Iltapaskan mukaan: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001942126.html
Eikös sen immuniteetin pitänyt olla ikuinen? Niin minulle on aina opetettu. Joskus 1948-1949 paikkeilla minulla oli hinkuyskä eikä se tiettävästi ole uusinut. Tosin jos on ollut lievempänä, niin ei ole tunnistettu. Eikä sitä oikeaakaan lääkärissä tunnistettu, kun ei ollut lääkäreitä. Äiti vain sanoi ohimennen naapurin emännälle. Ja minä istuin pirtin nurkassa ja yskin. Mitä enemmän yskin, sitä enemmän yskitti...
Toki niitä yskiä on ollut sen jälkeenkin. Ennen ne yskänlääkkeet jonkin verran auttoivatkin, joskus 1970 jälkeen ei vähääkään. Ja se punainen yskänpulveri vähän auttoi, lieneekö sekin korvattu plasebolla kuten ne yskänlääkkeetkin? Valkoinen yskänpulveri oli jo silloin placeboa.
Onneksi löysin vahingossa kaikkien influenssien, flunssien, angiinoitten, yskien, poskiontelotulehdusten estolääkityksen. Ihan luonnontuote. Eikä ole tarvinnut rykiä eikä räkiä yli 30 vuoteen.
Sitä tuossa iltapaskan uutisessa varottiin visusti ilmaisemasta, mistä tauti on levinnyt. Eli se on tullut tänne CIA:n toimesta tuotettujen kehitysmaasotilaitten mukana kaikkien muitten enemmän tai vähemmän eksoottisten tautien joukossa. Niinkuin syyhypunkit ainakin Hennalassa ja mitä heitä kaikkia lieneekään. Tuberkuloosi nyt ainakin neekerisankkereitten (kaksi erilaista) sun muitten lisäksi.
Niin, sitä minä vain, että pitäkääpä pienten lasten vanhemmat nämäkin asiat mielessänne. Siitä hinkuyskän muuttumisesta ja sen rokotuksesta ja rokotteista en mitään tiedä, mutta pieni lapsi siihen tautiin kuolee tukehtumalla.
Tietoa saa ja pitää levittää muillekin!
Tautiko muuttuu?
Sota-ajan.lapsi
0
66
Luetuimmat keskustelut
- 1023630
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta341412- 831252
- 731069
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,3331009- 65876
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l141863- 64786
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil289777Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74734