Moi rakkaat mussukat :)

Pitipä tulla tässä taas aikani kuluksi ilahduttamaan/ raivostuttamaan porukkaa :))

Täällä kun on nyt kirjoiteltu kauppojen asiakkaista, niin kertokaapa rehellisesti kuulutteko kohteliaisiin vai noihin hiukset päästä vieviin asiakkaisiin?

Minä yritän aina olla kohtelias asiakas, vaikka kuinka olisi ollut huono päivä. :)

Tähän loppuun tärkeä juttu...Jos mahdollista, niin muistakaa laittaa pikkulinnuille ruokaa, että pärjäävät talven yli. Ensi kesänä on taas mukava kuunnella tipusten laulua. :)

144

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ihan mukava asiakas olen, esim. aina tervehdin kassaa.😊

      • No en kyllä voisikaan kuvitella sua räkättämässä kassalle. :)) Muutes..onko sulle tullu koskaan vastaan semmosta kassaa/myyjää, jolla on ehkä huono päivä ja ei oikein jaksa olla kohtelias?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No en kyllä voisikaan kuvitella sua räkättämässä kassalle. :)) Muutes..onko sulle tullu koskaan vastaan semmosta kassaa/myyjää, jolla on ehkä huono päivä ja ei oikein jaksa olla kohtelias?

        En nyt ainakaan muista, olenko tavannut mököä kassaa.. Mutta kyllä niitäkin varmaan on.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        En nyt ainakaan muista, olenko tavannut mököä kassaa.. Mutta kyllä niitäkin varmaan on.

        Mä muistan yhden jutun missä kassalla oli nuori tyttö. Tää likka ei tervehtiny eikä sanonu edes ostosten loppusummaa. Koko mun kassalla oloajan sen suusta ei tullu sanaakaan. Ihan niinku se olis ollu mykkä.


      • Kylmät__kädet____

        En tiedä onko hölmä, mutta toivotan usein kassalle hyvää työpäivää ja samoin muille, joiden kanssa työpäivän lomassa juttelen.

        Ne on hyvin pieniä asioita, jolla toiden paivän voi pilata tai piristää.


      • Kylmät__kädet____ kirjoitti:

        En tiedä onko hölmä, mutta toivotan usein kassalle hyvää työpäivää ja samoin muille, joiden kanssa työpäivän lomassa juttelen.

        Ne on hyvin pieniä asioita, jolla toiden paivän voi pilata tai piristää.

        Kylmät kädet..lämmin sydän :)


      • Pellejengille
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kylmät kädet..lämmin sydän :)

        Tuolla on kylmä sydän kuin ydintalvi. Kädet sillä on kylmät koska ei veri kierrä raajoissa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No en kyllä voisikaan kuvitella sua räkättämässä kassalle. :)) Muutes..onko sulle tullu koskaan vastaan semmosta kassaa/myyjää, jolla on ehkä huono päivä ja ei oikein jaksa olla kohtelias?

        No meitsin hamaassa nuoruudessa about 6-8 vuotta sitten palveltiin joskus ohi elikkä myyjä rahasti marttakerholaiset ukkoineen ensin ja nuoremmat sitten vasta.. :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsin hamaassa nuoruudessa about 6-8 vuotta sitten palveltiin joskus ohi elikkä myyjä rahasti marttakerholaiset ukkoineen ensin ja nuoremmat sitten vasta.. :-)

        Siis jätti vähän niinku väliin???? :O


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Siis jätti vähän niinku väliin???? :O

        Hiukkasen sinne suuntaan.. ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Hiukkasen sinne suuntaan.. ;-)

        Voi viddu...Oisit heittäny ostokses siihe ja sanonu et pidä tunkkis :/


    • Speedo on aina kohtelias asiakas. :)

      Toisin oli asiakaspalvelun laita vuonna xxxx paikkakunnalla xxxx, kun pistäydyin paikalliseen akvaarioliikkeeseen hankkimaan tuliaisia sisarelleni. Köykäiseen valikoimaan tutustuttuani päätin olla ostamatta mitään. Kaksi naismyyjää ryhtyi jallittamaan nuorta poikaa eli minua, joten viimein päädyin ostamaan 8 euron hintaisen leväraapan. Kassalla toinen myyjistä ilmoitti minulle ykskantaan, että hinta on todellisuudessa 12 euroa. He eivät olleet korjanneet tuotteisiin uusia hintoja.

      Mukisematta maksoin, mutta enää en niin tekisi. Liittyi löyhästi avauksen aiheeseen. :)

      P.S. Kiva nähdä 'pitkästä aikaa' :)

      • Katos Speedoki on vielä hengissä :)) Tiiäkkö, ku luin tota sun juttua, niin mulla nous kiukku noita myyjiä kohtaan. Oisin upottanu niitte päät johki akvaarioon. :/


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Katos Speedoki on vielä hengissä :)) Tiiäkkö, ku luin tota sun juttua, niin mulla nous kiukku noita myyjiä kohtaan. Oisin upottanu niitte päät johki akvaarioon. :/

        Juutuin 'hetkiseksi' eräälle liikunta-aiheiselle keskustelupalstalle. :)

        No itselleni jäi tapauksesta erittäin huono maku. Taisin olla tuolloin noin 17 ikävuoden paikkeilla. Juuri nimenomaan sitä ikää, jolloin ei kaiketi ole pokkaa pitää puoliaan.


      • spee_do kirjoitti:

        Juutuin 'hetkiseksi' eräälle liikunta-aiheiselle keskustelupalstalle. :)

        No itselleni jäi tapauksesta erittäin huono maku. Taisin olla tuolloin noin 17 ikävuoden paikkeilla. Juuri nimenomaan sitä ikää, jolloin ei kaiketi ole pokkaa pitää puoliaan.

        Nii...ymmärrän kyllä mitä tarkoitat...Noi myyjätki kaiketi ties tuon.

        Joskus on tullu mieleen, että kun oli oikeen nuori, niin olispa ollu mullaki tämä rohkeus ku mitä nyt. Siinä olis moni asia menny toisin. :)


      • No juttui sattuu. Mä asioin kerran erääs suht isos liikkees ku piti hankkii maalii, tapettii ja sen sellaista. Sit oli vähä homma hakuses et oli mentävä kysyyn neuvoo ku yhden hepun näin. Siihen tää sälli tuumas et kyl tavaraa löytyy mut myyjät on ruokiksel. Siihen mä et mitäs jos sä lähdet hoitaan homman? Vastaus kuului et en mä voi ku ei oo mun osasto :) Hemmetti mä marssin eri puljuun ja se oli sit siinä.


      • Tietty mä sit oon muistanu kertoo eteenpäin et mä sain laiskanvelttoo palveluu. Tyytyväinen asiakas tulee kyl toisteki mut ku saa huonoo palveluu nii hakeutuu muualle.


      • artagnan kirjoitti:

        Tietty mä sit oon muistanu kertoo eteenpäin et mä sain laiskanvelttoo palveluu. Tyytyväinen asiakas tulee kyl toisteki mut ku saa huonoo palveluu nii hakeutuu muualle.

        Toi on totta..Mä en kyllä kans mene toistamiseen johki paikkaan, jos on onnetonta asiakaspalvelua.


      • hyvä_kasvomuisti

        Marketeissakin välttää tylyä kassaa.


      • hyvä_kasvomuisti kirjoitti:

        Marketeissakin välttää tylyä kassaa.

        Joskus on vähä hankala tilanne silloin, jos tietää jonku tympeäks mut siinä sattuu olemaan vähän jonoa ja ois kiirus. :)


      • artagnan kirjoitti:

        No juttui sattuu. Mä asioin kerran erääs suht isos liikkees ku piti hankkii maalii, tapettii ja sen sellaista. Sit oli vähä homma hakuses et oli mentävä kysyyn neuvoo ku yhden hepun näin. Siihen tää sälli tuumas et kyl tavaraa löytyy mut myyjät on ruokiksel. Siihen mä et mitäs jos sä lähdet hoitaan homman? Vastaus kuului et en mä voi ku ei oo mun osasto :) Hemmetti mä marssin eri puljuun ja se oli sit siinä.

        Mietitkö sitä että entäpä jos se salli ei oikeasti tiedä toisen osaston asioista mitään... Otetaan esimerkiksi että jos joku on kenkä osastolla työssä ni tokkopa osaa neuvoa elektroniikka asioista mitään..


      • artagnan kirjoitti:

        No juttui sattuu. Mä asioin kerran erääs suht isos liikkees ku piti hankkii maalii, tapettii ja sen sellaista. Sit oli vähä homma hakuses et oli mentävä kysyyn neuvoo ku yhden hepun näin. Siihen tää sälli tuumas et kyl tavaraa löytyy mut myyjät on ruokiksel. Siihen mä et mitäs jos sä lähdet hoitaan homman? Vastaus kuului et en mä voi ku ei oo mun osasto :) Hemmetti mä marssin eri puljuun ja se oli sit siinä.

        Entäpä jos se sälli oli oikeassa ettei voi tulla toiseen osastolle ku ei ole hänen työaluetta. Entäpä jos pomo on käskenyt pysymään omalla alueella? Tuli vain mieleen. Mutta tässä tapauksessa sälli olisi voinut mennä ja pyytää jonkun ruokikselta tulemaan sinua neuvomaan... Tottakai sinua harmitti kun et saanut apua.


      • Mä kyl tajuun sun pointin Ilmannimi :) Katos ku mä olin ton remppapuljun ainoo asiakas. Sit se toinen osasto oli parin metrin pääs et esim. mitään rajoittavii seinii ei ollu välis tms. Hän kyl osas sanoo et tavaraa löytyy mut ei viittiny vaan nousta persauksiltaan näyttämään. Mä itekki oon myyntityös joten toi oli kyl mielestäin pohjanoteeraus.


      • artagnan kirjoitti:

        Mä kyl tajuun sun pointin Ilmannimi :) Katos ku mä olin ton remppapuljun ainoo asiakas. Sit se toinen osasto oli parin metrin pääs et esim. mitään rajoittavii seinii ei ollu välis tms. Hän kyl osas sanoo et tavaraa löytyy mut ei viittiny vaan nousta persauksiltaan näyttämään. Mä itekki oon myyntityös joten toi oli kyl mielestäin pohjanoteeraus.

        Kyllä niitä tulee vastaan myyjiä joita ei vois vähempää kiinnostaa. Tuntuu silloin että on häirinny jotenki kysymyksillään.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä niitä tulee vastaan myyjiä joita ei vois vähempää kiinnostaa. Tuntuu silloin että on häirinny jotenki kysymyksillään.

        No toiki oli et just puhuu viitti. Sit ku mä olin lähdös nii siihen tuli pyöriskeleen vanhempi pari jolle tää sälli toisti samat jutskat... :(


      • artagnan kirjoitti:

        No toiki oli et just puhuu viitti. Sit ku mä olin lähdös nii siihen tuli pyöriskeleen vanhempi pari jolle tää sälli toisti samat jutskat... :(

        Tollasista työntekijöistä pitäis kyllä valittaa aina ylemmälle tasolle. :/ En usko että oikeen tykkäisivät, ku asiakas siirtyy muualle ku ei saa palvelua.


      • artagnan kirjoitti:

        Mä kyl tajuun sun pointin Ilmannimi :) Katos ku mä olin ton remppapuljun ainoo asiakas. Sit se toinen osasto oli parin metrin pääs et esim. mitään rajoittavii seinii ei ollu välis tms. Hän kyl osas sanoo et tavaraa löytyy mut ei viittiny vaan nousta persauksiltaan näyttämään. Mä itekki oon myyntityös joten toi oli kyl mielestäin pohjanoteeraus.

        Okei... todella harmi ettet saanu palvelua...


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Okei... todella harmi ettet saanu palvelua...

        No mä menin samoin tein seuraavaan paikkaan ja siel oli myyjä oitis kyselemäs et mitä sais olla. Et eipä sit suurempii vahinkoi tullu ku mä sain kummiski kamppeet hankittuu :)


    • Olette kumpikin varsin viehättävän 'näköisiä'. Naamoja ei muistaakseni vielä viime käynnilläni ollut. :)

      • :)) Laitoin ton, ku on mun horoskooppimerkki. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)) Laitoin ton, ku on mun horoskooppimerkki. :))

        Hyvä tietää. Ajattelin nimittäin liittyvän luonteeseen. ;)


      • spee_do kirjoitti:

        Hyvä tietää. Ajattelin nimittäin liittyvän luonteeseen. ;)

        Höh...mitä sä tarkotat?? :¤


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Höh...mitä sä tarkotat?? :¤

        Koetin vitsailla, etten olisi niin 'jäykkis'. ;)


      • spee_do kirjoitti:

        Koetin vitsailla, etten olisi niin 'jäykkis'. ;)

        Ja mä en pöljänä ymmärtäny.. ;))


    • No mä oon luultavasti se jota nimitetään hankalaksi asiakkaaksi (olen ylpeä itsestäni jos näin on)....;)

      Ennen ostoksille menoa kerään itseni täyteen semmoista pahaa mieltä esimerkiksi katsomalla nauhalta kun suosikkijoukkueeni häviää matsin viime hetken maalilla. Kun tämä mielipuoli on hoidettu tarpeeksi pahalle mallille olenkin sitten valmis kauppareissulle. Otan ostoskärryt ja asettelen ne joka ikisellä kapealla kulkuväylällä siten että ohi ei vaan mennä ilman lupaani. Tulee kamalan hyvä olo kun useat ihmiset eivä kehtaa puhua mulle vaan kiertävät mieluummin toiselle reitille:) Kassalla sitten aloitan rähinöinnin kuitissa olevien lukujen oikeellisuudesta. Mitä pdempi jono kassalle kertyy paheksuvine katseineen sen paremmalla mielellä mä sitte poistun ostoreissultani...

