Britney Spears raskaana?
Laulaja Britney Spearsin, 22, huhutaan olevan raskaana. Britney ilmoitti asiasta itse ollessaan eilen henkivartijoidensa kanssa vauvanvaateostoksilla Los Angelesissa.
Poptähti kertoi uutisen Baby Style -nimisen vauvanvaateliikkeen henkilökunnalle. Hän osti liikkeestä runsaasti vihreänsävyisiä lastenvaatteita ja hänet kuvattiin kyselemässä neuvoja liikkeen myyjältä.
Aviomiehensä Kevin Federlinen kanssa ensimmäistä lastaan odottava Britney myönsi raskauden edenneen yhdeksännelle viikolle.
Britneyn vatsanseutu onkin jo jonkin verran pyöristynyt. Myös aiemmin syksyllä popparin väitettiin olevan raskaana, sillä hänelle on kertynyt useita ylimääräisiä kiloja viimeisen vuoden aikana.
Lähde: IS
Britney myönsi raskauden!
203
74479
Vastaukset
- nfy
se on 24 vuotta
- Souwat
Entä sitten vaikka onkin?
Ihminenhän se on sekin,vaikka julkkis onki. - moi
.. syntynyt vuonna 83.. tai lehdethän nyt voi väittää vaikka mitä..
- Faktalainen
Britney on syntyny 2.12.1981, eli hän on nyt 23 ja joulukuussa täyttää 24. Hänen exänsä Justin on syntyny 31.1.1981, eli Justin on kohtapuoliin 24-vee.
- I LOVE BRITNEY
IHANAA
oon ihallu aina britneytä hän on ihana ja kevin on varmaan hyvä isä T:Britney fani - ansku
Souwat kirjoitti:
Ihminenhän se on sekin,vaikka julkkis onki.toi on oikeeta puhetta saahan sekin saada vauvvan kun on kerta ihminen
- jenni
sori vaan mutta britney on 23vuotias EI 24vuotias!
- zara
ansku kirjoitti:
toi on oikeeta puhetta saahan sekin saada vauvvan kun on kerta ihminen
niimpä..,tarviiko julkkisten raskauksista ym. yksityiselämästä aina kohuta liikaa.
sei palio mitenkää liity niitte uraan. - hmm....
Faktalainen kirjoitti:
Britney on syntyny 2.12.1981, eli hän on nyt 23 ja joulukuussa täyttää 24. Hänen exänsä Justin on syntyny 31.1.1981, eli Justin on kohtapuoliin 24-vee.
Vitu väliä sillä iällä!!! Olkoot vaix 80wee!!! Ei sillä oo mitää väliä... ei sitä tartte jos joku sanoo yhe vuoden vääri nii onko sillä nii välii... voi silti laittaa et se on N. 22 tai jotai... voi vittu teä kanssa! On se nii tarkkaa.. Voi jeesus, sanon minä!
- BRITNEY riskisynnyttäjä!
jenni kirjoitti:
Luulen että on ainakin 47 vee. On sen verran pahan näköönen ilman meikkiä.
- dznhädfnh
hmm.... kirjoitti:
Vitu väliä sillä iällä!!! Olkoot vaix 80wee!!! Ei sillä oo mitää väliä... ei sitä tartte jos joku sanoo yhe vuoden vääri nii onko sillä nii välii... voi silti laittaa et se on N. 22 tai jotai... voi vittu teä kanssa! On se nii tarkkaa.. Voi jeesus, sanon minä!
OIkeassa olet !
- Imppu
Souwat kirjoitti:
Ihminenhän se on sekin,vaikka julkkis onki.Oon ihan samaa mieltä, kun sinäkin Sowhat Britney on ihminen, vaikka hän onkin julkkis. Sowhat!?! Kyllä muillakin julkkiksilla on lapsia. Muutkin saavat lapsia nuorina. Jos Britney kerran on 24 vuotias niin se on mun mielestä ihan hyvä ikä, voisi olla vanhempikin mutta tossa iässä ei ole mitään vikaa, tuttava synnytti lapsen 42v. ja sai kehitysvammaisen vauvan ja vasta sen jälkeen mietti että, niin olikos se järkevää? Tietysti on kiva kuulla Britneystä, ei minulla sinäänsä mitään tätä uutista vastaan mutta, musta siitä on turha tehdä kauheen isoa kohua ja juttua! ja se on mun mielestä ihan älytöntä että: "Britney lihonut jo kaksi kiloa!!" Hänellä varmasti on jotain riittaa, poikaystävänsä kanssa. Ja pasikan marjat, voi ollakin että Briitu on saanut poikaystävälään jonkun hyvän leffan, kukkia ja pari purssia sipsejä, ja sekin että Britney on lihava on syntynyt vain siitä että Britney on nähty jossain "lihavampana". EVVK. Sitä tulee nyt joka tuupista. Naurettavaa. Säälittävää.
- nassu
BRITNEY riskisynnyttäjä! kirjoitti:
mä en oo samaa mielt sä taidat olla sika kade oot varmaa haluisit olla ite yhtä kaunis ja mitä ulkonäöl on ees välii
- mie
se on 22 eikä mitään 24, joulu kahes täyttää 23..
Et repikää siitä! - hello
Faktalainen kirjoitti:
Mistä tiedät että Britney on 23w??Kuka täl sivul on Britney-fani??
- sammakko
jenni kirjoitti:
No aika monet on sanonu ton saman asian.
Sitä paitsi mitä välii sillä on???
Tähän viestiin ei tartte vastata, mä vaan höpötän omiani xD - 1981
mie kirjoitti:
se on 22 eikä mitään 24, joulu kahes täyttää 23..
Et repikää siitä!Urpo keskustelu, mutta kai sitä on pakko osallistua. Britney on syntynyt vuonna 1981, joten hän ei varmasti ole 22...
- Alfred Spears
Unohtui kumi, niin näin kävi taas.
Ei sen lerppakulli poikakaverista ollut miesten töihin ! - britney_fani
Imppu kirjoitti:
Oon ihan samaa mieltä, kun sinäkin Sowhat Britney on ihminen, vaikka hän onkin julkkis. Sowhat!?! Kyllä muillakin julkkiksilla on lapsia. Muutkin saavat lapsia nuorina. Jos Britney kerran on 24 vuotias niin se on mun mielestä ihan hyvä ikä, voisi olla vanhempikin mutta tossa iässä ei ole mitään vikaa, tuttava synnytti lapsen 42v. ja sai kehitysvammaisen vauvan ja vasta sen jälkeen mietti että, niin olikos se järkevää? Tietysti on kiva kuulla Britneystä, ei minulla sinäänsä mitään tätä uutista vastaan mutta, musta siitä on turha tehdä kauheen isoa kohua ja juttua! ja se on mun mielestä ihan älytöntä että: "Britney lihonut jo kaksi kiloa!!" Hänellä varmasti on jotain riittaa, poikaystävänsä kanssa. Ja pasikan marjat, voi ollakin että Briitu on saanut poikaystävälään jonkun hyvän leffan, kukkia ja pari purssia sipsejä, ja sekin että Britney on lihava on syntynyt vain siitä että Britney on nähty jossain "lihavampana". EVVK. Sitä tulee nyt joka tuupista. Naurettavaa. Säälittävää.
mä oon ihan samaa mieltä Impun kanssa saihan madonnaki lapsen kun laulo.
- Onko
I LOVE BRITNEY kirjoitti:
IHANAA
oon ihallu aina britneytä hän on ihana ja kevin on varmaan hyvä isä T:Britney faniOnko?
- ööööh
...
- Luna
Rakastavat yksinhuoltajia.... Se pikku Ritneystä tulee kuitenkin, jos ei heti.. Niin ajanmittaan kyllä.
- roller
Faktalainen kirjoitti:
Ketä kiinnostaa miten vanha se justin on. hei herää jo tähän päivään!!
- ei fani
1981 kirjoitti:
Urpo keskustelu, mutta kai sitä on pakko osallistua. Britney on syntynyt vuonna 1981, joten hän ei varmasti ole 22...
Urpo keskustelu todellakin. Britneyn syntymäaika on 2.12.1981.
- aleksi vehmaskangas
hän on 21 v yritä uskoa et ehkä usko mutta totta se on vastaa mulle uskotko
- Oiskohan
Eipä taida olla! rahastusta vain ku $$ kiiluu! britneyllä manin puute
- RedFoxxie
Oiskohan kirjoitti:
Tai sitten on raskaana oikeasti ja tarkoituksena $$$ ;) Takaisin linsseihin..
- melisse
aika paha toi masu juttu ::D
- britney_fani
melisse kirjoitti:
aika paha toi masu juttu ::D
tota ööp.Ne kuvat jokka on sielä googles (siis jotkut) on tehty tietokoneella ei Britney oo niin pullea kun niis kuvis sehän on laiha ku mikäki!!!!
- vai?
britney_fani kirjoitti:
tota ööp.Ne kuvat jokka on sielä googles (siis jotkut) on tehty tietokoneella ei Britney oo niin pullea kun niis kuvis sehän on laiha ku mikäki!!!!
ootko tosissas?
- simppeli
britney_fani kirjoitti:
Joo, olihan se Priitu langanlaiha joskus 5-6 vuotta sitten! Ettet ois väääähän aikaas jälessä? :P
- Jarkko*
RedFoxxie kirjoitti:
Tai sitten on raskaana oikeasti ja tarkoituksena $$$ ;) Takaisin linsseihin..
Rahaa sillä jo on ja kyllä se muutenkin otsikoissa pysyy, tahtomattaankin...
- jkhggr
Oiskohan kirjoitti:
p´r saa rahaa miehiltä
- Rubber Cuckoo
britney_fani kirjoitti:
Niin, ööp, niitä kuviahan on ihan selvästi käsitelty ja muokattu. Tietokoneella. Ja sitten ne kuvat on lähetetty sinne Googleen. Ja sitten ne ihmiset, jotka näkee ne kuvat siellä Googlessa luulee, että se Britney Spears on oikeasti lihava. Vaikka se onkin laiha kumikäki!!!!
- Hippokrates
Vou...tollaisen naisen mä haluan itelleni!
Paitsi että sais olla äreä! - BABE
TOSI MIELENKIINTOSTA... TAIDAN HANKKIA OMAN ELÄMÄN.
- Pex-O-Hex
http://elisa.net/viihde/15895.shtml
Ootkos kenties saanu väärää informaatioo? - döh
toivottavasti älyäis kadota julkisuudesta ja ura on jo perseellään niin miten sille muka vois käydä
- Miinukka
vauvat on perseestä, haisevia kierosilmiä, toivottavasti Spears häipyy kuvioista nopeasti.
- yks
Miinukka kirjoitti:
vauvat on perseestä, haisevia kierosilmiä, toivottavasti Spears häipyy kuvioista nopeasti.
sinäkin olit!!
- piu
9vkolla ei maha todellakaan vielä pyöristy... ihan vaan vasta 5-7kk alkaa pikku hiljaa vähitellen massu pullottamaan. ja toisilla vielä tuostakin myöhemmin.
- Lapsi
Miinukka kirjoitti:
En tiedä millaisia lapsia sinulle on tullut mutta ehkä se on kiinni geeneistä. Olen pahoillani sun puolesta :/
- Miinukka
Lapsi kirjoitti:
En tiedä millaisia lapsia sinulle on tullut mutta ehkä se on kiinni geeneistä. Olen pahoillani sun puolesta :/
ei ole eikä tule lapsia
- mie wua..
Miinukka kirjoitti:
joo..kuules..jos kaikki vauvat on sun mielest sellasii ni etköhä ite oo ollu samanlaine..
ja vauvat on perseest..paitsi jos tuli keisarinleikkauksel..eikä ne haise..
spears kyl saa häipyy minne huvittaa..! - Black pearl
Miinukka kirjoitti:
heh heh joku muukin täällä ajattelee just niinku mä :)
- Black pearl
Miinukka kirjoitti:
ei ole eikä tule lapsia
oon samaa mieltä... tiettyhän mekin sellaisia ollaan oltu, mutta siitä ei voi meitä syyttää. itekkään en ikinä kersaa tahtois, enkä aio hankkiakkaan. Mä oon hyvä pysymään päätöksissäni. Minkäs sille mahtaa, jos ei pidä kersoista? Mua ei ainakaan niien hoitaminen vois vähempää kiinnostaa... sori nyt vaan.
- Nimetön
Miinukka kirjoitti:
just joo.vauvathan on ihania!sitäpaitsi säkin oot ollu joskus vauva!ja etsä muka halua isona lapsia?!?!?
- Black pearl
Nimetön kirjoitti:
just joo.vauvathan on ihania!sitäpaitsi säkin oot ollu joskus vauva!ja etsä muka halua isona lapsia?!?!?
en tosiaankaan. en tykkää lapsista... en yhtään. kyllähän mä tiiän että sellanen mäkin oon ollut.ja musta elämän tarkotus ei oo hankkia pentuja. mä en vaan tahdo. eikä mua voi idiootiksi sen takia leimata meitä on muitakin.
- jaa-a
Black pearl kirjoitti:
en tosiaankaan. en tykkää lapsista... en yhtään. kyllähän mä tiiän että sellanen mäkin oon ollut.ja musta elämän tarkotus ei oo hankkia pentuja. mä en vaan tahdo. eikä mua voi idiootiksi sen takia leimata meitä on muitakin.
Ai elämän tarkoitus ei ole saada lapsia? mun mielestä yks elämän tarkoitus ON saada lapsia. muutenhan sinua ja meitä muita ei olisi ja elämä tällä maapallolla, ja mahdollisesti muuallakin, olisi aika lyhyeen jäänyt. :)
- joku....
Miinukka kirjoitti:
oothan sä itekki ollu joskus sellane sit...!
- Black pearl
jaa-a kirjoitti:
Ai elämän tarkoitus ei ole saada lapsia? mun mielestä yks elämän tarkoitus ON saada lapsia. muutenhan sinua ja meitä muita ei olisi ja elämä tällä maapallolla, ja mahdollisesti muuallakin, olisi aika lyhyeen jäänyt. :)
Pitäiskö elämän sitten jatkua? Me tuhotaan koko maapallo... voihan se sun mielestä ollakkin, muttei minun. Mitäpä sitä makuasioista kiistelemään.
- jaa-a
Black pearl kirjoitti:
Pitäiskö elämän sitten jatkua? Me tuhotaan koko maapallo... voihan se sun mielestä ollakkin, muttei minun. Mitäpä sitä makuasioista kiistelemään.
kyllä, mun mielestä elämän kuuluu jatkua jos sitä kerran on tänne luotu.
mutta kuten sanoit, jokaisella on omat mielipiteensä ja niistä on turha alkaa riitaa haastamaan. :) - SEKOMIPA-92
Miinukka kirjoitti:
Yök, OOT OIKEESSA! VAUVAT ON PERSEESTÄ JA PAKSUT ÄIDIT RUMIA!
- Kriitikko
mie wua.. kirjoitti:
joo..kuules..jos kaikki vauvat on sun mielest sellasii ni etköhä ite oo ollu samanlaine..
ja vauvat on perseest..paitsi jos tuli keisarinleikkauksel..eikä ne haise..
spears kyl saa häipyy minne huvittaa..!Sekopää!!!
- Black pearl
Kriitikko kirjoitti:
Sekopää!!!
Mitäs sekopäistä tuossa oli? Ihmiset, yrittäkää nyt ymmärtää, että me kaikki ei pidetä penskoista! Niin se vaan on... mie en tosiaankaan pidä niiden hoitamisesta ym. Ei kiinnosta. Eikä oloe halua tehdä "kotihommia". Mä haluun olla vapaa... ja onko se väärin tai sekopäistä? Ei.
- Black pearl
jaa-a kirjoitti:
kyllä, mun mielestä elämän kuuluu jatkua jos sitä kerran on tänne luotu.
mutta kuten sanoit, jokaisella on omat mielipiteensä ja niistä on turha alkaa riitaa haastamaan. :)No se on sun mielipitees... mä nyt vaan olen tällainen tuomionpäivänjulistaja. Enkä pidä kersoista!
- kimena
Kyllä sääliksi käy lasta, kun äiti on niin vastuuton.
- JEN
tiedätkö sellaisen asian että odotusaika ja äitiys muuttaa ihmistä todella paljon! joten ei kannattaisi lähteä tuomitsemaan ketään huonoksi äidiksi pelkkien juorupalstojen juttujen mukaan!!!! ihan vaan pienenä vihjeenä!
- <britney fani>
Miten nii käy sääliks, ei se nyt sitä lasta mihkää kuvauksiin ja discoihin raahaa, ja sitä paitsi äitiys kasvattaa. Eikö kukaan muka haluis et oma äiti on maailman kuulu julkkis???? Hei kyl Britney voi olla ihan hyvä äiti, vaikkei ulos päin huomaiskaa!!
- jms
<britney fani> kirjoitti:
Miten nii käy sääliks, ei se nyt sitä lasta mihkää kuvauksiin ja discoihin raahaa, ja sitä paitsi äitiys kasvattaa. Eikö kukaan muka haluis et oma äiti on maailman kuulu julkkis???? Hei kyl Britney voi olla ihan hyvä äiti, vaikkei ulos päin huomaiskaa!!
Huumeitakin käyttänyt, sekoillut ja ties mitä tehnyt. Onkohan sittenkin liian nuori äidiksi..? Ei vaikuta olevan vastuuntuntoinen ja tarvis vielä henkisesti kasvaa, ennen kuin olis valmis äitiyteen. Kaikenlaista soopaa lehdet kyllä kirjottaa, että ei oikein tiedä mitä uskoa ja mitä ei..
- melisse
jms kirjoitti:
Huumeitakin käyttänyt, sekoillut ja ties mitä tehnyt. Onkohan sittenkin liian nuori äidiksi..? Ei vaikuta olevan vastuuntuntoinen ja tarvis vielä henkisesti kasvaa, ennen kuin olis valmis äitiyteen. Kaikenlaista soopaa lehdet kyllä kirjottaa, että ei oikein tiedä mitä uskoa ja mitä ei..
joskus saattaa tulla sekoilluksi huumeilla. mutta ei tarvii siitä leimata huonoks äitiks!
- Nimetön
mistä sä voit tietää millanen äiti Britney on?!?!?!?
- kerran hutsu aina hutsu
JEN kirjoitti:
tiedätkö sellaisen asian että odotusaika ja äitiys muuttaa ihmistä todella paljon! joten ei kannattaisi lähteä tuomitsemaan ketään huonoksi äidiksi pelkkien juorupalstojen juttujen mukaan!!!! ihan vaan pienenä vihjeenä!
B. Sperms on hinnoitellut puolihutsuperseensä hyvin.
Miettikääpä te suomalaiset hutsut sitä, kun veivaatte jakomäessä jalat levällään ilmaiseksi. - oo7
melisse kirjoitti:
joskus saattaa tulla sekoilluksi huumeilla. mutta ei tarvii siitä leimata huonoks äitiks!
minusta on ihanaa, että britney haluaa tulla äidiksi!!
uskon että britneystä tulee hyvä äiti..britney on sortunut aika lailla vähän kaikkeen, mutta laspsen odottaminen voi saada hävet tajuamaan, että elämää voisi elää paremminkin, eli lapsi saa
britneyn tajuamaan asioita..(; - britney_fani
jms kirjoitti:
Vai että semmosta jms ooksä sitte ite jotenki parempi äitiks kun britney? *LOOOOOOOOOOOOl*
- Britney_fani
oo7 kirjoitti:
minusta on ihanaa, että britney haluaa tulla äidiksi!!
uskon että britneystä tulee hyvä äiti..britney on sortunut aika lailla vähän kaikkeen, mutta laspsen odottaminen voi saada hävet tajuamaan, että elämää voisi elää paremminkin, eli lapsi saa
britneyn tajuamaan asioita..(;Oon ihan samaa mieltä että Britney on hyvä äiti.Vaikka se onkin julkkis.Ei britney oo ensimmäinen Äiti joka on laulaja onhan madonnaki!
- jaa-a
Ai että....huh huh. :D osaa ihmiset olla huvittavia!
Sinähän puhut kuin tuntisit Britneyn paremminkin? :D Mistäs sinä tiedät hänen olevansa vastuuton? Oletko tavannut ja tutustunut Britneyyn paremminkin? :D Voi että..kyllä naurattaa.
Minun mielestä on kiva että ihmiset saavat lapsia, eikös se ole nyt aivan luonnollinen asia!? Britney on nyt vain julkkis ja lehdet juoruaa, saisivat hävetä ja jättää ihmiset rauhaan (vaikka julkkiksia ovatkin). Eikös nämä tälläiset raskaus yms. jutut ole jokaisen itsensä oma asia. Voisi lehdet vaikka kirjoittaa jostain muusta kuin yksityiselämästä, vaikka se monia kiehtookin! Ei minun äidistänikään tehty mitään suurta lehtijuttua hänen ollessaan raskaana! (thank god.) :D - jen
kerran hutsu aina hutsu kirjoitti:
B. Sperms on hinnoitellut puolihutsuperseensä hyvin.
Miettikääpä te suomalaiset hutsut sitä, kun veivaatte jakomäessä jalat levällään ilmaiseksi.taidat olla jokin nuori teini tyttö joka tuollaisia kirjoittelee. mutta tuskinpa perheelliset äidit on sellaisia kuin sinä väitä! tunnen monta perheellistä äitiä jotka ei todellakaan ole sellaisia mitä väität ja olen itsekin perheellinen!
- tiedän jotain...
jms kirjoitti:
Eipä taida tavallisilla pulliaisilla olla minkäännäköistä tietoa siitä, kuinka paljon lehdet oikeasti kirjottavat soopaa. Olen alalla töissä ja tiedän miten paljon (varsinkin ulkomailla) lehtiin kirjoitetaan aivan omista päistä keksittyjä tarinoita vain siksi, että lehti myisi enemmän. Älkää ihmiset uskoko kaikkea, ja olkaa hyvin, HYVIN kriittisiä. En usko että teistä kukaan tuntee, tai on edes jutellut Britney Spearssin kanssa. Kuka teistä on tuomitsemaan teille tuntematonta ihmistä??
- Lez
jms kirjoitti:
Ei olisi kyllä edes ensimmäinen äiti ihminen, joka on joskus huumeita kokeillut. Se, että joskus kokeilee, ei pilaa ihmistä kokonaan. Kaikki me tehdään typeryyksiä jossain vaiheessa elämää.
- nassu
mistä sä tiiät et seon vastuuton
- lapsesta?
nassu kirjoitti:
mistä sä tiiät et seon vastuuton
Jos aikuinen ihminen ei pysty pitämään itsestäänkään huolta, niin tuskin on kykenevä huolehtimaan jostakin toisesta ihmisestä, vielä sellaisesta, joka
tarvitsee kaiken toisilta.
Kyllä se minusta aika vastuuttomalta kuulostaa, jos neiti menee naimisiin mielenjohteesta ja muutaman tunnin kuluttua huomaakin että, o-hoh, mites siinä näin pääsi käymään. Mitätöinpä jutun mahdollisimman pian että voi taas ilman rasitteita jatkaa sekoiluja. Toivottavasti tämä periaate ei päde Britneyn tulevan pienokaisen kanssa.
Varmasti Spearsista voi tulla hyvä äiti, kunhan lapsi asetetaan aina juhlimisen edelle.
- tiitu^
Olen itsekkin aika järkyttynyt koska ajattelin että hän vielä jatkaisi uraansa ja ryhtyisi vielä johonkin muuhun ammattiin mutta kai sitä vielä raskauden jälkeenkin voi muuttaa ammatia, mutta lapsi vie tietysti aikaa!! jaksele britney! = )
TÄMÄ JUTTU VOI OLLA POTASKAAKIN!!!
...MUISTAKAA SE - juuri
jumalauta että osaa olla tyhjäpäistä porukkaa...
blaa blaa, britney saa vauvan, blaa blaa blaa.
OSTAKAA ELÄMÄ!!!!!!- Nimetön
vai niin sitä mieltä olet sä
- enkeliinah
Nimetön kirjoitti:
vai niin sitä mieltä olet sä
Aika turha sitä täällä on päivitellä.
Oma mielipide on että seurustelu Kevinin kanssa on vielä aivan liian alussa ollakseen hyvä idea hankkia lapsi. Ehkä se on hetken kiva juttu ja sitä kuvataan, muttaentäs sen jälkeen? Huoh.
Enkä pidä Britneytä astuuntuntoisena, koska kaikki huumejutut, armottomat bileputket, sen jälkeen vielä armottomammat morkkikset ym. Päälle kännipäissään repäisty parin päivän avioliitto. Hyvä idea. Kannattanee ajatella ennen kun tekee, ettei ala kaduttamaan jälkeenpäin. Eipähän tarvi morkkista potea silloin... - hohhoijjaaa
enkeliinah kirjoitti:
Aika turha sitä täällä on päivitellä.
Oma mielipide on että seurustelu Kevinin kanssa on vielä aivan liian alussa ollakseen hyvä idea hankkia lapsi. Ehkä se on hetken kiva juttu ja sitä kuvataan, muttaentäs sen jälkeen? Huoh.
Enkä pidä Britneytä astuuntuntoisena, koska kaikki huumejutut, armottomat bileputket, sen jälkeen vielä armottomammat morkkikset ym. Päälle kännipäissään repäisty parin päivän avioliitto. Hyvä idea. Kannattanee ajatella ennen kun tekee, ettei ala kaduttamaan jälkeenpäin. Eipähän tarvi morkkista potea silloin...Voi hyvänen aika...kuulostat siltä että tuntisit kyseessä olevan henkilön paremminkin?!? Eiköhän se sinunkin tietosi Britneystä ja hänen tekemisistään ole lähtösin sieltä juorulehtien palstoilla joilla tunnetusti on harvemmin tekemistä minkäänlaisen faktatiedon kanssa.
Kaikki ihmiset sekoilevat elämässään enemmän ja vähemmän, myös muutkin kuin julkisuuden henkilöt. Erona vain että julkkisten tekemisiä seurataan parrasvaloissa.
Mielipiteitä toki saa olla...mutta on ehkä liian aikaista sanoa Britneytä huonoksi äidiksi ja vastuuntunnottomaksi. Sekoilujen määrä kun sitä ei kerro. Tiedän sen kokemuksesta...ja tiedän myös kokemuksesta että raskaus kasvattaa ja muuttaa ihmistä.
Annetaan Britneyn odotella lastaan ihan rauhassa..hänelläkin on siihen oikeus :)
- kaikkia
Tämäkin voi olla paikkaansa pitämätön juttu. Kyllä Britney huomaa, jos nyt tulee äidiksi, ajan myötä kuinka naurettavia nämä "seksivideot" ovat olleet. Onhan Madonnakin MYÖNTÄNYT, ettei enään tekisi mitään seksikirjaa tai kiertuetta. Se on ollut eräänlainen vaihe elämässä. Kyllä ihmisen ajatukset muuttuvat kun on vanhempi. Ikäänkuin luonnostaan jäkevöityy, kun pitää olla esimerkkinä omalle lapselle.
- iinuli
alkaakohan kohta cd:tten kansissa oleen alastonlapsi ja aloston äiti??tai musavideoissa lapsikin strippaamassa heti kun seisoa osaa??toivottavasti tämä laps vie taas yhden pornotähden pois musiikkimarkkinoilta!!
- karien
olen samaa mieltä kanssasi.
britneylle se voi tahdä hyvää kun on joku hoivattava johon keskittyä.
jos jäis nuo pöljäilyt vähemmälle.
toivottavasti lapsen tlevaisuus on hyvä eikä joudu kärsimään äitinsä urasta. - Nimetön
iinuli kirjoitti:
alkaakohan kohta cd:tten kansissa oleen alastonlapsi ja aloston äiti??tai musavideoissa lapsikin strippaamassa heti kun seisoa osaa??toivottavasti tämä laps vie taas yhden pornotähden pois musiikkimarkkinoilta!!
Miks siitä pitää aina tehä niin iso numero ku joku julkkis tekee jotain?!Ei se kuulu kenellekkään muulle ku niille!
- ...
iinuli kirjoitti:
brintney ei ikin saa lastansa kasvatettuu. mokoma hupakko huora. ja pelkää mainoskikkaa.
- bumba
Britneyllä on varmaan kivaa kun saa iki oman vauvan. Aika moni haluais vauvan. Mut kaikki ei saa. Joten Britneyllä kävi hyvä säkä. Ja Britney spears on ihan paras koska sillä on ihan sairaan hyviä biisejä ja se on hyvän näkönen. Ja se on kaikin puolin paras laulaja ja semmosta. Se vaan on paras paras paras paras paras paras. Että turha haukkua sitä
- .britney.is.the.best.
sehän on hyvä koska sit sen pitää rauhottuu noin biletys touhuissa ja siitä tulee taas kunnon britney ;)
- Mihael
No ni.
Sillälailla ja isi on varmaan joku muu kuin oma ukko.
Saadan taas yksi lapsi lisää median riapoteltavaksi josta loppupeleissä kasvaa samanlainen neitonen kuin Hilton.
Pelkäämpä et kuulemme viellä monenlaisia juanen käänteitä asiasta,tulee olemaan vähän kuin kauniit ja rohkeet.- .......
Sehän on narkkari ja raskaana.
Ei muuta kun lisää Jointtii koneeseen ni hyvä tulee????????
- Nipsu
Näimme lola odusogan myllyn lasten vaate osastolla vauva sylissä!!!
- vilma
Oon nähny Lolan myllyssä jo kolma kertaa peräkkäin..
Ja tiedoksi, että sillä on ollut se vauva jo kauan.. - hoo
hoo
- ...tietämätön...
vilma kirjoitti:
Oon nähny Lolan myllyssä jo kolma kertaa peräkkäin..
Ja tiedoksi, että sillä on ollut se vauva jo kauan..Kuka ihmeen Lola?
- pretty baby
En tiennytkään, että Britney ois raskaana... no siinä puolessa huono juttu, koska jos Britney lopettaa uransa. Tykkään nimittäin Britneyn musasta ihan kamalan paljon!!! mulla on kaikki sen levyt sen kokoelmalevyy myöten... no onhan tietysti kiva kaiken sen jälkeen miten monesti Britney on seurustellut, että hän on mennyt kunnolla naimisiin ja on saamassa lasta...
mutta saa kai nähdä miten Britneyn uran käy.- Minä.
Britney raskaana? onkohan se totta vai ei? :/
- scher
Minä. kirjoitti:
Britney raskaana? onkohan se totta vai ei? :/
Onneksi olkoon vaan Britneylle!
No jos Briteny sit lopettaa uransa, tulee kyllä ikävä, koska tykkään Britneyn musasta paljon.
Ja jos joittenkin mielestä Britney on huono tms. pitäköön omana tietonaan tai sit voi sanoo mut se on sit oma mielipide....
No mut sanottiinks tos et oli ostelemas vihreitä vaatteita? Taitaa nähtävästi tulla sit poika, ois ollu kivaa jos olis tullu tyttö... Mutta mistä sitä ikinä tietää... Voihan tämä olla myös mainoskikka, mutta luulempa et Britneyllä ei ole rahasta puutetta, joten se ei voi olla raha kikka.. nooh, tämä oli sit mun mielipide - ...
scher kirjoitti:
Onneksi olkoon vaan Britneylle!
No jos Briteny sit lopettaa uransa, tulee kyllä ikävä, koska tykkään Britneyn musasta paljon.
Ja jos joittenkin mielestä Britney on huono tms. pitäköön omana tietonaan tai sit voi sanoo mut se on sit oma mielipide....
No mut sanottiinks tos et oli ostelemas vihreitä vaatteita? Taitaa nähtävästi tulla sit poika, ois ollu kivaa jos olis tullu tyttö... Mutta mistä sitä ikinä tietää... Voihan tämä olla myös mainoskikka, mutta luulempa et Britneyllä ei ole rahasta puutetta, joten se ei voi olla raha kikka.. nooh, tämä oli sit mun mielipideRv 9 ei vielä tiedä kumpi vauvasta tulee tyttö vai poika. Kyllä pitää odotella vähän pidempään ennenkuin sen saa tietää...
- Aleksi
Voi voi sitä lasta... Ei tule saamaan mitään unelma-äitiä, vaan itseänsä paljastavan huomionkipeän pikkukakaran... Toivottavasti Britney oppisi jotain tämän lapsen myötä. Epäilen kyllä...
- Black pearl
... että se oli Britneyn oma moka. Mitäs meni hommailemaan... Britney on myös aika nuori. kannattaakohan? Noh, omapa on penskansa, tehkööt sille ihan mitä huvittaa. Tai jättäköön tekemättä. Mutta jos tuo on (taaaas) epätoivoinen yritys saada lisää julkisuutta, niin sitten ei kunnian kukko laula. Tai siis, ihan niinkuin se muutenkin sille laulaisi... sori vaan, mutta Britneyn olisi kannattanut pysyä siinä "alkuperäisessä" tyylissään, siis siinä "kiltti pikku enkeli"-tyylissä. Mutta, omapa on uransa ja elämänsä, jos hän sen haluaa pilata, niin pilatkoon. Eihän se meille kuulu.
- Nimetön
Voi jumpe. Miksi aina pitää kaivella vanhoja, onhan varmasti moni muukin ei-julkkis käyttänyt huumeita, juopotellut ja ties mitä ennenkuin on saanut lapsen ja lapset voivat varmasti olla onnellisia.
Miksei vain voisi kannustaa muita ihmisiä lapsen kanssa (miksi aina olla niin negatiivista??)
Jokainen saa elää oman elämänsä niinkuin haluaa eikä muilla pitäisi olla siihen nokkansakoputtamista. Vai saako joku jotain outoja kiksejä haukkumalla muita? - smirre
tuskin se lapsi sen elämää pilaa, hänhän on monesti jo sanonu haastatteluissa et haluu saada lapsia nuorena ja et haluu olla nuori äiti.
- SEKOLIKKA92
smirre kirjoitti:
tuskin se lapsi sen elämää pilaa, hänhän on monesti jo sanonu haastatteluissa et haluu saada lapsia nuorena ja et haluu olla nuori äiti.
VÄHÄ KAIKKI PAKSUNA OLEVAT ÄITIT ON TYHMII...
- delilah
Oma asia mitä lapselle tekee? Tuskin. Lapsella on oikeus hvyään elämään ja on vaikea uskoa että nuori rankasti juhliva naikkonen sitä lapselle voisi taata...?!
- Black pearl
Nimetön kirjoitti:
Voi jumpe. Miksi aina pitää kaivella vanhoja, onhan varmasti moni muukin ei-julkkis käyttänyt huumeita, juopotellut ja ties mitä ennenkuin on saanut lapsen ja lapset voivat varmasti olla onnellisia.
Miksei vain voisi kannustaa muita ihmisiä lapsen kanssa (miksi aina olla niin negatiivista??)
Jokainen saa elää oman elämänsä niinkuin haluaa eikä muilla pitäisi olla siihen nokkansakoputtamista. Vai saako joku jotain outoja kiksejä haukkumalla muita?en mä tahtois haukkua tai loukata ketään... huono päivä vaan, junou. mutta lapsista en edelleenkään tykkää, sori vaan jos loukkasin noilla jotakin... sehän oli vaan mun mielipide... ei se täällä keskustelussa paljon paina.
- Black pearl
smirre kirjoitti:
onhan se voinut noinkin sanoa... eihän itse asiassa koko juttu ollenkaan meille kuulu...oma on elämänsä. sori nyt vaan jos mä loukkasin jotakin.
- emmi 27v
ihan totta mua naurattaa!! täällä puhutaan että jättäkää britney rauhaan... ihankun se lukisikin ja häiriintys näistä asioista, mitä täällä kirjoitellaan! ja rikaskun se on, niin eiköhän se niin ole, että kun vauva syntyy, niin vauvalle on imettäjä/hoitaja valmiina. ei taida äippä montaa yötä valvoo koliikin tai hampaiden tulon takia..? mutta, ihan oon samaa mieltä, lapsi muuttaa paljon, ja on siinä 9kk aikaa miettiä asioita, ja laittaa niitä tärkeysjärjestykseen!
- terkkari (ja ONNEKSI en jul...
että se näkyis jo. maha alkaa näkyy vasta myöhemmin. paparazzip*skiaiset vaan kuvittelee näkevänsä sen nyt kun ne tietää asiasta.
- rv10
Olen itse rv 10 ja kyllä minun mahani on pingoittunut ja näkyy jos vaatetta ei ole päällä. Eli kyllä se voi britnilläkin näkyä pienenä pömpötyksenä...
- 2 lapsen äiti
rv10 kirjoitti:
Olen itse rv 10 ja kyllä minun mahani on pingoittunut ja näkyy jos vaatetta ei ole päällä. Eli kyllä se voi britnilläkin näkyä pienenä pömpötyksenä...
no ei se kyllä vielä näy.Pingotus johtunee jostain ihan muusta. Kohtu on vielä erittäin pieni tuossa vaiheessa. Itsekkin kuvittelin (=toivoin) raskauden näkyvän jo aikaisemmassa vaiheessa mutta ei...
- ...
2 lapsen äiti kirjoitti:
no ei se kyllä vielä näy.Pingotus johtunee jostain ihan muusta. Kohtu on vielä erittäin pieni tuossa vaiheessa. Itsekkin kuvittelin (=toivoin) raskauden näkyvän jo aikaisemmassa vaiheessa mutta ei...
Miten voit epäillä toisen sanomaa vaikka hän varmasti itse tietää tarkemmin näkyykö maha vai ei. Itsekin olen raskaana ja viikkoja takana 9 4 ja kyllä minulla on kuin myös tullut maha esiin...kysyin siitä jopa lääkäriltäni kun aloin epäilemään että kuvittelenko kaiken ja hän sanoi että voi se turvota jo tässä vaiheessa. Varsinkin laihoilla näkyy...en sitten tiedä pyöreämmistä...
- Joelleliini
Niin sitä pitää, ihan oikea ikä äidiksi tulemiselle. Ura sikseen ja kotiin lapsen kanssa! Näin se menee! Aika aikaansa kutakin!
- moi
onneks olkoon britneys spears
- moi
onneks olkoo sulle britneus spears
- hullu ku pullosta tullu
se kirjotetaan Britney Spears
...niin, jos kuva ja juttu tällä sivulla on aitoja... http://www.wreckered.co.uk/issue09/newsbox.htm
- dumes
hmm..en oikein usko että ovat aitoja,kun kattoo tarkkaan näkee et noi on manipuloituja kuvia, mutta entäs jos se juttu Justinista on totta...mielenkiintoista..
- Erkkipetteriontyhmä
Mitä kamalaa siin on et se saa kakrun?!? onhan sekin ihminen ja se varmaan osaa parantaa tapansa...
- panin
Ketä kiinnostaa tuollaisen puolihutsun raskaus. Suomessakin on ollut raskaana olevia naisia.
Miettikääpä teinit sitä!- mä yks tyyppi vaa
Pidä sä vaa se turpas kii Britney on mun ihQ idoli ettäs ees kehtaat!!!!!!!!!!!!!
- Lauhkea Lammas
Höpö höpö...kaikki naiset on hutsuja...Raamattu todistaa sen...ja kaikki miehet raiskaajia...kaikki ovat syyllistyneet aviorikokseen ja varmasti monta kertaa...ite olen kaikista pahin vaikk olen uskossa!
- öskdh
luulisin että se lehti juttu tuolla aiemmin ei ollu aito jos se oli vasta 9 vk:lla.. ja luulen myös että britney vetäytyy uralta. tuskin se muute sitä kokoelmaa ois tehny.. mut en sitte tiijä... :P
- juuso
Ihan sama mitä ämmä tekee. Sais ampuu kuuhun!!!
- -lgob,
ökh
- dingdong
-lgob, kirjoitti:
ökh
no mitä pahaa britnissä on????????????
tiiän kyl ne huumejutut sun muut mut BRITNI
ON MUN SSSUUUURRRRIII IDOLI ja te yhet haukutte sitä!!! musta on siis mahtavaa kun britni saa vauvan jollei tää oo mainoskikka mut kyl sil Britnil rahaa riittää et ei se sen takii mitään
tollasta tekis... sehän on yks mailman kuuluisimpia pop-tähtiä!!!JA KYL SIL BRITNILLÄ AINAKIN SEN VERRAN ÄLYY ON ET EI SE MITÄÄN VAUVOJA RUPEE ALASTOMANA LEVYJEN KANTEE LAITTAAN!!! sori kiihyin vähä...
- samaa mieltä kanssasi.
Minäkään en aio ikinä hankkia kersaa pyörimään jaloissani. Olen saanut tässä elämässä niin paljon tuskaa kärsiä, että joku perkeeleen raskaus ja synnytys tästä vielä puuttuisi!! Minulla ei ikinä ole ollut tarvetta leperrellä kersoille tai hoivata niitä. Mieheni äiti painostaa meitä hankikkiman lasta, mutta emmehän halua että painostaja voittaa???!
- enzio67
Se on gauuuuuheeda.
- Black pearl
kuule, mä olen ihan samaa mieltä. Mun mielestä elämän tarkotus ei ole hankkia pentuja... tietty jonkun mielestä voikin olla, muttei musta tosiaankaan. Mä haluan olla vapaa. Mä en halua jäädä kotiin hoitamaan jotain kersaa. Ei ei ja ei. Mä en sellaseen suostu. En edes kirveellä. Mun pitää saada päättää itse asioistani. Musta elämän tarkotus on elää. Eikä tehdä kersoja ja perustaa kauhee perhe. Ei ei. Mä en sellaiseen ala. Tietysti, voihan sitä rakastua, mutten halua joutua ns. "vankilaan" toisin sanoen kotiin hoitamaan kotihommia ja tekemään kersoja. Ei. Ei ikinä. Ei se ole elämää. Ainakaan mun mielestä.
Mäkään en ole ikinä leperrellyt kakaroille, ja sen takia jotkut pitää mua outona. Mitä outoa siinä on?`kaikki tytöt vaan ei voi pitää penntuista tai haluta tehdä niitä! Mikseivät ihmiset ymmärrä?
Niin ja vielä. Yritä kestää...
Ai niin ja vielä... minä en suostuisi 9 kk olla rauhallisesti ja esiintyä semmoisen mahan kanssa... mä häpeäisin. En mä vois. Mä tahdon tehdä jotain aivan muuta... en kikkelöidä ison mahan kanssa. En alkuunkaan.
Minä en suostu, ja siis silloin minä en suostu. En vaikka henki menisi.
- Materialisti
EVVK.... IS on tyhjäpäisten uutistoimittajien mekka.
- mie vaa
Tällänen ei oo mahdollista, käy nimittäin sitä syntymätöntä lasta todella sääliksi. Enpä haluaisi Britneytä äidikseni...
- -Limmu-
vähäks siistii tätä on niiku ooteltu...... HYVÄ BRITNEY!!!!!!! siit tulee viel hyvä äiti...
- Kaaso
Voi vihvilä.. tämäkin vielä! mut.. ostattehan te nyt enemmän ritnin levyjä, ku se on kerran raskaanaki?
- aqressiivinen
Että sillä tavalla... Toivottavasti Britney osaa huolehtia pienokaisesta. Tuleekohan kaunis lapsi? Äiti on ainakin kaunis, vaikka käyttäytyy joskus vähän erikoisesti. Toivottavasti Britneyn ja Kevinin suhde pitää. Tsemppiä!
- LiZZzzzuuuuu
EI ei ei eiiiiii½!!!!!!!½½½!!!!
- just joo
vai että ihminen ???? ja pyh...ei kyllä voi ihmiseks sanoa..pöllö paremminkin ^OO^
- -minäh-
mitäköhän siitäki lapsesta tulee...?
- vai pyöreä
HAHAHAHAAAAA....joku tos jakso kirjoitella et Britney mahassa näkyy jo Pyöreyttä !!!
TUOTA JOS YHDEKSÄNNELLÄ VIIKOLLA NÄKYY JO PYÖREYTTÄ NIIN TAITAA OLLA SIT LÄSKIÄ MIKÄ NÄKYY - lutka
kauheeta, eiku ihanaa, tai emmä tiiä. Britney saa lapsen, siit tulee varmaa tooosi ihana. Mutt hirveet sille ku se on niin nuori ja neitsyt kaiken lisäksi. Miten käy uran, näen jo painajaisia että sen ura menee vituiks. Tai sitt käy ihan toisin päin tai jotai siit välist. Kaamet. Mä sekoon, eiku sekosin jo, tai emmä tiiä enää mitää. Persepano.
- SEe
Kun minä kävin pistää sitä vähä anskuun eli kakkoseen
- Ace of Spades
OIKEESTI KETÄ KIINNOSTAA!?!?!?!
- oksuli
mietinkin tässä juuri löytyisikö ketään jolla olisi vielä turhempaa sisältö elämässään kuin minulla? löysin etsimäni.
- Fiksu Muija
Oon huomannu että kaikki britneyn fanit ovat alle 17 vee... Yleensä ne ovat siin 11-14 paikkeilla.
Eli ne , joiden päässä ei liiku vielä musiikkia pidemmälle. Jos joku on sun idoli, nii sä ihannoit sen olemusta.. Britneyn tapauksessa lutka narkkari
Vaikka ei 11 weeee tajua vielä mikä jakorasian merkitys on?
Todella tyhmä saa olla jos britneytä kannattaa.
Massateini. Britney ite näyttää pakkelinaamalta joka
on vasta 16 vee.
Britney on ällöttävä, ruma ja haisee aidsille.
tv: kaunis, seksikäs blondi
hah, pingottajat- xyz
Ja yleensä ne jotka haukkuvat Britneytä ja muita samassa asemassa olevia ovat vain kateellisia heidän suosiostaan ja rikkaudestaan. Osoittaa melkoista lapsellisuutta ja kehittymättömyyttä tuonkaltainen ehdottomuus ja viha jotain ihmistä kohtaan vain joidenkin ulkoisten asioiden vuoksi.
Kaikenlaisille artisteille on tilaa, sehän on vain rikkaus, että on monenlaista musiikkia ja erilaisia esiityjiä. Ei hänen suosionsa ole keneltäkään muulta pois. Kaikkein pahin vaihtoehtohan olisi, jos kaikki kuuntelisivat vain yhtä ja samaa.
Ja mitä tulee ulkonäköön niin eiköhän se ole jokaisen oma asia. - Joo
On se ikävää jos olet pahoittanut mielesi Brittneyn takia. Hän tuskin haluaa sinulle pahaa mieltä. Vaikka hän onkin tusina poppari, niin ei se hänestä tee uhtään sen pahempaa ihmistä kuin sinusta. Yhdyn tuohan kateus juttuun. Koita pitää pelihoususi päällä!
- -mävaantäältpohojosest-
No nii..siitäs sit kultiin..:D
Mä oon samaa mieltä..:D:D:D
Nii..todii..ei siis mitään järkee..siinäkään..niinku ei oo monessa muussakkaa.. - naurava-nakki
fiksuutesi todistit
- mamma 31
Oi, se on ihanaa! Ja varmasti Britneystä tulee hyvä äiti. Vaikuttaa ihan sydämelliseltä ihmiseltä.
- ERA
NÄIN ON
- WWW.WHOCARES.INFO
ELI TS. KETÄ IHAN OIKEASTI KIINNOSTAA, ONKO JOKU POPPARI RASKAANA VAI EI? EIKÖ IHMISILLÄ OLE TÄSSÄ "VALMIISSA MAAILMASSA" MITÄÄN MUUTA MIETITTÄVÄÄ?!?!?? VOI KIESUS.
- olkoon...
Olkoon ihan rauhas paksuna. Levitköön vyötärönsä ja suurentukoon muutkin paikat, jess!
- jani_
mitä vitun välii!!!! hankkikaa elämä!!! kateelliset täällä vain panettelee!!
- Pamppahvain
Jaa-a. Lopettas nyt ees sen tupakan tupruttelun niin hyvä ois...
Ei kait sitä muuta ku onnee ja menestystä. Jota kyllä varmaanki tarvitaan. - chapine
järkevää
- Jassu
Siinä käy niin, että ura hieman suurenee ja venähtää synnytyksen aikana, mutta kyllä se siitä palautuu. Sitten Britney saa taas edetä urallaan.
- Britneyyyyyyy
voi kiva!!!!!!!!!! aina se on raskaana. mut kai se nyt on ihan hyvä juttu,saahan seki olla onnellinen. kunhan ei tee siit mitään julkkis vauvaa
- Nesku
itse asiassa ehkä britney oli vähän liian nuori saada lasta, mutta jos hän kerta haluaa saada lapsen se on hänen oma asiansa
- mies 22v
Minun äiti raskaana?
Huhutaan, että äitini olisi ollut raskaana 22 vuotta sitten. Täsmälleen kuukausia ennen, kuin MINÄ SYNNYIN. Äitini oli kuulema ilmoittanut asiasta sukulaisilleen silloisesta asuinpaikastaan Vantaalta.
Äitini ei ole tietääkseni kertonut asiasta lehdistölle tai vauvan vaateliikkeille. Mutta hänet oltiin NÄHTY vauvanvaate ostoksilla läheisellä ostarilla asuinpaikastaan!
Aviomiehensä kanssaan 22v sitten ensimmäistä lastaan odottavan äitini MYÖNSI raskautensa olevan yhdeksännellä viikolla, silloin kun raskaus oli yhdeksännellä viikolla.
Äitini vatsanseutu oli kuulema jonkin verran PYÖRISTYNYT! Äitini epäiltiin olevan raskaana jo aikaisemmin, mutta tietoa ei vahvistettu. Olen myös epäillyt, että tapaus liittyisi jotenkin minuun!
Lähde: minä
Onko teillä tarkempia tietoja asiasta?- Höh
Ei me voida tietää, ei tullu luettua lehdistäkään muuta kuin sarjakuvat siihen aikaan... Mut sullahan saattaa olla ihan mustaa valkoisella todisteena väittämästäsi! En sitten tiedä voiko mihinkään sellaiseen uskoa, missä EI ole jotain AMERIKKALAISTA leimaa......... Hmmm.... Että mitenkähän tuon nyt ottais....
- Isäsi
Joo niinhän siinä sitten kävikin vajaa 23 vuotta sitten, miehuuteni joutui koetukselle ja alkoi uusi elämä.
- Lauhkea Lammas
...myönnetään että se on mahdollista...tosta vois jopa päätellä että sun äitisi on naispuolinen...eikö vaan? ;)
- mies 22v
Lauhkea Lammas kirjoitti:
...myönnetään että se on mahdollista...tosta vois jopa päätellä että sun äitisi on naispuolinen...eikö vaan? ;)
äitini on sukupuoleltaan NAINEN
- mies 22v
Isäsi kirjoitti:
Joo niinhän siinä sitten kävikin vajaa 23 vuotta sitten, miehuuteni joutui koetukselle ja alkoi uusi elämä.
PALANEEN KÄRYÄ, koska isäni kuoli tietääkseni 15 vuotta sitten. Jos kuitenkin olet VARMASTI isäni, niin missä olet ollut nämä vuodet?
- voi hyvänen aika
Ei 23-vuotias ole todellakaan liian nuori hankkimaan lapsia...päinvastoin, sehän on ihanneikä. Ei liian vanha ei liian nuori...
- hugga
mitä nuorempana synnytetään, sitä pienempi riski saada sairaita lapsia!!!! mitä järkee ootta 30 ja synnyttää sairaan lapsen ja itkee sit sitä.. miettikääpä sitä.
- Sammakko
Jaahas. Jälleen yksi typeräniminen julkkispentu lisää. Olisi se Britney voinut pentunsa isän valita VÄHÄN paremmin kyllä.
- vaavuli
Eipä Britney paljoa siitä paljon puhutusta urastaan enää voi menettää.. Ja jos tää raskaus huhu nyt sattuu pitämään paikkansa niin mitenköhan sen lapsen mahtaa käydä..? Jos Britney on joka toisella viikolla romahtamaisillaan ja joka toisella juhlii kuin hullu...
- Shoo
On siinäkin kun menee lapsia hankkimaan! Lapsi rukka.. Rahaa kyllä on vaikka muille jakaa, mutta ovatko äidintaidot niin hyvät...? Ei mikään maailman paras äiti ainakaan.. No toivottavasti Britneykin rauhoittuu lapsen myötä! ^^
- ~AiKaPoMMi~
eh heh heh ehe hehe heh!! Muista oikee äänen sävy ja kaikki muu mikä tohon kuuluu!!!
eh heh heh ehe hehe heh!! - wimpelipimpeliPOMMMM(i)
~AiKaPoMMi~ kirjoitti:
eh heh heh ehe hehe heh!! Muista oikee äänen sävy ja kaikki muu mikä tohon kuuluu!!!
eh heh heh ehe hehe heh!!Mikä loistava ide, kun olet keksinyt noin huikean eheheheheh piisin!! Miten voi ola tuollainen luonnon lahjakkuus. Mietit sitä varmaan viisi tuntia!!! en olisi voinut uskoa kun näin sen, että se olisi totta. Onnea urallesi.
- Nimetön
wimpelipimpeliPOMMMM(i) kirjoitti:
Mikä loistava ide, kun olet keksinyt noin huikean eheheheheh piisin!! Miten voi ola tuollainen luonnon lahjakkuus. Mietit sitä varmaan viisi tuntia!!! en olisi voinut uskoa kun näin sen, että se olisi totta. Onnea urallesi.
Hei kiitti ihan sikana siit mitä sä sanoit siitä mun laulusta!!! eh heh heh ehe hehe heh!!!!!!! niin ja wimpelipimpelipoMMMMM(i) on iha sairaan giva name!!
- Nasu_^
Siis mie kyllä sanon ettei se lapsraukka tule kyllä saamaan mitään hyvälaatusta elämää... sitä tullaan varmaan kiusaamaan koko elämänsä ajan äidistään joka dokaa ja juo ja on olevinaan parempi ku normaalit ihmiset...Éi se ole ku Diiva joka kerjää liikaa huomiota! Sen lapsen elämä tuloo oleen tuhoon tuomittu jollei britney ala käyttäytyyn niinku aikunen vastuullinen ihminen... Kevin... En nyt tiiä onko kevinissä mitään hihkumista hyväksi isäksi...Musta britneyn pitäs tehä nyt abortti... Tai tehä ihmeparannus elintavoilleen... Tai miettiä raskautta uudelleen vasta parin vuoden kuluttua... Etteks te oo samaa mieltä?!
