Vaikeuttavat heidän elämäänsä kyttäämällä menemiset ja tulemiset nykimällä verhojaan kiinni ja auki ettei asia jää vähääkään epäselväksi ulkopuolisilta.Taitaa maitokannu olla väliseinassä kiinni jotenka kuulisi pienimmänkin risahduksen päivänaikana jos vaikka sateenvarjo sattuisi kaatumaan lattialle,niin saisi siitäkin valittamisen aihetta talonmiehelleTiedossa on myöskin mitä on itse nuoruudessaan aikaan saanut.
Vanhat harput kyttää nuorisoa
pystykorvanhahlo
3
217
Vastaukset
No kun vanhenee ja on yksinäistä niin ei ole muuta tekemistä kuin vittuilla muille. Kokemusta on
- vanhus-
Et kai tarkkaile vanhuksia, sinä pervo nuori
- pelottavia
Harput kyttää myös meitä vanhempia ihmisiä. Meillä näitä on kaksi kappaletta, jotka hallitsevat ja haukkuvat melkein kaikki asukkaat ja heidän tekemisensä. Paria poikkeusta lukuunottamatta. Sairasta.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522724697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään963517Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka252816Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672350Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022249TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921519Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411316
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741276- 67946