      Ehkä tämä on se 'pimeä' puoli minussa, muuten niin sopuisassa miehessä;)

      • :)))) Sä jaksat aina yllättää mut..mä oletin että sieltä tulee kamala kehulista ;)) Mä kyllä epäilen, että tonttu on monta tuntia kaupassa, ku päästää kaikki mummelit ja papat kassalla oli ja rupattelee kassan kanssa jaellen vuolaita kohteliaisuuksia. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)))) Sä jaksat aina yllättää mut..mä oletin että sieltä tulee kamala kehulista ;)) Mä kyllä epäilen, että tonttu on monta tuntia kaupassa, ku päästää kaikki mummelit ja papat kassalla oli ja rupattelee kassan kanssa jaellen vuolaita kohteliaisuuksia. ;)

        Uih..siis kassalla ohi :))


      • KaupanTäti

        Guess what? Sulta unohtui kertoa SE ihan kaikkein tärkein juttu. Sulla on tapana maksaa AINA sun 375 euron ruokaostokset pelkillä kolikoilla :(( Siis niillä 10 centtisillä, joita jemmaat tooooooooooooooooooooosi syvällä sun kukkaron pohjalla kuittien, ostoslistojen, Ruotsin kruunujen, Afrikan tähden pelimerkkien ja revenneiden viiden euron setelien alla... Hoh hoijaa... Uskokaa mua oikeasti, koska olen superluotettava ja TODELLA kaiken kokenut kaupan täti :))


      • KaupanTäti

        Niin ja yritän näyttää AINA tältä ( ͡ಠ ʖ̯ ͡ಠ), ettei Toljanter tulisi mun kassalle, hahaha ;))


      • KaupanTäti kirjoitti:

        Niin ja yritän näyttää AINA tältä ( ͡ಠ ʖ̯ ͡ಠ), ettei Toljanter tulisi mun kassalle, hahaha ;))

        Sä taidat olla se tytteli josta kerroin tuol ylempänä Kittielle :))


      • pilkettä-silmäkulmassa
        KaupanTäti kirjoitti:

        Niin ja yritän näyttää AINA tältä ( ͡ಠ ʖ̯ ͡ಠ), ettei Toljanter tulisi mun kassalle, hahaha ;))

        Missäs marketissa vaikutetaan?;)


      • Nyt mä tunnistinkin sut kaupan täti, tuo merkkisuma oli kuin valokuva sinusta:)

        Vinkkinä vaan että just sun näköiset kassat vetää mua puoleensa kuin hunaja, mitä myrtsimpi ilme sen mukavampaa saada ilme yhä myrtsimmäksi:)


      • Not true :(( Siis voiko olla oikeasti TOTTA, että Toljanter yrittää ihan selvästi iskeä kunniallista kaupan tätiä vai valehtelevatko mun silmät??? Mun on nyt aivan pakko kysyä kaikilta, että eikö muka kenellekään toiselle tule YHTÄÄN mustasukkainen olo, koska mulle kyllä tulee... Tai ehkä se johtuu vain siitä, että olin poissa AINAKIN 0,4162513 päivää, eikä m-u-a o-l-l-e-n-k-a-a-n i-k-ä-v-ö-i-t-y 。・° ༼(ಢ_ಢ༽ ❀)・°。。


      • IkuisestiSun2ParasKaveri
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Not true :(( Siis voiko olla oikeasti TOTTA, että Toljanter yrittää ihan selvästi iskeä kunniallista kaupan tätiä vai valehtelevatko mun silmät??? Mun on nyt aivan pakko kysyä kaikilta, että eikö muka kenellekään toiselle tule YHTÄÄN mustasukkainen olo, koska mulle kyllä tulee... Tai ehkä se johtuu vain siitä, että olin poissa AINAKIN 0,4162513 päivää, eikä m-u-a o-l-l-e-n-k-a-a-n i-k-ä-v-ö-i-t-y 。・° ༼(ಢ_ಢ༽ ❀)・°。。

        Voihan kaameus :'(( Siis ymmärrän sua niin tooooooooooooooosi hyvin, jos aiot hukuttaa muut sun itkuun...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Not true :(( Siis voiko olla oikeasti TOTTA, että Toljanter yrittää ihan selvästi iskeä kunniallista kaupan tätiä vai valehtelevatko mun silmät??? Mun on nyt aivan pakko kysyä kaikilta, että eikö muka kenellekään toiselle tule YHTÄÄN mustasukkainen olo, koska mulle kyllä tulee... Tai ehkä se johtuu vain siitä, että olin poissa AINAKIN 0,4162513 päivää, eikä m-u-a o-l-l-e-n-k-a-a-n i-k-ä-v-ö-i-t-y 。・° ༼(ಢ_ಢ༽ ❀)・°。。

        No meitsiltä vaatisi melkoista itsensä piiskaamista kyllä että jonkinnäköisen mustasukkaisuuteen verrattavan tunnetilan saisi Toljanteria kohtaan heräämään.. :-)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Not true :(( Siis voiko olla oikeasti TOTTA, että Toljanter yrittää ihan selvästi iskeä kunniallista kaupan tätiä vai valehtelevatko mun silmät??? Mun on nyt aivan pakko kysyä kaikilta, että eikö muka kenellekään toiselle tule YHTÄÄN mustasukkainen olo, koska mulle kyllä tulee... Tai ehkä se johtuu vain siitä, että olin poissa AINAKIN 0,4162513 päivää, eikä m-u-a o-l-l-e-n-k-a-a-n i-k-ä-v-ö-i-t-y 。・° ༼(ಢ_ಢ༽ ❀)・°。。

        ISKEÄ???? :))))) Tonttu saa kohta kengästä ohtaansa, joten ei huolta. :))))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Not true :(( Siis voiko olla oikeasti TOTTA, että Toljanter yrittää ihan selvästi iskeä kunniallista kaupan tätiä vai valehtelevatko mun silmät??? Mun on nyt aivan pakko kysyä kaikilta, että eikö muka kenellekään toiselle tule YHTÄÄN mustasukkainen olo, koska mulle kyllä tulee... Tai ehkä se johtuu vain siitä, että olin poissa AINAKIN 0,4162513 päivää, eikä m-u-a o-l-l-e-n-k-a-a-n i-k-ä-v-ö-i-t-y 。・° ༼(ಢ_ಢ༽ ❀)・°。。

        Sori ny vaan muru mut en mä pysty tollasiin eläytyyn... :)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Not true :(( Siis voiko olla oikeasti TOTTA, että Toljanter yrittää ihan selvästi iskeä kunniallista kaupan tätiä vai valehtelevatko mun silmät??? Mun on nyt aivan pakko kysyä kaikilta, että eikö muka kenellekään toiselle tule YHTÄÄN mustasukkainen olo, koska mulle kyllä tulee... Tai ehkä se johtuu vain siitä, että olin poissa AINAKIN 0,4162513 päivää, eikä m-u-a o-l-l-e-n-k-a-a-n i-k-ä-v-ö-i-t-y 。・° ༼(ಢ_ಢ༽ ❀)・°。。

        Tota noin... Mitä muutes noi kuplat sit on? ;)


      • Tässä on nyt selkeä väärinkäsitys...

        En mä ketään aio iskeä. Mulla on siis NIIN kieroutunut luonne että tykkään ärsyttää ärsyttävää kassatätiä. Se ei anna kyllä aihetta mihinkään ihme olotiloihin saatika sitte potkuihin pikku päänuppiini:)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Tässä on nyt selkeä väärinkäsitys...

        En mä ketään aio iskeä. Mulla on siis NIIN kieroutunut luonne että tykkään ärsyttää ärsyttävää kassatätiä. Se ei anna kyllä aihetta mihinkään ihme olotiloihin saatika sitte potkuihin pikku päänuppiini:)

        Hyvä ku selvensit..vois muuten olla nii iso kuhmura otsassa, ettei mahtuis ees tonttulakki päähän..;))


      • KaupanTäti
        HerraToljanter kirjoitti:

        Tässä on nyt selkeä väärinkäsitys...

        En mä ketään aio iskeä. Mulla on siis NIIN kieroutunut luonne että tykkään ärsyttää ärsyttävää kassatätiä. Se ei anna kyllä aihetta mihinkään ihme olotiloihin saatika sitte potkuihin pikku päänuppiini:)

        Siis mun ammattinimike on K-A-U-P-A-N-T-Ä-T-I, eikä mikään kassatäti!!! No mutta hei :)) Miten mulle näin pääsi käymään??? Hahaha... Pudotin ihan vahingossa sun kaikki plussapisteet piiiiiiiiiiiiiiitkin lattiaa... °。 °。。 。。°。。。 。 Tsiljardimiljardibiljardisti O-HO!!! Mutta onhan sulla aikaa ryömiä niiden perässä, kun tulet mun kauppaan ensi kerran ostoksille, hahaha ( ͡~ ͜ʖ ͡°)。 。。°。。。 °。


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Mitä muutes noi kuplat sit on? ;)

        Uupsista :)) Toljanterin plussapisteet sinkoilee mun kasvoille saakka...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Uupsista :)) Toljanterin plussapisteet sinkoilee mun kasvoille saakka...

        Ai niitäkö ne sit vaan onki? Mä ku luulin et sä oot tulos kylvyst ku on noi kummat vanatki ;)


      • KaupanTäti kirjoitti:

        Siis mun ammattinimike on K-A-U-P-A-N-T-Ä-T-I, eikä mikään kassatäti!!! No mutta hei :)) Miten mulle näin pääsi käymään??? Hahaha... Pudotin ihan vahingossa sun kaikki plussapisteet piiiiiiiiiiiiiiitkin lattiaa... °。 °。。 。。°。。。 。 Tsiljardimiljardibiljardisti O-HO!!! Mutta onhan sulla aikaa ryömiä niiden perässä, kun tulet mun kauppaan ensi kerran ostoksille, hahaha ( ͡~ ͜ʖ ͡°)。 。。°。。。 °。

        Jaa että nimike ei kelpaa, mulle olet täti mikä täti:)

        Syötäppä nyt sinne kassakoneellesi nämä mun muumilimsapulloista saamani rahanpalautuskuitit. Kahden pullosäkillisen latomiseen pulloautaamaattiin meni multa aikaa puolisen tuntia mutta koska ajattelin vain sun myrtsiä naamaasi niin se oli vaivan arvoista... Eli otin joka ikisestä 328 tölkistä aina oman kuitin, valaiseppa ne viivakoodit siinä nyt sitte rauhassa ja yksitellen plussapisteitteni tiputtelija...

        Hui, kamala ilme sulla kun puolet kuiteista oot vasta hoidellut ja jono kassalta menee kohta pihalle asti... Eihän sua häiritse mun iloinen viheltely;)


    • häpeemies

      Tottahan toki pitäisi olla aina ystävällinen kaikille,mutta joillekin se on hyödytöntä edes koettaa olla ystävällinen se vain on niin;/ ei siinä ettenkö todella yrittäisi.Ja vielä jos saan kommata niin tämän päiväinen Hermeksen jääkiakko spelare oli kyllä kaikenkaikkiaaan kauheeta katsottavaa,vielä 4-4 tilanteeseen asti kokkolalaiset olivat innostuneita,mutta sitten se tapahtui;( tuli jäähyjä ihan tyhymistä tilanteista ja lopulta jatkolla roki vei voiton! mua oikeesti hävettääää

      • No mä oon sitä mieltä, että jos ystävällinen käytös ei kelpaa, nii sehä on sen toisen vika :) Toi Hermeksen pelihän meni sit vähä niinku menee usein maajoukkueella..:}


    • käsittämätöntä

      Vi**umaisinta on kun vaihtorahat läimäytetään eteen tiskille.

      • Tehdäänkö niinkin? Mulle ei oo tullu tollasta vastaan. Harvemmi kyllä käytänkää käteistä, ku on aika usein pankkikorttiostoksia. :)


    • Nyt iski ahdistus...sen nimi on viikonloppu meni jo-ahdistuskohtaus...:{ Oonko ainoo uhri jolle tämmönen tauti iskee? :[

      • No et oo Lanaseni :-) Meitsillä tunne oli voimakkaimmillaan lukiovuosina. Sunnuntai-aamuna rupesi olemaan sellaiset fiilikset jo että voi hittolainen huomenna kouluun. Nykyään ei niinkään sitten enään..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No et oo Lanaseni :-) Meitsillä tunne oli voimakkaimmillaan lukiovuosina. Sunnuntai-aamuna rupesi olemaan sellaiset fiilikset jo että voi hittolainen huomenna kouluun. Nykyään ei niinkään sitten enään..

        Sulla on sit hyvin nyt, jos ei tollasta iske. :) Mulla oli ennen sunnuntaipäivät, että oli vähä ankeita, mut nyt se on siirtyny alkuiltaan. No onneks se menee nopsaan ohi. :)


      • No toi on kyl tuttu tunne... Ny ku viimeinki päästiin sinne kuusimetikköön makkarain paistoon ;) Toi lenkki ei muutes maistu missään muodos nii mageelta ku nuotiol sillai snadisti mustaks kärtsättynä. Voittaa kyl mikrojutskat mennen tullen... :P


      • artagnan kirjoitti:

        No toi on kyl tuttu tunne... Ny ku viimeinki päästiin sinne kuusimetikköön makkarain paistoon ;) Toi lenkki ei muutes maistu missään muodos nii mageelta ku nuotiol sillai snadisti mustaks kärtsättynä. Voittaa kyl mikrojutskat mennen tullen... :P

        Voi, ku mä nii rakastan nuotiomakkaraa ja just tolleen että se kuori on kärähtäny vähä mustaks..sitä vois syödä ihan kilokaupalla :P


      • TOSIrealistiKokkolan
        artagnan kirjoitti:

        No toi on kyl tuttu tunne... Ny ku viimeinki päästiin sinne kuusimetikköön makkarain paistoon ;) Toi lenkki ei muutes maistu missään muodos nii mageelta ku nuotiol sillai snadisti mustaks kärtsättynä. Voittaa kyl mikrojutskat mennen tullen... :P

        Hah hah haa. Muka tinttu-linttu nuotiolla KUUSIMETIKÖSSÄ paistamassa "kärtsyä", hah!. Voi saatana... Akka ei ole koskaan edes kunnon nuotiota nähnyt, saati istunut paistamassa makkaraa, hah hah haaa!!! Nuotion paikka ei ole kuusikko kuin hätätilassa, hah!...


      • TOSIrealistiKokkolan kirjoitti:

        Hah hah haa. Muka tinttu-linttu nuotiolla KUUSIMETIKÖSSÄ paistamassa "kärtsyä", hah!. Voi saatana... Akka ei ole koskaan edes kunnon nuotiota nähnyt, saati istunut paistamassa makkaraa, hah hah haaa!!! Nuotion paikka ei ole kuusikko kuin hätätilassa, hah!...

        Sulla on luetun ymmärtämisvaikeuksia..hahhhhaaahhhaahhhhhhhaahhaaa....


      • TOSIrealistiKokkolan kirjoitti:

        Hah hah haa. Muka tinttu-linttu nuotiolla KUUSIMETIKÖSSÄ paistamassa "kärtsyä", hah!. Voi saatana... Akka ei ole koskaan edes kunnon nuotiota nähnyt, saati istunut paistamassa makkaraa, hah hah haaa!!! Nuotion paikka ei ole kuusikko kuin hätätilassa, hah!...

        Älä viitti jauhaa skeidaa. Katos ku lähetään etsiin joulukuusii nii ne makkaratki paistetaan siel mis ollaan eikä esim. mäntymetikös kymmenen kilsan pääs... Nuori ja vetree ky paikan löytää ku ei tarvi kannatel viiskytkiloista etureppuu olemattomil sammakonreisil. Oot sä vaan saatanan daiju äijä.


      • artagnan kirjoitti:

        Älä viitti jauhaa skeidaa. Katos ku lähetään etsiin joulukuusii nii ne makkaratki paistetaan siel mis ollaan eikä esim. mäntymetikös kymmenen kilsan pääs... Nuori ja vetree ky paikan löytää ku ei tarvi kannatel viiskytkiloista etureppuu olemattomil sammakonreisil. Oot sä vaan saatanan daiju äijä.

        Toi ressukka ku on tottunu olemaan kontallaan perä pystyssä, nii menee varmaan metässäki sillai, ku tonkii possunkärsällään niitä tryffeleitään...


      • hoitoon-valmis-tapaus

        Vitun hullu haukkuu kuolleetkin.


      • hoitoon-valmis-tapaus kirjoitti:

        Vitun hullu haukkuu kuolleetkin.

        Tuo asia just kertookin, ettei ole päänupissa enää järkevää toimintaa.


      • artagnan kirjoitti:

        Älä viitti jauhaa skeidaa. Katos ku lähetään etsiin joulukuusii nii ne makkaratki paistetaan siel mis ollaan eikä esim. mäntymetikös kymmenen kilsan pääs... Nuori ja vetree ky paikan löytää ku ei tarvi kannatel viiskytkiloista etureppuu olemattomil sammakonreisil. Oot sä vaan saatanan daiju äijä.

        Ja sitäpaitsi jäbällä oli siellä nuotiopaikkakin... :))


      • jäbällä ei sitte toi pyhänseutu eroa arjesta oikein millään lailla jotenka semmonen outo ahistus toi kyllä olis.. :)


      • TOSIrealistiKokkolan kirjoitti:

        Hah hah haa. Muka tinttu-linttu nuotiolla KUUSIMETIKÖSSÄ paistamassa "kärtsyä", hah!. Voi saatana... Akka ei ole koskaan edes kunnon nuotiota nähnyt, saati istunut paistamassa makkaraa, hah hah haaa!!! Nuotion paikka ei ole kuusikko kuin hätätilassa, hah!...

        jäbä on kuuleppa semmosesta yläaste ikäisestä asti ollu syksyt ja talvet rankamehtällä et majuri evp on kovasti tervetullu kahteleen et mitenkä nuotio sytytetään sinne kuusimehtikköönki. ku tuntuupi noi upseerin taidot rajoittuvan vaan tohon naisväen haukkumiseen..


      • temmirauta kirjoitti:

        jäbä on kuuleppa semmosesta yläaste ikäisestä asti ollu syksyt ja talvet rankamehtällä et majuri evp on kovasti tervetullu kahteleen et mitenkä nuotio sytytetään sinne kuusimehtikköönki. ku tuntuupi noi upseerin taidot rajoittuvan vaan tohon naisväen haukkumiseen..

        Hyvin sanottu!😊


      • temmirauta kirjoitti:

        jäbällä ei sitte toi pyhänseutu eroa arjesta oikein millään lailla jotenka semmonen outo ahistus toi kyllä olis.. :)

        Milloin sulla sit on vapaata? Kai sä nyt ehit välillä elää nuoren miehen elämääki? :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Milloin sulla sit on vapaata? Kai sä nyt ehit välillä elää nuoren miehen elämääki? :)

        Mä kyl ihmettelen et miten kukaan viittii olla noissa hommis ku ei oo sit ikäin vapaata. Ympäripyöreit päivii vaan...


      • artagnan kirjoitti:

        Mä kyl ihmettelen et miten kukaan viittii olla noissa hommis ku ei oo sit ikäin vapaata. Ympäripyöreit päivii vaan...

