Hei sinä hellä, syvällinen mies

Herkkäblondi

Huomenta! Miten sun sunnuntaiaamu on käynnistynyt vai nukutko vielä? Kun mä vihdoin nukahdin, näin unta susta ja musta.

Kävelimme Lapissa (oletko sä lappihullu?). Oli syksy (elämän iltapuoli ) ja me olimme kävelleet pitkän, yhteisen patikkamatkan ( pitkän yhteisen elämän vertauskuva). Olimme vanhempia kuin nyt. Kävelimme käsikädessä. Taustalla hehkui punainen ruska (intohimomme vertauskuva) ja välillämme vallitsi voimakas eroottinen lataus. Sä kannoit marjasankkoa (en marjasta), joka kuvastaa hedelmällisyyttä ja siis voimallista seksuaalista elämäämme. Olimme kaikin puolin tyytyväisiä.

Rakas ihana, hellä ja syvällinen mies. Nyt olen vakuuttunut meistä. Tämä ei ole vitsi. Missä tapaisimme? Miten voin ottaa yhteyttä sinuun? Kaipaan hellää kosketustasi ja rauhoittavaa syliäsi. Olen kaunis ja minulla on paljon annettavaa sinulle. Älä epäröi. Missä voisimme siis tavata?

47

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tisuliivitkunniaan

      Ei kiinnosta. Älä tule sotkemaan mun askeettista elämää. Mulla on naisia niin et riittää kyylään niiden perseitä ja rintoja päivät pitkät. Mikä vaivaa.

      • Ihanvinkkinämiehelle

        Et huomannut vai etkö ymmärtänyt että aloituksessa sanottiin - hei sinä HELLÄ, SYVÄLLINEN mies -, viestin kohde ei ollut kaltaisesi kylmä, ivallinen, ilkeä jaa äreä ruputtaja, miten ihmeessä menit omimaan viestin itsellesi. !!


      • Herkkäblondi

        Hei! Et ole etsimäni hellä ja syvällinen mies. Kiva, jos sulla on elämä mallillaan ja naisasiat myös. Voi hyvin. Mukavaa sunnuntaita.


      • Herkkäblondi
        Ihanvinkkinämiehelle kirjoitti:

        Et huomannut vai etkö ymmärtänyt että aloituksessa sanottiin - hei sinä HELLÄ, SYVÄLLINEN mies -, viestin kohde ei ollut kaltaisesi kylmä, ivallinen, ilkeä jaa äreä ruputtaja, miten ihmeessä menit omimaan viestin itsellesi. !!

        Kiitos tsempistä! Mukavaa päivää sulle! Odottelen täällä viestiä vielä ...


    • lapinhullumies

      Miksi kirjoitit noin saat minun ikävöimään.
      Haluaisin kulkea tuntureita ja outamaita janukkua laavulla jonkun kanssa.
      Kevään kirkkaudesta syksyn väriloistoon.
      Talven kaamoksessa tulenloisteessa
      Haavilisin

      • Herkkäblondi

        Hei! Se oli mun uni. Olen kirjoitellut täällä erään kivan miehen kanssa, joka lienee tosin ns. ammattikirjoittaja. Nää palstapuheet ...

        Sä kirjoitat kivasti. Ilm sulla ei ole nyt vakituista parisuhdetta? Millaisia toiveita sulla on kumppanin suhteen? Oletko tehnyt jotakin löytääksesi kumppanin? Mikä sun elämäntilanteesi on?


    • tunturiekko

      Moi!joko lähtisit lekille.siel kaunis sää!haaveilaako yhtessä syvälisyytestä runoiutesta ja rakkautesta?

      • sullakinpienetnäppäimet

        Lapinhullun känny liian suuri noille näppäimille.
        Kyllä tuo kelpaisi myös lapinhullulle.
        Kuuntele Loiria: Lapissa kaikki kukkii nopeasti.


      • Herkkäblondi

        Ihan mielellään lähden lenkille ja haaveilemaan. Jos tosin asut Lapissa, mä en taida sinne päästä.


    • Miehennäppäimiltä

      Blääh, tylsää!

      • Herkkäblondi

        Siis mikä on tylsää? Lappi? Loiri? Unet? Ikävä?

        Kun asiat ovat hyvin, on usein tylsää. Kuulutkohan sä näihin etuoikeutettuhin?

        Toivotanko mä siis tylsää päivää, joka arkisessa tylsyydessään hyvä sellaisenaan.


    • etuoikeudeton

      Lapinhullu ei asu lapissa vaan täällä
      No ihan muutaman poronkuseman
      Takana.
      Jotkut saavat nauttia luonnosta ja vesistöistä ihan nukkumapaikkansa
      Vieressä.
      Oli miten oli luonnossa kulkeminen ja
      Lenkilläkäynti parantaa ja hoitaa
      Ihmismieltä kuten taiteellisuuskin.
      Runoilijoita ihailen heidän kyvykkyytensä ansiosta.
      Osaavat sanoa runomitalla myöskin kiteyttäen tosi
      Syvällisiä asioita.
      Mielelläni kuuntelen myös ihan amatööriruoilijoita
      Se antaa arjen keskelle juhlavan olotilan.

      • Varppina_asuu

        Äläpäs nyt höpäjä. Asuuhan hän.


    • lapinhullukävi

      Lapin kirkossa, jossa Soile lauloi.
      Hän lauloi upeasti.
      Viimeisenä oli lapinäidin kehtolaulu.
      Lapin naiset kaivoivat käsilaukustaan
      Valkoisia nenäliinoja,liekö ihan
      Lappilainen tapa.
      Lapinhullukin pyyhkäisi silmäkulmastaan tunturituulen kuljettaman roskan

      • Herkkäblondi

        Kirjallisuus ja kuvataide ovat mulle rakkaita. Toki musiikki myös. Soile Isokoski on upea laulaja. Jätti upean uransa ulkomailla ja tuli tänne Suomeen. Ollaan tyytyväisiä.

        Lähden ulos haukkaamaan happea. Kenties sä lapinhullu tuut vaikka mua vastaan. Ihan mielellään tutustuisin.


    • Minävaantästämelkolähelt

      Tässähän mä oon ja ohan sulla mun numero, ni mikset nakkaa viestillä (: ja mäki aattelen sua joka päivä. .

      • Herkkäblondi

        Jospa sä laittaisit mulle viestin? Odotan!


      • Minävaantästämelkolähelt

        Pyysin viimeks anteeks lapsellista käytöstäni, ekkä vastannu mitää, ni sun vuoro ((:


      • Herkkäblondi

        Mä vastaan aina viesteihin, varsinkin anteeksipyyntöihin. En valitettavasti ole saanut juuri sulta viestiä. Joku muu, jolle kannattaa vielä viesti ehdottomasti lähettää. Mä huomaan, että asia vaivaa sua. Laita vaan vielä ihan rohkeasti menneen asiallinen ja ystävällinen viesti.


      • saatkaikenanteeksi

        Olen ihan hullusti iloinen, että
        Olet tässä ketjussa. Tämä
        Kirkastas lapinkävijän päivän
        Myös lapinhullu miettii sinua
        Muista lenkkeillä se pitää hyvän olon
        Itsekin yritän liikkua joka päivä.
        Onko sinun runoja julkaistu


      • Herkkäblondi

        Kiitos! Sun sanat lämmittävät. Kiva, kun sä vastasit En varsinaisesti kirjoita; istun yleisössä ja katsomossa. Kuuntelen ja luen. Teatteria. elokuvia, konsertteja ja kuntosalia. Ja tietty järkyttävästi töitä. Näillä mennään!


    • tulikoviesti

      Voi siihen vastata vaikka on pp
      Haluaisin tietää miten menee

    • mäenoovastannut

      sulle aiemmin kun on oo pitänyt sun nikkiä hänenä voisitko vähän vielä selvittää tota kaipaustasi??

      • Herkkävlobdi

        Anteeksi, mä en ihan ymmärtänyt, ketä olet pitänyt nikkinä. Mutta mitä mä kaipaan: yhteyttä toiseen ihmiset, siis mieheen, jonka kanssa mä mä voin jakaa asioita ja kokemuksia, jonka ei tarvitse olla samanlainen kuin mä. Mutta on kartalla: ymmärtää huumoria, elämää.


      • ed-------
        Herkkävlobdi kirjoitti:

        Anteeksi, mä en ihan ymmärtänyt, ketä olet pitänyt nikkinä. Mutta mitä mä kaipaan: yhteyttä toiseen ihmiset, siis mieheen, jonka kanssa mä mä voin jakaa asioita ja kokemuksia, jonka ei tarvitse olla samanlainen kuin mä. Mutta on kartalla: ymmärtää huumoria, elämää.

        tarkoitin nikillä henkilöä joka sen takana kirjoittaa. tuo kuvauksesi sopii varmaan aika moneen. odotin jotain tuntomerkkejä ko henkilöstä kuten missä tai milloin olette tavanneet. muutenhan tuo kuulostaa oikein kivalta.


      • Herkkäblondi

        Mä en varsinaisesti etsi ketään, jonka olisin tavannut aik. Etsin ja haeskelen. Sun kannattais laittaa tuntomerkkejä, jos sä haet jotakin tiettyä. Ajattelin kokeilla näin, siis kirjoittamalla. Mutta tää on aila raskasta,


      • ed------
        Herkkäblondi kirjoitti:

        Mä en varsinaisesti etsi ketään, jonka olisin tavannut aik. Etsin ja haeskelen. Sun kannattais laittaa tuntomerkkejä, jos sä haet jotakin tiettyä. Ajattelin kokeilla näin, siis kirjoittamalla. Mutta tää on aila raskasta,

        niin mä mietin onko sitä henkilöä siis olemassakaan vai onko niin ettei tarvitse etsiä. välillä sitä luulee että on ymmärrys asiasta mut sit kuitenkin aina haeskellaan mut ei kai mulle kuitenkaan..


    • tunturiroiekko

      Kkaikki kukki nopeasti...muta rakkaus kestää myö täälä lapissa.

      • Herkkänblondi

        Se on hyvä. Musta tuntuu, että täällä etelässä ei kestä Mä mietin, josko mä muuttasin Lappiin!


    • lapinhullukärsi

      Kesällä kriisin itsensä ja muitten
      Kanssa. No onneksi helpotti vähän.
      Tämä palstailu auttoi se oli terapiaa.
      olen oppinut paljon ja eniten opin
      Palstan kuningattarellta.
      Tiedän, että haluaisin uhä säilyttää
      Ystävyyden ja me törmäämme kyllä.
      Toivottavasti et katkaise yhteyttämme.
      Tästä tuli tärkeä.

      • Herkkäblondi

        Hienoa, että tää palsta on auttanut sua. Jotain apua tms. mäkin etsin. Mä en hävii mihinkään.


    • tulikohanseviesti

      Tää kapula on aivan uus kaikki muu on
      Vielä tuolla vanhassa.

      • Herkkäblondi

        Mä en ilm. ole etsimäsi henkilö. Mutta mukavaa päivää sulle.


    • eikötulluttoinen

      numerokaan

      • Herkkäblondi

        Ei! Mä olen pahoillani.


    • tunturirirko

      Muuta tänne täälä kaikki kauista.tai ehkä saa tämän lappin lumon itselleen .olen itsekin muutana hiljattain lllappiin,kaikki ei ihan mennyt niikuin ajatelin.

    • Syvällinenmies

      Ei tämä varmaan mulle ole? Mun nikki on eräänlainen tsoukki.

      • ihan-kun

        :)


    • Riimurintu

      Minun aamuillani ei ole kuin vuodenajat. Tunturipuroni tulvivat, kuihtuvat, solisevat ja jäätyvät yhtälailla päivästä riippumatta. Sinun sanasi kantavat kauniin selkeinä, kuin ikikuulaina talviöinä, kauas, muutoin kuulumattomiin. Annan sinun äänesi sekoittua solinaani, solmia notkeat sormensa pyörteisiini ja tarttua yhteiseen lauluun. Niin se polveilee, soinnut toistensa lomassa, kuin kaksi rakastavaista, kiihkeästi kilvoitellen. Sellainen on puron ja valon laulu.

    • tuntuririekkko

      Kaunista runonsolinaa kuin puro,joka laskee tunturin rinnettä alas.päätye mereen.jatkaaseen ainaista kulkuaan

    • söpöoot

      sinulla on herkkäblondi kaunis mieli. :))

    • DDDDD_

      Hahhahaa :)

      • adsadasdasdasd

        Onko jotkut menneet trollin ansaan?


    • tpivottavastiei

      Tunturiririekko ole päätynyt ansaan;O)☹
      Tee joku novellikirja sussa on ainesta.

    • Löytyy järvi vierestä jossa uida ja vaara jonkapäälle kiikkua ja ihailla maisemia. En täydellinen ole , mutta hyvä ihminen kuitenkin😊

      • luonnonparantavavoima

        Ei kukaan ole täydellinen eikä tarvitsekaan olla.


      • Juu ei tarvitsekaan☺
        Erityisen helläkin olen ja Lapin korvesta. Jos tänne joskus naisen löytäisi joka myös korvessa viihtyy niin olisi täydellistä😋


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      200
      2214
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      293
      1731
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      146
      1413
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      85
      1287
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1157
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1136
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1062
    8. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      31
      1059
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1019
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      904
    Aihe