Moi! Oon siis -04 syntyny cissukupuoline tyttö. Mul o tylsää ja haluisin puhua jollekki suurinpiirtei saman ikäselle. Oon Pohjois-Pohjanmaalta, ois kiva jos itekki asusit siel päi. Musiikki o elämä, kuuntelen My Chemical Romancee, Twenty Øne Piløtsii, Panic! At The Discoo, Fall Out Boyta, Fit For Rivalsia, Melanie Martinezia, Bring Me The Horizonia ja montaa muuta bändiä. Harrastan teatterii. Oon välillä aika vittuileva ihmine ja kiroilen aika paljo.
Jos kiinnostaa, nii tulkaa toki juttelee directii, nimi on @enolekukaanxdd
02-05 IG Directii puhuu?
olitylsää
4
152
Vastaukset
cissukupuolinen? Taas uusi sukupuoli keksitty?
- olitylsää
Cissukupuolinen = syntymässä määritelty sukupuoli. Ja vaikka olisinkin trans, ei se musta tekis vähemmän normaalia.
- olitylsää
Äh, siis tuntee olevansa syntymässä määritelty sukupuoli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121382- 481159
- 771065
- 59933
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911