Sekaisin sinusta

sekaisinsinusta

Olen suhteessa miehen kanssa. Mutta huomaan yhä enemmän ja enemmän ajattelevani naisia. Kiihotun ja haluaisin kovasti olla naisen kanssa. Miehet ei ole ikinä saanut mua tuntemaan niin kuin keväällä tunsin toista naista kohtaan. Miesten kanssa minusta ei tunnu että olisin kokonainen. Jotain puuttuu selkeästi. Ja tämä tunne on vaan voimistunut ja voimistunut.

Olen 36 v nainen ja haluaisin löytää sen minun puuttuvan palaseni. Mieheni tietää tilanteesta ja jos koen että nainen on minun parempi puoliskoni niin hän hyväksyy asian. Tietää etten voi antaa hänelle sitä mitä hän ansaitsee. Tällä hetkellä olemmekin kuin parhaat kaverit saman katon alla 😢. Mutta minun on saatava tietää voinko olla ehjä, kokonainen ihminen ehkä juuri sinun kanssasi 😉

26

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hankalasuhde

      Moi hei, voit olla. Tää oli kutakuinkin kun vastaus minulle. Ikäkin täsmää, pahus. Tekee hieman vaikeata olla sun seurassa kun aina on sellaset jutut. Saa mua haluta. Nähdään!

    • sekaisinsinusta

      Kun vaan löytyisi se josta mennä sekaisin😉 minut löytää Kik palvelusta nimellä hesupa

    • edellinen

      Aijaa käsitin että sulla on sellanen. Ota riski ja rakastu muhun

      • sekaisinsinusta

        Ei ole vielä vastaan tullut...


    • Iloise

      Uskomatonta, ihan kuin oma elämäntilanteeni, ikäkin melkein sama. Mieskin tietoinen ja ymmärtäväinen. Kun olen myöntänyt seksuaalisuuteni niin on heti paljon helpompi hengittää.

      • sekaisinsinusta

        Todellakin paljon helpompi hengittää.


    • tattistavaan

      Tuo on kun mun kynästä, ikäkin melkein sama. Olen ihastunut tällä hetkellä yhteen naiseen mutten tiedä / usko että tunne voisi olla molemminpuolista. Paljon hän kyllä sanoo, että on puuma ja jahtaa mua ( on siis pari vuotta vanhempi), mutta luulen että on puhtaasti huumoria häneltä.. Kunpa ei ois.

      Miehelleni en ole saanut sanotuksi mitään, ehkä yhteiskunnan paineiden takia. En tiedä. En uskalla kai.

      Äh, kun pää on sekaisin!

    • Wau.. Sama tilanne täällä. Miehen kanssa suhteessa mutta huomaan että vetovoima olla naisen kanssa on todella vahva. Haluaisin toteuttaa tämän ja kokeilla miltä tuntuisi käydä naisen kanssa treffeillä jne..

      • sekaisinsinusta

        Niinpä. Kun pääsisikin treffeille naisen kanssa ❤


      • Iloise

        Treffit naisen kanssa on kyllä kutkuttava ajatus. Ensimmäisistä tulee kyllä super jännittävät!


    • Enhaluulokeroitua

      Muuten sama tarina jokaista yksityiskohtaa myöten, sillä erotuksella että olen 34v mies. Elämäni elänyt homosuhteissa, mutta nyt haluaisin kokeilla elämää naisen kanssa.

    • PurppleGirl

      Myös minä samaistun tekstiin. Nykyisen miehen kanssa ollut suhteessa jo 6v, lapsi ja talokin löytyy, mutta en vain tunne olevani kokonainen miehen kanssa ja haaveilen vain naisista.

      • lola944

        Täällä myös yksi naisesta haaveileva heterosuhteessa oleva nuori nainen. Haluaisin todella kovasti rakastella toisen naisen kanssa..! Mutta ei ole tullut tilannetta vastaan :(


    • Ehkäbi

      Löytyykö kokeilu/treffi- seuraa kanta-hämeestä päin 25vuotiaalle naiselliselle naiselle?
      En ole suutelua pidemmälle mennyt,mutta kaipaisin ja haluaisin kokemusta naisellisen naisen kanssa..

      • Na1nen86

        Täällä voisi olla vähän vanhempi pk-seudulta, harmi että asut niin kaukana :/


      • Hei Na1nen86, täällä voisi olla sinulle ;)


      • Täälläkin väärä paikkakunta


    • SittenkinBiVai

      Itse olen myös miettinyt onko hormonitoiminta heittämässä häränpyllyä, viime talvena ihastuin ensimmäistä kertaa naiseen. Olen siis 30 , naimisissa ja lapsi on. Miehelleni olen suoraan sanonut että harmittaa kun ei tullut joskus kokeiltua millaista on olla naisen kanssa. Hän ei tosin tiedä että mietin asian toteuttamista jos työkeikoillani stadissa tulee tilaisuus. Tosin epäilen että tulee mutta kutkuttava ajatus ainakin 😀

    • Ensikertaaodottaen

      Olen itse pidemmän aikaa ollut todella kiinnostunut naisesta, joka on valitettavasti avioliitossa miehen kanssa. Hän tietää että olen myös naisista kiinnostunut. Omien tulkintojen ja fiilisten perusteella uskoisin että hänkin voisi olla ihastunut, mutta pelkään että kuvittelen. Olispa niin. Hän on ihan täydellinen ;)

    • 50shadesofsorrow

      Täällä myös yksi. Pitkä avioliitto miehen kanssa takana, lapsia, mutta kaipuu naisen lähelle. Sellaisen löysinkin ja hetken oli ihanaa. Taivaallista. Olisin halunnut vain hänet. Sitten hän säikähti suuria tunteitani häntä kohtaan. Nyt olen vain hajalla, onneksi avioliitto ei sentään ole. En tiedä, haluanko enää koskaan kokeilla uudestaan, jos suhde naisen kanssa on näin vaikea :( Että itkettää ihan koko ajan.

      • ToivoaOnn

        No ei sitä kannata yleistää... että jos yhden naisen kanssa oli vaikeaa, niin kaikkien kanssa olisi.


    • SittenkinBiVai

      Missä törmäsit tuohon naiseen?

      • 50shadesofsorrow

        Oliko tämä mulle? Töiden kautta tapasin hänet. En koskaan aktiivisesti etsinyt ketään enkä uskonut löytävänikään. Menin niin nuorena naimisiin eikä mieheni ole ollut myötämielinen näille ajatuksilleni naisista.


      • SittenkinBiVai

        Olisi kiva jos bi-naiset pistäisi leiman otsaan jotta tunnistaisi Jan uskaltaisi lähestyä :D itse en ikinä uskaltaisi vihjailla työkaverille johon joskus ihastuin. Onneksi projekti loppui ja kiusaus lähti pois silmistä.


      • 50shadesofsorrow

        Enhän mä ajatellut olevani bi :D Tiesin, että voin kyllä ihastua naiseen ja senkin, että nainen on mun mielestä seksuaalisesti kiihottavampi kuin mies. Mutta sitä en tiennyt, että seksi naisen kanssa on niin jumalaista. Olin aina vain ajatellut että mussa on jotain vikaa kun ei seksi (miesten kanssa) kiinnosta. Nyt en tosiaan siis edes tiedä, mikä olen suuntautumiseltani...

        Mutta asiaan eli meillä oli vain pientä flirttiä, enkä mäkään tiennyt että hän on lesbo. Keksin pyytää häntä lenkille vapaa-ajalla ja läheteltiin toisillemme viestejä ja meni pitkään kun oli vähän sellaista, että onko tässä nyt mitään vai kuvittelenko vain. Lopulta nostin itse kissan pöydälle ja tunnustin ihastukseni.


    • pidävälit

      Ihanaa kuulla, että olet keskustellut asiasta miehesi kanssa yhdessä! