peniksen perusteellinen tarkistus

hoitsujenpoika

Olin kesä töissä paikallisessa terveystalossa huolto hommissa ja eräänä päivänä kompastuin ja lensin pallit eellä pyörätuolin kylkeen jolloin eräs hoitaja tuli kysymään, kuinkas kävi?

Huomatessaan kopeloivani haaruksia hän käski tulla mukaan ja hän vei mut tarkastus/valmistelu huoneeseen, housut laskettuani hän katseli ja pyöritteli penistä todeten ettei ole mitään vakavaa.

Mutta asiasta toiseen hoitaja sanoi haluasit sä tupla palkalla olevaa ylityötä ku meillä ois parisen päätä hoitsu opiskelioita ja heille pitäs saada koe potilas.

No mulle se sopi hyvin ku kyseessä oli peniksen tarkistus hommia, joten hoitaja soitti ja pian huoneeseen astui 4 todella kiihoittavan seksikästä hoitaja opiskeliaa ja komia kehoinen nais lääkäri.

Esittelyn jälkeen lääkäri nimeltä jenni kertoi että ekaks mun pitäs riisua ja asettua hoito pöydälle parturoitavaks, parturoinnin jälkeen jenni käski hoitajien ottaa hanskat ja hanskojen laiton jälkeen jenni runkkasi penikseni erektioon sanoen et tämä on sit penis jolla mies siementää naisen.

Sit jokainen hoitaja tunnusteli ja käänteli pienistä vuorollaan, mut sit Jenni käski mua ja hoitajia tulemaan perässä eli sitte mentiin viereiseen huoneeseen jossa oli hammaslääkärin tuoli keskellä huonetta jossa oli jalkatuet joihin jalat piti nostaa, sit huoneessa oli pöydillä komea rivi koeputkia ja kaiken mailman koneita ja laitteita.

Asetuin vaitomaisesti tuoliin ja nostin jalat telineisiinsä jolloin jenni tuli luokseni ja asetti suuret kohde valaisimet osoittamaan penistäni, jenni kertoikin hoitajille että tämä penis pitäisikin ehkä lypsää tyhjäksi joten eiköhän mennä tytöt pukeutumaan jolloin he astelivat huoneen seinustalla olevalle kaapille ja näin heidän pukevan myssyt päihinsä ja maskit kasvoillensa ja kaiken kukkuraksi pitkät latex hanskat.

Ja sitten tulivat luokseni jenni kertoi näitten varusteiden olevan vain eräs mukavuus tekiä, myssy estää sperman roiskumasta hiuksille ym ym ja maskit ovat vain peniksestä erittyvän hyvin kiusallisen ominais hajun takia.

Mutta se siitä nyt tämä penis pitäisikin asettaa sitä varten tarkoitetuun lypsykoneeseen elikeste sperma näytteiden imuriin joka on tuolla tuolia vastapäätä odottamassa uhriansa, silloin 2 hoitaja opiskeliaa haki kyseisen koneen eteeni.

Joka ulkoisesti muistutti auton moottori taljaa jonka kyljessä oli S moottori pyöritteinen alipaine pumppu josta lähti paksu kumiletku pitkän teleskooppi varren varassa olevaan pitkään putkimaiseen laitteeseen, jonkapa kyljessä oli pitkä putki ja siinä roikkui kiinni 5 koeputkea joihin jennin mukaan spermani lorahtavat ja näytteet arkistoidaan.

Mut eiköhän tytöt aloiteta he kiinnittivät jalkani kinni vöillä telineisiinsä ja kädet käsitukiin myös vyöllä kii mahan ympäri 2 vyöt, sit mun penis voideltiin liukaste aineella ja piikitettiin aine joka pakotti peniksen erektioon ja kyseinen lypsykone kytkettiin imuttamaan peniksestäni spermaa ja ei kauaakaan kestänyt kun sain eka orgasmin.

Ja hoitajat katselivat onnessaan kun spermaa suihkusi koe putkeen kokonaista 8,4 ml, ja sama toistui uudelleen ja uudelleen vaikkakin sperman määrä väheni ja väheni kunnes Lopen lypsykone sammutettiin.

Koneen uumenista paljastui 2 kertaiseksi kasvanut ja turvonnut penis jonka jenni mittasi ja kirjoitti ylös, 18 cm pitkä muuttunut 27,9 cm ja ympärysmittaa oli vain 7,3 ja nyt 9,6 cm eli hyvin jennin mielestä näytteiden otto lypsykone kävisi hyvin myös pituuden kehittäjäksi.

Mutta eiköhän tytöt siirrytä eteenpäin sillä nyt teidän pitäs panna tuo penis tuottamaan myös maitoa, joten jälleen kaksi hoitaja opiskeliaa ottivat ja asettivat peniksen juureen kanyylin johon ruutatiin ensin jotain lääkettä ja sen perästä naisen maitoa ja kanyyli poistetiin ja tulpattiin teipillä jonka jälkeen annettiin erittäin tuskallisia sähkö shokkeja paloihin käsi sähkö paimenella.

Sit penis jätenttiin vähäks aikaa rauhaan mut vähän ajan päästä jenni riisui maskin kasvoiltaan ja istui haarojeni väliin kertoen et alkuun tulee orkun tai parin verran sperman ja maidon se kaista mönjää joten otan sulta suihin, ja sit sun penis pääsee takas lypsykoneeseen mutta kylläkin ihan perus lehmän lypsykoneeseen koska maidon ulos tulo ei ole orgasmista riippuvainen kuten sperma.

Mut se siitä jenni hieroi hennosti penistäni hetken ja muljautti peniksen syvälle kurkkuunsa ja alkoi pitkin vedoin imuttaa pienistä, ja kun hän teki työn niin hyvin et paukahin melkein heti ja Jenni imi kaiken ja ilme kertoi että hänestä aineeni oli todella maukasta.

Kuulin ja näin kuinka hoitajat kikattelivat kun jenni lutkutti mua ja kun yks oli niin käteni lähettyvillä et aloin hieroa hänen vaginaa et tyttö aivan säpsähti ja tokas, vai halut sä pilluu hän riisui hameensa ja alta pilkotti posliini pillu hän nousi pääni päälle ja käski imeä ja tottelin hoituria ja aloin nuolla ja imeä hänen vaginaa eikä laivan kestänyt kun hoitaja se minä laukesin ja hoitoja nousi ylös ja alkoi odottaa siin mia muutkin Jennin ohjeita jatkuu. .

2

7044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Cap

    • Anonyymi

      Selvästi uusi J L Runeberg!!

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe