eli jos te kommentoisitte niin kommentoikaa nyt ja sanokaa jota, et mä niinku tuun tekemään tämmöisiä peli ehdotuksia teille et sanokaa et jatkanko mä näitä peli ehdotuksien tekemista vai katotteko ne itse mä sanon 7:män peliä teille eli siis näihin peleihin ei tarvii maksaa eikä kirjautua eka ois tai mä voisin luetella nää tähän peräkkäin solitaire classic, love tester, 10 10!,color pin,nut rush,smarty bubbles x-mas edition ja jetpack master mä tuun joskun jos mä haluan niin tekemään ilman tedän mieli pidettä jos joku haluaa lisää ja ei pääse kertomaan ja niin mullekkin on käyny usein niin ja mustakin tää oli eritttttääin kivvooo.
Vastaukset 1
- tuutkijjavastaa
eli olosin tosi kiitollinen teidän kommentistanne ja tykkää mun kommentista jos tykkäätte musta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671405- 63916
- 83880
- 115874
- 58782
- 94691
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49579En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.55575Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534