tekemään asialle yhtään mitään. Itkijä on tyytyväinen tilanteeseen. Laittelee vaan erilaisia kirjoituksia joka ikiseen aihetta sivuavaan keskusteluun. Kerää ilmeisesti "todisteita" siitä, kuinka huolissaan on ollut. Muka!


      • annappasohje
        lopeta_jo kirjoitti:

        Ja superitkijä taas. Itkijä, joka ei ole halukas tekemään asialle yhtään mitään. Itkijä on tyytyväinen tilanteeseen. Laittelee vaan erilaisia kirjoituksia joka ikiseen aihetta sivuavaan keskusteluun. Kerää ilmeisesti "todisteita" siitä, kuinka huolissaan on ollut. Muka!

        mitä vielä tehdään?; valvoville viranomaisille, valtioneuvostoon, hovi- ja korkeimpaan oikeuteen valitettu lukuisia kertoja, on tehty poliisille lukuisia tutkintapyyntöjä mutta Raision kaupunki ja sen sairaat "viranomaiset", lapsen äiti ei suostu noudattamaan mm. avin ja poliisin ohjeistuksia asiassa, toimimaan lapsen edun mukaisesti tuomioistuimen ollessa Raision sairaiden "viranomaisten" talutusnuorassa täysin hampaaton. Presidentiltäkin pyydetty lapsille jo 3 otteeseen armahdusta lapsille; lapsen edun, oikeuksien,
        perustuslain, lapsen- ja ihmisoikeuksien toteutumista asiassa. Kerroppa mitä teet; toteutan kaikki toiveenne paitsi en lopeta itseäni enkä suostu antamaan sairaille Raision kaupungin "viranomaisille" ja lapsen äidin sairaudelle periksi.


      • Jouuuuuu
        annappasohje kirjoitti:

        mitä vielä tehdään?; valvoville viranomaisille, valtioneuvostoon, hovi- ja korkeimpaan oikeuteen valitettu lukuisia kertoja, on tehty poliisille lukuisia tutkintapyyntöjä mutta Raision kaupunki ja sen sairaat "viranomaiset", lapsen äiti ei suostu noudattamaan mm. avin ja poliisin ohjeistuksia asiassa, toimimaan lapsen edun mukaisesti tuomioistuimen ollessa Raision sairaiden "viranomaisten" talutusnuorassa täysin hampaaton. Presidentiltäkin pyydetty lapsille jo 3 otteeseen armahdusta lapsille; lapsen edun, oikeuksien,
        perustuslain, lapsen- ja ihmisoikeuksien toteutumista asiassa. Kerroppa mitä teet; toteutan kaikki toiveenne paitsi en lopeta itseäni enkä suostu antamaan sairaille Raision kaupungin "viranomaisille" ja lapsen äidin sairaudelle periksi.

        Jouuuuuuuuu, kräsiiiiii


      • odotellaan
        Jouuuuuu kirjoitti:

        Jouuuuuuuuu, kräsiiiiii

        Missäs ne tarkoitushakuisten "yksinhuoltajien", ruikku "äitien" ohjeet viipyvät..


    • hghghghghgh

      Tästä rullaamisesta ne lasten psyykkiset oireet alkaa. Sitten syytetään kun lapsi ei ymmärrä mitään lapsen vika on kaikki.
      Oiekasti se on aiusten vika, mutta eivät myönnä että kiusaa lasta.

      • Jouuuuuuuu

        ""Oiekasti aiuste jooooouuuuuuuuu lapet kräsiiiiii""


    • NoOnpasPuutaHeinää

      No kyllä lapset tykkäävät paljon kun on kaksi kotia eli ihan itse ovat sanoneet että turha koittaa lässyttää jotain muuta tietämättömänä jotain että puhun lasten suulla :D

      Alle kilometri on kotien välillä ja pieni kylä niin ei ole mitään reissaamista. Eikä lapsilla mitkään psyykkiset oireet ole alkaneet.

      Sekä se on turha arvostella vuoroasumista kun siitä en kysynyt. Kysyin että miten muilla menee nuo juhlapyhät. Sekä tuolla Raisiojutun kirjoittalle. Ketään ei kiinnosta se mitä mieltä joku raisiolainen on asioista :D

      Lisäksi että kyllä minä voisin muuttaa sinne toiseen kotiin jos se kävisi sille toiselle eli turha mulle meuhkata. Siitähän ne lapsien oireet alkaa jos ovat alkaakseen että jos eivät ole molempien vanhempien kanssa yhtäpaljon.

      Nämä jotka meuhkaavat vuoroasumista vastaan niin heillä ei ole lapsia tai on mutta eivät ole eronneet. Toki jollain voi olla huonojakin kokemuksia vuoroasumisesta mutta ei se tarkoita sitä että se pätisi kaikkiin.

    • NoOnpasPuutaHeinää

      Lisäksi en ole saanut vastausta alkuperäiseen kysymykseeni :D Hitto mitä touhua.

    • oyp

      Meillä ei onneksi mies ole koskaan pakottanut meitä näkemään perheenrikkoja sutturoitaan. Miksi olisi, eihän ne kuulu meidän perheeseen eikä sukuun. Jos rikkoo perheen niin miksi semmoiset naikkoset pitäisi hyvksyä? En ymmärrä.
      Olisi järkyttävää pakottaa lapset näkemään isänsä sutturoita jotka veivät heidänisänsä ja haukkuvat koko suvun.
      Lapset eivät kaipaa enempää murhetta kuin ovat saaneet kun sutturat rikkovat perheen ja vievät lstenisän ja lapset jäävät isättömiksi.
      Meille ie sutturat ole tule se on velvä, miski pitäisi ottaa ne meille sotkemaan ja haukkumaan? Mies snaookin että sutturat ovat meille erittäin huono asruaa, joten ei ole meitä pakottanut tulemaanniitä katsomaan eikä pakottanut meitä ottamaan heitä meille. Lapset ovat erittäin onnellisia kun isä ei pakota meitä näkemään naikoksiaan. On surulilsta kun joitkut lapset pakotetaan, meillä ei.
      Miksi pitäisi hyväksyä perheenrikkojat meille asumaan ja kiusaamaan ja haukkumaan meitä??? Olemme erittäin etuoikeutettuja ja onnekkaita kun olemme saaneet olla rauhassa j turvass perheenrikkojilta. En voisi katsoa lapsiani silmiin jos pakottaisin sutturoita näkemään. En varmaan enää lapsiani tuntisi jos sutturat olisivat haukkuneet ja kiusanneet lapsemme, nythän he ovat vaan estäneet miehen meille tulon lapsia kantsomaan, mutta mnipuloitu mies, onneksi ei tarvi nähdä, lapset sanookin että olen maailman ihanin äiti, kun en pakottanut ehitä näkemään isänsä sutturoita. Nyt aikuiset lapset sanovat että olen ihan aäiti ja mummi, niin meillä ollaan onnellisia ja onnekkaita. Mies ja isä vietiin mutta meille jäi kaikki muu, suku ja anoppikin on onnellinen.

      • Eiautaviinakatkeruuteen

        Tämä trolli on kirjoitettu 3 promillen humalassa, katkerana , vihaisena ja vittuuntuneena texti sen mukaista.


    • oyp

      Meillä ei onneksi nainen ole koskaan pakottanut meitä näkemään perheenrikkoja nartturoitaan. Miksi olisi,
      eihän ne kuulu meidän perheeseen eikä sukuun. Jos
      rikkoo perheen niin miksi semmoiset miekkoset pitäisi hyväksyä? En ymmärrä.
      Olisi järkyttävää pakottaa lapset näkemään äitinsä nartturoita jotka veivät heidän isänsä ja haukkuvat koko suvun.
      Lapset eivät kaipaa enempää murhetta kuin ovat saaneet kun nartturat rikkovat perheen ja vievät lsten isän ja lapset jäävät isättömiksi.
      Meille ei nartturat ole tule se on velvä, miksi pitäisi ottaa
      ne meille sotkemaan ja haukkumaan? Nainen sanookin että nartturat ovat meille erittäin huonoa seuraa, joten ei ole meitä pakottanut tulemaan niitä katsomaan eikä pakotta nut meitä ottamaan heitä meille. Lapset ovat erittäin onnellisia kun äiti ei pakota meitä näkemään narttusiaan. On surulilsta kun joitkut lapset pakotetaan, meillä ei.
      Miksi pitäisi hyväksyä perheenrikkojat meille asumaan ja kiusaamaan ja haukkumaan meitä??? Olemme erittäin etuoikeutettuja ja onnekkaita kun olemme saaneet olla rauhassa ja turvassa perheenrikkojilta. En voisi katsoa lapsiani silmiin jos pakottaisin nartturoita näkemään. En varmaan enää lapsiani tuntisi jos nartturat olisivat haukkuneet ja kiusanneet lapsemme, nythän he ovat vaan estäneet naisen meille tulon lapsia katsomaan, mutta mnipuloitu lapsi, onneksi ei tarvii nähdä, lapset sanookin että olen maailman ihanin isä, toisin kuin äitinsä ja Raision kaupungin sairaat "lastensuojeluviranomaiset" perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista, kun en pakottanut niitä näkemään äitinsä nartturoita. Nyt aikuiset lapset sanovat että olen ihana isä ja pappa, niin meillä ollaan onnellisia ja onnekkaita. Nainen ja äiti vietiin mutta meille jäi kaikki muu, suku ja anoppikin on onnellinen.

    • eiolepaljoatietoamutta

      Ei ole kokemusta mutta olettaisin että tuskin täysin vuorojen mukaan voi mennä jos vaikka olisi vuoroviikot koska sillä systeemillähän voisi ne kaikki juhlapäivät osua vain toiselle niin tietenkin luulisin että niitä vuoroja muutetaan lähempänä ajankohtaa jotenkinpäin ja sit taas muutetaan että vuorot palautuvat normaaleiksi.

    • Raisionkaupunginfaktat

      Raision kaupungin lastenvalvojan lausuman mukaan suomessa ei käytetä vuoroasumista lapsen tapaamisoikeudesta sovittaessa/ päätettäessä; eikä
      ole lapsen edun mukaista tavata isäänsä yhtenäkään aripäivänä, arki- ja juhlapäivänä, pyhänä vuodessa;
      minun ei tarvitse lastenvalvojana perustella kantaani, mikäli et suostu äidin kaikkiin vaatimuksiin et tule
      saamaan koskaan mitään ja näkemään koskaan lapsiasi. Ulos molemmat!

      Veikko Anttila
      lastenvalvoja, osastopäällikkö
      lautamies
      käräjäoikeuden uskottu mies, sovittelija

      • Raisionjankuttaja

        Ihan kuin Raision höyrypää vähän toistaisi itseään... :)


      • Raisionkaupunginfaktat
        Raisionjankuttaja kirjoitti:

        Ihan kuin Raision höyrypää vähän toistaisi itseään... :)

        Lapsen huollosta- ja tapaamisoikeudesta annetun lain mukaan vastuunkato- ja päätöksenteko pidetään yhtenäisenä ja toisaalta lapsen suhde vanhempaansa turvataan tapaamisoikeudella. Lapsen huollon tulee turvata lapsen myönteiset ja läheiset ihmissuhteet erityisesti lapsen ja hänen vanhempansa välillä.
        Lapsen huolto- ja tapaamis tulee ratkaista edelä
        mainitun mukaisena. Lapsella on oikeus vanhempaansa ja tavata vanhempaansa, jonka luona lapsi ei asu; ilman Raision kaupungin perätöntä lausumaa tuomioistuimessa lapsen olosuhteista yhteistyössä lapsen äidin kanssa.

        Raision kaupungin lastenvalvojan lausuman mukaan suomessa ei käytetä vuoroasumista lapsen tapaamisoikeudesta sovittaessa/ päätettäessä; eikä
        ole lapsen edun mukaista tavata isäänsä yhtenäkään aripäivänä, arki- ja juhlapäivänä, pyhänä vuodessa;
        minun ei tarvitse lastenvalvojana perustella kantaani, mikäli et suostu äidin kaikkiin vaatimuksiin et tule
        saamaan koskaan mitään ja näkemään koskaan lapsiasi. Ulos molemmat!

        Veikko Anttila
        lastenvalvoja, osastopäällikkö
        lautamies
        käräjäoikeuden uskottu mies, sovittelija
        Kommentoi


      • Anonyymi

        Ulos molemmat! Niin minäkin sanoisin. Hyvin sanottu. Pakkoko se on panna kaikkea lämmintä ja liikkuvaa? Sen jälkeen tyhmyydestä pitääkin kärsiä (paitsi lasten)


    • 1säpappa

      Ei voi ymmärtää kaavamaisia lastenhoitovuoroja.
      Tietysti säännöllisyys on hyvä, mutta ainahan pitää asioita tarpeen mukaan muuttaa.

      • eipäole

        mitään lastenhoitovuoroja näkynyt Raision kaupunki ?
        Lapsen huollosta- ja tapaamisoikeudesta annetun lain mukaisesti vastuunkato- ja päätöksenteko pidetään yhtenäisenä ja toisaalta lapsen suhde vanhempaansa turvataan tapaamisoikeudella. Lapsen huollon tulee turvata lapsen myönteiset ja läheiset ihmissuhteet erityisesti lapsen ja hänen vanhempansa välillä. Lapsen huolto- ja tapaamisoikeus tulee ratkaista edellä mainitun säädökden mukaisena. Lapsella on oikeus vanhempaansa ja tavata vanhempaansa, jonka luona lapsi ei asu; ilman Raision kaupungin ja äidin perätöntä lausumaa tuomio istuimessa lapsen olosuhteista yhteistyössä lapsen äidin kanssa.

        Raision kaupungin lastenvalvojan lausuman mukaan suomessa ei käytetä vuoroasumista lapsen tapaamis oikeudesta sovittaessa/ päätettäessä; eikä ole lapsen edun mukaista tavata isäänsä yhtenäkään aripäivänä, arki- ja juhlapäivänä, pyhänä vuodessa; minun ei tarvitse lastenvalvojana perustella kantaani, mikäli et suostu äidin kaikkiin vaatimuksiin et tule saamaan koskaan mitään ja näkemään koskaan lapsiasi. Ulos molemmat!
        Keskustelut päättyvät tähän eikä niitä enää koskaan jatketa Raision kaupungin ssiaalitoimessa, lastenvalvojalla.

        Veikko Anttila
        lastenvalvoja, osastopäällikkö
        lautamies
        käräjäoikeuden uskottu mies, sovittelija


      • Anonyymi
        eipäole kirjoitti:

        mitään lastenhoitovuoroja näkynyt Raision kaupunki ?
        Lapsen huollosta- ja tapaamisoikeudesta annetun lain mukaisesti vastuunkato- ja päätöksenteko pidetään yhtenäisenä ja toisaalta lapsen suhde vanhempaansa turvataan tapaamisoikeudella. Lapsen huollon tulee turvata lapsen myönteiset ja läheiset ihmissuhteet erityisesti lapsen ja hänen vanhempansa välillä. Lapsen huolto- ja tapaamisoikeus tulee ratkaista edellä mainitun säädökden mukaisena. Lapsella on oikeus vanhempaansa ja tavata vanhempaansa, jonka luona lapsi ei asu; ilman Raision kaupungin ja äidin perätöntä lausumaa tuomio istuimessa lapsen olosuhteista yhteistyössä lapsen äidin kanssa.

        Raision kaupungin lastenvalvojan lausuman mukaan suomessa ei käytetä vuoroasumista lapsen tapaamis oikeudesta sovittaessa/ päätettäessä; eikä ole lapsen edun mukaista tavata isäänsä yhtenäkään aripäivänä, arki- ja juhlapäivänä, pyhänä vuodessa; minun ei tarvitse lastenvalvojana perustella kantaani, mikäli et suostu äidin kaikkiin vaatimuksiin et tule saamaan koskaan mitään ja näkemään koskaan lapsiasi. Ulos molemmat!
        Keskustelut päättyvät tähän eikä niitä enää koskaan jatketa Raision kaupungin ssiaalitoimessa, lastenvalvojalla.

        Veikko Anttila
        lastenvalvoja, osastopäällikkö
        lautamies
        käräjäoikeuden uskottu mies, sovittelija

        Moi, luin viestIsi. Aika pitkä storyline ja ainoo iso juttu mielestäni on sulla perseestä oot sä itse. Alottaisin sen muuttamisesta ihan eka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, luin viestIsi. Aika pitkä storyline ja ainoo iso juttu mielestäni on sulla perseestä oot sä itse. Alottaisin sen muuttamisesta ihan eka.

        Meillä ei onneksi meis ole koskaan pakottanut meitä näkemään perheenrikkoja suturoitaa. Miksi olisi,
        eihän ne kuulu meidän perheeseen eikä sukuun. Jos
        rikkoo perheen niin miksi semmoiset naikkoset pitäisi hyväksyä? En ymmärrä.
        Olisi järkyttävää pakottaa lapset näkemään isän sutturoita jotka veivät heidän isänsä ja haukkuvat koko suvun.
        Lapset eivät kaipaa enempää murhetta kuin ovat saaneet kun suturat rikkovat perheen ja vievät lsten isän ja lapset jäävät isättömiksi.
        Meille ei sutturat ole tule se on velvä, miksi pitäisi ottaa
        ne meille sotkemaan ja haukkumaan? M ies sanookin että sutturat ovat meille erittäin huonoa seuraa, joten ei ole meitä pakottanut tulemaan niitä katsomaan eikä pakotta nut meitä ottamaan heitä meille asumaa. Lapset ovat erittäin onnellisia kun äiti ei pakota meitä näkemään sutturiaan . On surulilsta kun joitkut lapset pakotetaan, meillä ei.
        Miksi pitäisi hyväksyä perheenrikkojat meille asumaan ja kiusaamaan ja haukkumaan meitä??? Olemme erittäin etuoikeutettuja ja onnekkaita kun olemme saaneet olla rauhassa ja turvassa perheenrikkojilta. En voisi katsoa lapsiani silmiin jos pakottaisin naakkoja näkemään. En varmaan enää lapsiani tuntisi jos ne kotkat olisivat haukkuneet ja kiusanneet lapsemme, nythän he ovat vaan estäneet naisten meille tulon lapsia katsomaan, mutta mnipuloitu lapsi, onneksi ei tarvii nähdä, lapset sanookin että olen maailman ihanin iti , toisin kuin isä ja . Nyt aikuiset lapset sanovat että olen ihana iäitija mimmu niin meillä ollaan onnellisia ja onnekkaita. Meis ja isi vietiin mutta meille jäi kaikki muu, suku ja anoppikin on onnellinen, vihaa poikaa nsa


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe