Tietääkö kukaan mihin vuodenaikaan Mauritius on kauneimmillaan eli puut ja pensaat kukkivat? Olemme menossa joulukuun lopulla Grand Baien alueelle. Kuvaan mielelläni luontokohteita ja mietin miltä mahtaa näyttää kasvillisuus.
kukinta-aika?
5
215
Vastaukset
- Balaclava
Olen pari kertaa käynnyt kyseisessä paikassa helmikuusssa.Luonnon
metsät ovat hakusessaan, mutta Grand Baien lähellä on Pomplamoussen luonnontieteellinen puutarha, joka on pakko kokea. Toki hotellialueilla
on paljon upeita istutuksia. Etelässä löytyy paremmin luonnonpuistoja.
Hyvää matkaa, nautit varmasti Kyllä joulukuu on parasta kukinta-aikaa. Silloin kukkii esim. Flamboyant, eli Liekkipuu.
kts: https://www.google.fi/search?q=flamboyant mauritius&client=firefox-b&biw=1366&bih=696&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjktOql4P3PAhVEiCwKHbyjAH4QsAQIPw- perhelomaa
Kiitos hyvistä vastauksista. Selvisi nimikin tuolle puulle josta olen nänyt upeita kuvia. Kyllä nyt matkakuume iskee...
- maurittius
Viime talvena oltiin Grand Baiessa, ihana loma, ihana Mauritius, ei ikinä enää ainakaan Thaimaahan. Mennään uudestaan ensi talvena....
Marras- Helmikuu ehdottomasti parasta aikaa :) Granbesta on about 15km kasvitieteelliseen puutarhaan, sinne kannattaa mennä niin ku aiemmin tuolla oli vinkattu. --> googlaa Sir Seewoosagur Ramgoolam Botanical Garden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804