Onko muita lähdössä samaan hotelliin tammikuun lopulla tai onko täällä muita siellä aiemmin olleita?kokemuksia?
apollomatkat radisson blue fujairah
4
228
Vastaukset
- Myykkeli
Moi, en ole ollut, mutta olen menossa. Tosin vasta myöhemmin ensi keväänä. Paikasta löytyy kovin vähän tietoa, voisitko käydä täällä kertomassa kokemuksistasi kun olet matkalta tullut? :)
- S.yrjälä
Fujairah on kaukana Dubaista, eli kaukana sieltä missä tapahtuu, uinuva pikkukylä Intianvaltameren puolella. Tänne minäkin menisin, mutta olenkin käynyt 7 kertaa Dubaissa. Suosittelen auton vuokraamista, jos meinaa emiraatteja enemmän nähdä. Hyvin vaatimattomat shoppailu mahdollisuudet.
- JustnytRadissonissa
Rannalla löhöämiseen ja rauhaa etsivän unelmapaikka. Lähistöllä ei käytännössä mitään, bussi vie ilmaiseksi Fujairahiin ostoskeskukseen pari kertaa päivässä. Dubaihin pääsee maksullisella kyydillä.
Ruoka hotellissa on hyvää ja monipuolista. Henkilökunta on ystävällistä. Hotellissa on siistiä, joskin hiukan kulahtanutta.
Jos rauhallista paikkaa hakee, niin suosittelen. - Lumia86
Onko lisää kokemuksia tästä hotellista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683