NFSU2:n kisat loppu.

Junnu

Kisoja ei näy enää kartalla. Kai yli puolet oon jo ajanu läpi pelistä. Eräs x-box kaveri ehdotti että ajelet vaan ympäriinsä niin kyllä niitä kisoja löytyy... Enpä oikeen jaksa uskoa että löytyis. Kannattaako alottaa alusta vai... wtf?

12

1334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kisoja

tere on siellä kaupungissa ympäriinsä sellaisia "piilo kisoja" joita ei näy kartalla!

• Junnu

Oon veivannut kaupunkia ympäriinsä mutta en oo löytäny mitään. Oon ajanut joka kadun ja korttelin ympäri pariin kertaan. Viimeksi löysin sellasen punasena hohtavan info-merkin. World mapista oon tsiigannu että kaikki 3 stagea tai leveliä on "completed"... Täytyy kai heittää vielä rundia ja jos ei mitään löydy niin harjottelen sit varmaan uninstallointia kyseisellä pelillä. ;)

• .....
        Junnu kirjoitti:

Oon veivannut kaupunkia ympäriinsä mutta en oo löytäny mitään. Oon ajanut joka kadun ja korttelin ympäri pariin kertaan. Viimeksi löysin sellasen punasena hohtavan info-merkin. World mapista oon tsiigannu että kaikki 3 stagea tai leveliä on "completed"... Täytyy kai heittää vielä rundia ja jos ei mitään löydy niin harjottelen sit varmaan uninstallointia kyseisellä pelillä. ;)

tuunaa autosi niin että saat lisää tähtiä josta taas saat kartalle special eventin. sitten meet sinne.

• Junnu
        ..... kirjoitti:

tuunaa autosi niin että saat lisää tähtiä josta taas saat kartalle special eventin. sitten meet sinne.

Kiitos! Testaan sitä.

• Junnu
        ..... kirjoitti:

Sika sika sika sika paljon kiitoksia sulle .....!!!!! Se todellakin auttoi!

• Bluemoon

Lukemaan muita viestejä !!!
      Tuunatkaa ny perkele se autonne niin paljon ku pystytte ja ostakaa viimeisimmät osat, vaikkei ne olisikaan hienoimmat. Niitä voi sit vaihtaa myöhemmin. Ajakaa kaikki kisat myös "world map" -kohdasta, kuten myös kaikki tähdellä merkityt, jos ette vielä niin ole tehny.
      Mä olen ite kohta menny kolme kertaa pelin läpi eikä missään vaiheessa ole kisat loppunu kesken, ei edes ensimmäisellä kerralla. Kokeilin nyt jopa jos sen on autosta kiinni mutta ei ole siitäkään, ku tallissa seisoo yhä ensimmäiseksi hankittu Civic ja sillä on nyt pärjänny vallan mainiosti 80 % saakka. Joten ihmettelen miten voi olla mahdollista että kisat loppuu kesken ???

Tää oli nyt sitte viho viimeinen kerta ku annan apua tähän. Jos ette osaa lukea vanhoja viestejä samasta aiheesta, ni se on sitte voi voi... !!!

• tornioo

on se kyllä aika outoa porukat pyytää kokoajan apua eikä tajua lukea nuita vanhoja viestejä ja on aika avutonta sakkia kun ei pääse yhtä autopeliä läpi sehän on niin helppo että huh huh mulla itelä meni viikko kun pelasin läpi sen ja eikä mullakaan loppuneet ne kisat helpolla ja sitä auton rämää saa olla kokoajan tuunaamassa

• ,,,,,

aamen.

• civicillä eteenpäin

kato meet sinne garageen. sitten otat sen world map systeemin auki ja etit sieltä kisat,missä lukeen not completed. sitte otat vaan select race ja kun kisa alkaa ota restart,että saat niistä kisoista rahat

• Apua kaipaaja

Näyttäkääs kuvia missä olis niitä piilotettuja kisoja...?

Ja mitkäs näppäimet ne oli et voi ajaa manuaalisella koska haluaisin päästä ''Drag'' kisan läpitte...

• :o
        Apua kaipaaja kirjoitti:

Näyttäkääs kuvia missä olis niitä piilotettuja kisoja...?

Ja mitkäs näppäimet ne oli et voi ajaa manuaalisella koska haluaisin päästä ''Drag'' kisan läpitte...

Nyt en tajua myöskään sitä piilokisoja... Voisko joku vähän auttaa siinä? ;)

• Jelppailen tääl lol.
        :o kirjoitti:

Nyt en tajua myöskään sitä piilokisoja... Voisko joku vähän auttaa siinä? ;)

Moro. tänään ajattelin, että vaihtaisin autoni ja niin kävi. Autoni menee jtn. 256KM/H. (moottoritiellä) ja se auto on Toyota Celica. Hyvä auto? Ja spoiler, hood ja Roof mikä olikaan. :D ja Junnu eti piilokisoja esim. Baywiestä (mikä lie olikaan), ne kisat eivät näy kartalla!! Muuten ne on ihan normi kisoja mitä yleensä siis se josta mennään siihen ''sisään''. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe