Moro!
Nyt pari viikkoa vaivannut ongelma kaipaa ratkaisemista.
Lähtötiedot:
Iso talo, soneran kuitu, kuituboxi josta lähtee kahdelle eri reitittimelle jotka sijaitsevat eri puolilla taloa ja jakavat langatonta. Nämä kaksi erillistä reititintä ovat samanlaisia ja toinen oli ainakin restetoitunut jotenkin niin että oli sitten kaksi saman nimistä verkkoa ja se ongelma saatiin kylläkin korjattua kun vaihettiin SSID yms. Omistan tälläisen uuden sekä tehokkaan ASUS läppärin joka on valitettavasti varusteltu Windows 10 käyttöjärjestelmällä. Luultiin eka että vika on soneran puolella kun yhteydet pätki ja ei ole koskaan ennen pätkinyt ja toiminut muutenkin moitteettomasti. Soneran vikapalvelusta kerrottiin ettei ollut mitään vikaa heidän puolellaan ainakaan näillä näkymin.
Ongelma:
Yritän yhdistää langattomaan verkkoon, se yhdistää mutta saattaa jäädä pieni keltainen kolmio ja lukee "ei internet yhteyttä (suojattu)". Tämä on tapahtunut jo monessa langattomassa verkossa eli ei ainoastaan meidän, esim julkisilla paikoilla käytettävissä olevat langattomat verkot sekä myös jos olen heittänyt puhelimen netin jakamisen päälle ja sama ongelma. Netti saattaa toimia pari tuntia ihan OK mutta sitten lähtee hidastelemaan ja pätkimään satunnaisesti. Wlan ajurit yms päivitetty.
Mitä tässä voisi tehdä? Kiitos etukäteen vastauksista!
Ei internet yhteyttä, suojattu WIN 10
bobbeeelsson
0
117
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161