- fhfh
olla samaa mieltä sun kans tietämätön lumppu! Reppana pelle juntti lehmä :DD
- asia
fhfh kirjoitti:
olla samaa mieltä sun kans tietämätön lumppu! Reppana pelle juntti lehmä :DD
Mielestäni on näin, mutta en silti kannata aborttia Spearsin kohdalla. Rajut elämänmuutokset ja
sekoilun lopettaminen olisi pienokaisen kannalta paras vaihtoehto.
" fhfh " ilmeisesti et itsekkään taida olla henkisesti kovin kypsä kirjoituksestasi päätellen.
- <3
säälin lasta todella paljon , koska britney on käyttänyt kaikenlaisia päihteitä ja on aika huonossa kunnossa ollut lähiaikoina...ja hän ei sovi äidiksi, vaan huoraksi!
- marines-
taitaa taas olla jotain mainontaa..ketä tämä edes kiinostaa??
- elokuu76
nyt jo ostaa vauvan vaatteita..vasta 9rask.vko.takana..voi sattua mitä vaan...vaikka toivonkin että raskaus menisi hyvin...
- off
huh huh, saattaa vain arvailla mitä siitä lapsesta tulee jos äidistään ottaa mallia.
tuskin britney enään pääsee mukaan laulumarkkinoille, niin paljon pika avioita ja mustaa menneisyyttä häneltä löytyy. aika näyttää.. - Tiedonjanoinen
Vieläkö Britney väittää olevansa neitsyt? Onko odotettavissa Jeesuksen toinen tuleminen?
Käytettiinkö keinohedelmöitystä, jotta levyt menisivät kaupaksi jatkossakin?- Lammas
ois hauskaa, jos kokoelman nimeksi olisi tullut "The Virgin Years"...totta kai Britney on neitsyt...ei epäilystäkään...en usko muuta ennen kuin näen hänet tekemässä sitä!
- Annu
Miksi te kaikki (en yleistä) valitatte että miks tosta uutisoidaan se kuuluu osana mediaa. Britneyn raskaus on ihana asia ja ihmiset haluavat kuulla ihania asioita. ei lehdetkään myisi jos tämän kaltaisia uutisia ei olisi.
siispä ollaan iloisia Britneyn puolesta ja lopetetaan valittaminen! jookos. - Mefisto
Ehkä se "ikinuori" pop-horo on lihonut ja koittaa peitellä sitä ostamalla lasten vaatteita julkisesti.
- Ajattelija...
Sinulle mefisto...Mitä Hiton järkee ois "peitellä kilojaan" ostamalla vauvanvaatteita ja kertomalla et on yheksännel kuulla?? Siis kun on sanonu et aikoo pitää lapsen, ni joskus se sit paljastuis et ei se ikikinä sitä lasta saanu!? Ja kaikki tää valehtelemine vaan sen takii et haluu "peitellä kilojaan", tosi uskottavaa... Varsinki sen jälkee ku on sanonu julkisuuteen et ei välitä mitä ihmiset aattelee sen kiloista!! Sitäpaitsi sen kilot ei muutenkaa muuta sen lauluääntä tai sillee... Eli jos aattelisit vähän...
- Lauhkea Kuin Lammas
Täytyy sanoa, että alkaa ottaa Brittu päähän...vaikka se onkin mun ja mun kavereiden välisten vitsien alkulähde niin ois kiva kun se lopettais ton huohottamisen...Tahtoisin musiikkitelevisioon oikeita laulajia ja bändejä!!!!!!!!
Niin kuin...Sonata Arctica, Christine, Slipknot...
Toivottavasti on raskaana...ja hankkiutuu raskaaksi heti sen jälkeen uudelleen ettei tartte kuunnella sen läähätystä!!!
Oikea musiikki odottaa!!! - *pahis88*
Semmonen elämäntilanne ja -tyyli kun sillä nyt on niin ei ehä kannattais vauvaa pitää...mun mielestä!
- Kaitsukka
En ois kyllä tuon ikäisestä ja vielä Britnistä uskonut ihan välttämättä jos joku ois vaan yht äkkiä tullut sanoo et se on raskaana!!!
Toivottavasti se vauva ei häirii kauheesti mitään keikkoja tai muuten laulu uraa!!!
T:Britni FANI!!!! - Mamma-82
Ei oo totta! Ompa kauheeta et se on jo nyt alkanut turvota vaikka vauva tuskin vielä muutamaa senttiä suurempi...
-nooh, toisaalta holliwoodissahan kaikki on vähän suurempaa ja hienompaa =)
* eIKs jee*- Boss
Hieno uutinen!! Eipä olisi uskonut, että taas Amerikan maalla tehdään ihmeitä. Moneskos housut jalassa tehty pienokaisen alku siellä kasvaa jököttää?? Vai oletteko joskus nähneet normaaleissa amerikkalaisissa filmeissä, dokumenteissa tms. varsinaisten pelivehkeiden vilahtavan?? Amerikkalainen sensuuri on sitä luokkaa, että Britneykin on varmaan aivan ulkona, kuin lintulauta mitä on tapahtumassa!!
- NaSu
mitenköhän käy Spearsin uran..?
- adult
lähtee laskuun kun samalla paino lähtee nousuun ;)
Nojuu ammatinvaihto tenavan jälkeen olisi oikea päätös.
Ei muuta kuin Jenna Jamesonin rinnalle aikuisviihteen pariin xD - hmmm....
paskanjauhantaa niin ku kaikki siihen muijaan liittyvä!!! tuskin sen liittokaan enää kauaa kestää!!! valetta kuitenki seki!!!
- M22
vittu kiinnostaa..
- XxX
Kyl sua kiinnostaa...muuten sä et olis tääl kirjottelemas :D hahahaha
- Ainut järkevä.
No huh huh, niin varmaan :o
Miten se osais jo ostaa vaatteita ku ei tiiä onko se tyttö vai poika?
Ja se, joka tuon eka jutun on kirjottanu on varmaan keksiny sen päästä eikä mistään iltasanomista :D- ...............
Aika monikin ihminen ostaa vauvan vaatteita valmiiksi..ILMAN ET TIETÄÄ KUMPI SE ON!
btw: se oli Iltasanomissa.... - Sanna
No huh huh itelles..
Kai sitä ny jestas sentää voi jo vaatteita ostaa, vaikka ei olis raskaanakaan! Kun kaiken ei tarvii olla tasan sinistä pojalla ja punasta tytöllä... - XxX
Sanna kirjoitti:
No huh huh itelles..
Kai sitä ny jestas sentää voi jo vaatteita ostaa, vaikka ei olis raskaanakaan! Kun kaiken ei tarvii olla tasan sinistä pojalla ja punasta tytöllä...Niinhä se on :P
- icemice
musta on se on hyvä asia ku Britney saa vauvan ja onhan se hellyyttävääkin..X))
rauhoittuuhan neidin elämä joksikin aikaa.
jee tulee taas yks julkkisvauva..
ja se on myös hyvä et Briney kysyy neuvoa asian tuntiolita, ei sit mokaa ainakaan..!
Britneystä tulee kunnon äiti.. kovasti onnee..!- perspano
Onkohan Feterlaini täräyttänyt sitä persiiseen?
- minä
evvk. ei vois niinku kiinnostaa.. sama se vaik tarja halonen olis. evvk. miks siit ei tehty isoo juttuu lehtee ku mun mutsi oli raskaana ja mut sai?? nii
- uuuuu
evvk. ei vois niinku kiinnostaa.. sama se vaik tarja halonen olis. evvk. miks siit ei tehty isoo juttuu lehtee ku mun mutsi oli raskaana ja mut sai?? nii
- fhfh
sun mutsis ei ainakaan ois kiinnostanu ketää toisin ku britni näytti kiinnostavan suaki niin paljo et viittit tulla lukee tätä keskusteluu ja vastasit jopa siihe xDDD
- Mie
Jonain päivänä Br. on 40v. ei helvetti!
- pampamS
taasko se on paksuna? ihan ku 2pentua ei riittäis:DD
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569