Poistin veneestäni syöpyneet alumiini ikkunan kehykset, pari kappaletta. Olivat niin huonossa kunnossa että pitää uusia. Mistähän löytäisi tekijän joka tekisi uudet alumiinikehykset vaikkapa vanhoista malleista. Kehykset ovat teräväkulmaisia.
Tai mistä löytyisi materiaalia niin voisin ehkä itsekkin tehdä.
Ikkunan kehykset
12
134
Vastaukset
KVG
- Alum
Googleta alumiinoprofiilit löytyisikö valmista profiilia. Kuva voisi auttaa .
- ikkunoita
Ei vaan löydy googlettamalla alumiiniprofiilia jolla saisi ikkunat kiinni 7-8 milliä paksuun lasikuituun. Jos jollain on antaa vinkkiä niin kiitollisena vastaan otetaan.
Jukova Turussa.
- ertyui
Jukova ei tee nykyään mitään yksityisille, niillä on suuremmat kuviot uusien omistajien myötä.
Olkoon tämän kerran. Ensi kerraksi pyydät naapurin pikku Villeltä nettioppia.
http://www.mkvenelasi.fi/Ja jos tuntuu kalliilta niin kipität ihan mihin tahansa lasitusliikkeeseen malli mukana.
Onko Vanhamilta isopropanoli riistetty käsistä kun halvalla sai?Annoin yhden purkin kaupan päälle asiakkaalle, kun haki lämmittimen huollosta. Muuten on ollut vähän hiljaisempaa. Ei näytä hinnalla olevan kokonaisuuden kannalta juurikaan merkitystä - tai sitten honkkari pystyy tarjoamaan niin paljon paremman palvelun ;)
- Ärm
vanhami kirjoitti:
Annoin yhden purkin kaupan päälle asiakkaalle, kun haki lämmittimen huollosta. Muuten on ollut vähän hiljaisempaa. Ei näytä hinnalla olevan kokonaisuuden kannalta juurikaan merkitystä - tai sitten honkkari pystyy tarjoamaan niin paljon paremman palvelun ;)
Tuo hinnan pudotus, minkä teit oli erinomainen empiirinen koe, joka osoittaa markkinatalouden ja VerbraucherusZornemuksen arvaamattomuuden :D
- venemaakari
http://www.nlrintamaki.fi/ Tuolle tehdään akkunoita ja muuta.
- nykyveneilijä
Jukovan kehykset tuli hiljattain paattiin. Kalliit setit, mutta mittatarkat ja toimivat ovet ja mekanismit.
- ikkunoita
Mitä kautta hommasit jukovan kehykset ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644