Onko kokemusta tästä yrityksestä. Itse menin tähän yritykseen nuorena ja hyväuskoisena töihin ja kahden viikon jälkeen olin niin loppuunajettu, että piti irtisanoutua ja mennä muualle töihin.
Työntekijöitä liian vähän ja jos joku on sairastunut ei hankita ikinä sijaisia, esimiehet eivät hoida töitään vaan kaikki asiat on hoitamatta ja asiakkaat ja omaiset vihaisia. Työvuoroja muutellaan mielivaltaisesti tuntinettiin ja jos jäät sairaslomalle ollaan närkästyneitä. Palkanmaksussa ei noudateta lakia. Työsopimuksessa lukee, että ruokatauko kuuluu työaikaan ja silti tuntinetti vähentää sen palkasta. En tiedä miten kuukausipalkkalaisten asiat on, muttame tuntityöntekijät ei olla siellä missään arvossa.
Debora kotihoito.Siis uskomaton
Ärsyyntynyt
3
281
Vastaukset
- Kokonaisvaltava
Korjaantuuko asia kun itket siitä aamuyöllä baarista tullessasi vaihtoehtohörhöily palstalla joka ei liity asiaan mitenkään?
- Anonyymi
Tämä lienee toimitusjohtajan käsialaa :D :D :D
- Anonyymi
Hei,
Olen kokenut saman kohtalon Deboran leivissä. Jättivät vielä maksamatta lisät eivätkä maksaneet TES:n mukaista palkkaa. Mikähän siellä on tilanne nyt? Etiikka ja moraali erittäin alhainen, kuin on myös yhtiön johto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865