        No onneks on näitä ahkeria maataloudenpitäjiä, ku tekevät kumminki arvokasta työtä :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Milloin sulla sit on vapaata? Kai sä nyt ehit välillä elää nuoren miehen elämääki? :)

        no jäbä on kyllä tään työmaansa kans ku täi tervassa et noihin huvituksiin ei jää pahemmin aikaa. periaatteessa maatalousyrittäjillä pitäis olla vuoden aikana 26 lomapäivää mut tää nykyhallitus rajas oikeuden pienemmiltä tiloilta et he joutuvat sitte pärjäämään miten parhaaks taitavat. et se siitä arvostuksesta. sitte ollaan kumminki valmiita julkiseen lynkkaamiseen ku tilallinen uupuu kantturoittensa keskelle ja homma leviää käsiin. toi oikein sympaattisen oloinen kadonneen jäljillä heppu antero vartiaki oli esittäny jopa semmosta et kaikilta karjan omistajilta vaan lomat pois et saadaan pienet tilat ajettua alas. et mitäpä kotimaisella ruuantuotannolla on väliä :( luojan lykky et jäbällä on kummiski pari päivää vapaata nyt pyhäinpäivän seutuvilla ku on noi typykän kekkerit et saapi vähä irrottautua.. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No onneks on näitä ahkeria maataloudenpitäjiä, ku tekevät kumminki arvokasta työtä :)

        Mä kyl arvostan. Toi on vaan et monikaan ei tajuu millaista elämäntyylii se vaatii. Mäki luulin ens alkuun et Temmin lehmii vaan rapsutellaan ja lypsetään sit ku tarvii maitoo... ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        no jäbä on kyllä tään työmaansa kans ku täi tervassa et noihin huvituksiin ei jää pahemmin aikaa. periaatteessa maatalousyrittäjillä pitäis olla vuoden aikana 26 lomapäivää mut tää nykyhallitus rajas oikeuden pienemmiltä tiloilta et he joutuvat sitte pärjäämään miten parhaaks taitavat. et se siitä arvostuksesta. sitte ollaan kumminki valmiita julkiseen lynkkaamiseen ku tilallinen uupuu kantturoittensa keskelle ja homma leviää käsiin. toi oikein sympaattisen oloinen kadonneen jäljillä heppu antero vartiaki oli esittäny jopa semmosta et kaikilta karjan omistajilta vaan lomat pois et saadaan pienet tilat ajettua alas. et mitäpä kotimaisella ruuantuotannolla on väliä :( luojan lykky et jäbällä on kummiski pari päivää vapaata nyt pyhäinpäivän seutuvilla ku on noi typykän kekkerit et saapi vähä irrottautua.. :)

        Meinasko se kansanedustaja tosiaan, että lomia ei olis ollenkaan...??? Tuossa näkee, että herrat ei välitä paskaakaan tavallisista duunareista. Kunhan oma palkka juoksee, niin se riittää. Mistähän se johtuu, että ku joku menee kansanedustajaksi, niin samantien niiltä katoaa järki!!??? Kyllä sitä niin pidetään kauniita puheita ennen vaaleja, että saadaan kusetettua porukkaa äänestämään. Mä en äänestä enää ikinä. Mun äänellä ei kyllä kukaan mene enää valuttamaan kusta päähänsä! :/

        Kiva Temmi, että pääset vähän rentoutumaan. Sä jos kuka olet sen ansainnut. Irrottele nyt sit heti koko vuoden edestä! :)


      • artagnan kirjoitti:

        Mä kyl arvostan. Toi on vaan et monikaan ei tajuu millaista elämäntyylii se vaatii. Mäki luulin ens alkuun et Temmin lehmii vaan rapsutellaan ja lypsetään sit ku tarvii maitoo... ;)

        Mä tunnen ihmisiä, jotka hoitaa maataloutta, niin tiedän siitä jonkin verran (meinasin kirjottaa että kaiken :)) en uskaltanu. ;))

        Mä kans arvostan hirmusesti Temmin ja muiden maataloustyötä. :)


    • Mulla tuli mieleen jotain TODELLA hauskaa :)) Kuvitelkaa mun rakas jäbä raivoamassa kaupan kassalle, hahaha ;)) Ja polkemassa lattiaa kanootinkokoisilla teräskärkisaappailla... (☉_☉ ❀)♫♪

      • Temmikö? Mulle tuli heti mielikuva että polkee kenkää lattiaan ja lehmänkakka roiskuu ympäriinsä ja myyjä nyrpistää hienoa nokkaansa. :))


      • Ai et Temmi paiskais Partnerit tiskiin et laipat ja ketjut vaan paukkuis ja kantais sit myyjäparan kainalossaan parkkiksel... :D


      • RessuNro5

        No ei olla Temmin kanssa nähtykkään luumupuuepisodin jälkeen;)


      • taitaapi jäbä tallata nelivitosillaan vaan tota tuvan ja navetan raittia niinku tähänki asti.. ;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        No ei olla Temmin kanssa nähtykkään luumupuuepisodin jälkeen;)

        jäbän on nyt rehdisti tunnustettava et naamavärkki on kyllä päässy unohtumaan.. :)


      • RessuNro5
        temmirauta kirjoitti:

        jäbän on nyt rehdisti tunnustettava et naamavärkki on kyllä päässy unohtumaan.. :)

        No perjantaina 'nähdään' mikäli vermeet sallii;)


    • TOSIrealistiKokkolan

      Painu vittuun, tai persereikään. Sivusto ei kaipaa hulluja ja homoja. Onko selvä, hah hah haaa!!!...

      • No en mä edelleenkään mahu sinne. Mene sinä vaan Börjes kanssa harrastamaan kimppakivaa, ku sullahan on se pieni tavara mikä mahtuu tuohon p-reikään.


    • TOSIrealistiKokkolan

      Painu vittuun täältä. Usko jo. Hulluille ja homoille ovat omat palstansa, hah!...

      • Miks tollanen homo on sit täällä?


    • TOSIrealistiKokkolan

      Etkö sinä saatanan lesbo usko. Painu vittuusi, hah!...

      • Olet todella tyhmä, et ymmärrä mitään. Kukaan rekatuista ei ole lesbo. Mutta sinä olet selvästi sika, et ihminen.


      • Painu sinä sinne Börjen peräreikään. Siellähän sä viihdyt..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Painu sinä sinne Börjen peräreikään. Siellähän sä viihdyt..

        Taitaa Börje pihdata kun ukkoa kiukuttaa..?😁


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Taitaa Börje pihdata kun ukkoa kiukuttaa..?😁

        Ressun muna on nii pieni, ettei Börjeä enää huvita..joutuu koko ajan tiedustelemaan et jokos oot pukilla ku ei tunnu missään..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ressun muna on nii pieni, ettei Börjeä enää huvita..joutuu koko ajan tiedustelemaan et jokos oot pukilla ku ei tunnu missään..

        Voi apua! Kuolen kohta nauruun!😂


      • RessuNro5

        Livenä ylensyönyt, lyhyenläntä. Max. 160 cm:n tietämillä. Uimahallissa porealtaassa viihtyvä. Viime Halloween-bailuissa esiinnyin hänenä ja niin teki myös 4 muuta. Vittumainen luonne mutta sopiva parodioinnin kohde;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Livenä ylensyönyt, lyhyenläntä. Max. 160 cm:n tietämillä. Uimahallissa porealtaassa viihtyvä. Viime Halloween-bailuissa esiinnyin hänenä ja niin teki myös 4 muuta. Vittumainen luonne mutta sopiva parodioinnin kohde;)

        Hautoo poreammeessa kuumottavaa ryppyreikäänsä...yök.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hautoo poreammeessa kuumottavaa ryppyreikäänsä...yök.

        Mistähä mä ton ammeen tohon sain :))) (voi ku mulla olis semmonen) :8


      • RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mistähä mä ton ammeen tohon sain :))) (voi ku mulla olis semmonen) :8

        Noi nyt sekoittuu helposti:) Tuolla edellämainitulla on kyllä poreita tuottava automatiikka omasta takaa.


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Noi nyt sekoittuu helposti:) Tuolla edellämainitulla on kyllä poreita tuottava automatiikka omasta takaa.

        Mä jäin miettimää että tarkotikko ny allasta, ammetta vai ressua..ku tupsahti täs mieleen, et ton ressun peräpää on nii löystyny Börjen käytössä ettei enää hallitse sitä..Börjen porepoika ;)))


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Livenä ylensyönyt, lyhyenläntä. Max. 160 cm:n tietämillä. Uimahallissa porealtaassa viihtyvä. Viime Halloween-bailuissa esiinnyin hänenä ja niin teki myös 4 muuta. Vittumainen luonne mutta sopiva parodioinnin kohde;)

        Nappiin meni kuvaus.😁


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Olet todella tyhmä, et ymmärrä mitään. Kukaan rekatuista ei ole lesbo. Mutta sinä olet selvästi sika, et ihminen.

        Sikaki on sit jalo eläin tohon ku vertaa ;) Ku tosta ei oo ees joulukinkuks...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mistähä mä ton ammeen tohon sain :))) (voi ku mulla olis semmonen) :8

        No on se hitonmoista elämän luksusta. Meitsiki makoili tytsin residenssin poreammeessa kaulaa myöten kun viime kesänä talonvahtina sen parisen viikkoa olin.. :-)


      • artagnan kirjoitti:

        Sikaki on sit jalo eläin tohon ku vertaa ;) Ku tosta ei oo ees joulukinkuks...

        Possut on oikeasti sympaattisia eläimiä. Ja ne pikkunaperot on niin sulosia. <3 Jouluna mun pitää aina unohtaa tuo asia kokonaan. En voi edes aatella, että siellä uunissa on symppis nassu. :(


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No on se hitonmoista elämän luksusta. Meitsiki makoili tytsin residenssin poreammeessa kaulaa myöten kun viime kesänä talonvahtina sen parisen viikkoa olin.. :-)

        Hah..pääsit oikein heittämään rennoksi :)) Taisit rutistua noitte viikkojen aikana rusinaks ;))
        Olis tollanen kyllä kiva...toisaalta takka olis vielä ihanampi...kumpaakaan ei ole :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hah..pääsit oikein heittämään rennoksi :)) Taisit rutistua noitte viikkojen aikana rusinaks ;))
        Olis tollanen kyllä kiva...toisaalta takka olis vielä ihanampi...kumpaakaan ei ole :(

        Pitäiskös täs ryhtyy lottoomaan et olis ees hiukan saumaa tuollaiseen hulppeeseen residenssiin ;) Ku noi lukaalit on kyl sellaisis hinnois et huh huh...


      • artagnan kirjoitti:

        Pitäiskös täs ryhtyy lottoomaan et olis ees hiukan saumaa tuollaiseen hulppeeseen residenssiin ;) Ku noi lukaalit on kyl sellaisis hinnois et huh huh...

        Voi aattele ku sais jonku jättipotin...Teetättäis semmosen luxustalon :) Sit mun olis pakko saada uusi hirsihuvila järven rannalta :)


      • RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä jäin miettimää että tarkotikko ny allasta, ammetta vai ressua..ku tupsahti täs mieleen, et ton ressun peräpää on nii löystyny Börjen käytössä ettei enää hallitse sitä..Börjen porepoika ;)))

        Viimeksimainittu oli mielessä, kaasukäyttöinen;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Viimeksimainittu oli mielessä, kaasukäyttöinen;)

        Pelkkä ajatus yököttää :×


      • RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

        Voi aattele ku sais jonku jättipotin...Teetättäis semmosen luxustalon :) Sit mun olis pakko saada uusi hirsihuvila järven rannalta :)

        Pätkätöillä menee vuokralla-asumiseksi, ei ole huolta asuntolainan maksuajoista:)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Pätkätöillä menee vuokralla-asumiseksi, ei ole huolta asuntolainan maksuajoista:)

        Taitaa nuo pätkätyöt olla nykyaikana aika tavallisia. :)


    • Joskus joistakin jutuista voi jäädä tosi paha mieli :(( Ostin eräälle mun läheiselle melko kalliin joululahjan vuosi sitten ja ihan superystävällinen myyjä paketoi sen kullanväriseen paperiin ja laittoi vielä upean rusetin päälle. Mun jälkeen asioimaan siirtyi vanhempi mummo, joka hölmistyi aivan täysin, kun myyjä ottikin hänen lahjaansa pelkkää tavallista joulupaperia. Mua harmitti kuulla hänen selittävän, että kullanväristä paperia saa käyttää vain tietyn hintaluokan lahjoihin, ei kaikkiin. M-u-n o-l-i-s-i t-e-h-n-y-t m-i-e-l-i v-a-j-o-t-a m-a-a-n a-l-l-e...

      • Olisit sanonut että käytä mummolle samaa paperia.


      • Mä ymmärrän että tuo tuntui kurjalta, mut eihän se sun vikas ollu. Kyllä se myyjä mun mielestä ois voinu joustaa ja kääriä se mummunki paketti siihen hienoon paperiin. :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä ymmärrän että tuo tuntui kurjalta, mut eihän se sun vikas ollu. Kyllä se myyjä mun mielestä ois voinu joustaa ja kääriä se mummunki paketti siihen hienoon paperiin. :(

        Omituista syrjimistä paperilla😮


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Omituista syrjimistä paperilla😮

        Olis vaatinu myyjältä vähän pelisilmää. Tuskin olis liike kaatunu yhteen paperiin, ja sillä olis saanu mummulle hyvä mieli..<3


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Olis vaatinu myyjältä vähän pelisilmää. Tuskin olis liike kaatunu yhteen paperiin, ja sillä olis saanu mummulle hyvä mieli..<3

        No näinpä! Monilla ei ole pelisilmää...


      • Sä pyörryksiin olet vienyt poitsun tään,
        sekoittanut kokonaan järjen pään.
        Neidoista kaunein sä olet päällä maan,
        sen mä tahdon kertoa sulle nyt ja ainiaan.
        Mä silmistäsi kerran hurmaannuin,
        ja hymystäsi ihastuin.
        Sä olet kuin prinsessa satujen,
        kunpa huomaisit jo poitsun katujen;)


      • joulun tienoilla tommosilla asioilla on tapana vaan korostua ku ihminen jotenki herkistyypi. jäbälläki tuli jokunen vuosi sitte kovastikki tippa linssiin ku semmonen pikku naskali pyyteli robottia joululahjaks mut äitinsä tuumas et ei oo heillä varaa. se oli kyllä siinä ja siinä et jäbä ei kaivanu lompsaa esiin et jälkikäteen jäi sitte vähä semmonen harmin tunne..


      • temmirauta kirjoitti:

        joulun tienoilla tommosilla asioilla on tapana vaan korostua ku ihminen jotenki herkistyypi. jäbälläki tuli jokunen vuosi sitte kovastikki tippa linssiin ku semmonen pikku naskali pyyteli robottia joululahjaks mut äitinsä tuumas et ei oo heillä varaa. se oli kyllä siinä ja siinä et jäbä ei kaivanu lompsaa esiin et jälkikäteen jäi sitte vähä semmonen harmin tunne..

        Olihan tuo kurja juttu :( No ehkä sai sit jotain muuta mukavaa. :)

        Aatelkaas, että on muksuja jotka saa kaiken mitä sormella vaan osoittaa...sekään ei ole kyllä hyvä juttu..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Olihan tuo kurja juttu :( No ehkä sai sit jotain muuta mukavaa. :)

        Aatelkaas, että on muksuja jotka saa kaiken mitä sormella vaan osoittaa...sekään ei ole kyllä hyvä juttu..

        No mäki tunnen yhden pikkuskidin jonka suhteen toimitaan just tollai... :D


      • artagnan kirjoitti:

        No mäki tunnen yhden pikkuskidin jonka suhteen toimitaan just tollai... :D

        Minusta se ei todellakaa ole hyvä lapsille saada kaikkea. Tietty sit jos muksulle selvitetään asioita että ymmärtää, ettei maailma niin pyöri välttämättä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Minusta se ei todellakaa ole hyvä lapsille saada kaikkea. Tietty sit jos muksulle selvitetään asioita että ymmärtää, ettei maailma niin pyöri välttämättä.

        No toi pentu on kyl antelias luonne. Mä ku valitin autoni kuntoo nii tää oli oitis tarjoomas rahojaan pikku lompsastaan uuden ostoon. Ehtona oli sit vaan et hän saa vanhan itelleen... :D


      • artagnan kirjoitti:

        No toi pentu on kyl antelias luonne. Mä ku valitin autoni kuntoo nii tää oli oitis tarjoomas rahojaan pikku lompsastaan uuden ostoon. Ehtona oli sit vaan et hän saa vanhan itelleen... :D

        Oiiii...olipa hieno ele pikkunassikalta..vaikka olikin taka-ajatus.. :))


    • Kohteliaisiin ilman muuta:) Kynnys käydä semmoisessa paikassa uudelleen nousee suhteettoman korkealle, missä on menettänyt malttinsa.

    • Luin tuolta semmosen vitsin, että miks vauvojen peppua läppästään heti syntymän jälkeen? No siks, että älykkäimmiltä tippuu tappi pois..:)) Eli mä kuulun sit näihin älykkäisiin..;)) Valittelut teille, joilta ei tippunu. ;))

      • Mä oon ny kyl ku öö aapisen laidas et mitäs sä mahdat tarkoittaa..? :O


      • artagnan kirjoitti:

        Mä oon ny kyl ku öö aapisen laidas et mitäs sä mahdat tarkoittaa..? :O

        No kai sä jo olet nähny, ettei tytöillä ole semmosta luikeroa tuol alakerrassa? Eli tappi tippuu pois ...


      • artagnan kirjoitti:

        Mä oon ny kyl ku öö aapisen laidas et mitäs sä mahdat tarkoittaa..? :O

        Näköjää se pitää hyvin paikkansa ;))))))


      • RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

        No kai sä jo olet nähny, ettei tytöillä ole semmosta luikeroa tuol alakerrassa? Eli tappi tippuu pois ...

        Napanuora(ko)?


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Napanuora(ko)?

        Ei ole todellista :))) Tuo vitsi piti näköjää paikkansa ;)) tai sit te huijaatte mua :} Oikea vastaus on pippeli tietysti! :)))


      • RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ei ole todellista :))) Tuo vitsi piti näköjää paikkansa ;)) tai sit te huijaatte mua :} Oikea vastaus on pippeli tietysti! :)))

        Tappi vei mut harhaan:) Meinasit siis siemenlinkoa;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Tappi vei mut harhaan:) Meinasit siis siemenlinkoa;)

        Siemenlinko...:))) Tiiäkkö mulle tuli mieleen se jännä vehe kesäisin tuol pelloilla, ku siinä on sellanen tötterö mistä lentää sitä tavaraa :))


      • tinttu-liina
        tinttu-liina kirjoitti:

        Siemenlinko...:))) Tiiäkkö mulle tuli mieleen se jännä vehe kesäisin tuol pelloilla, ku siinä on sellanen tötterö mistä lentää sitä tavaraa :))

        Aloin miettii, että onkoha se oikeestikki siemenlinko..Temmi tietäis :)




    • loka-marraskuu
      • Oon aina tykänny tuosta Miljoonasateen biisistä :)


      • RessuNro5

        Näköjään Kati on Topi:) Väärinkuultuja laulunsanoja vol 2.3.


    • Pitäiskös täs jo toivottaa hyvää pyhäinpäivää ku mä luulen et tää ja huomisilta menee noiden kurpitsapäiden kaiverteluun... :)

      • rekkaamaton

        Sitä samaa sinisille! :)


      • Kiitos samoin Artsille ja kaikille muillekki. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      352
      3191
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      4
      2349
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      131
      2090
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1957
    5. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      95
      1654
    6. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      69
      1639
    7. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      70
      1437
    8. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      41
      1422
    9. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      90
      1083
    10. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      58
      1060
    Aihe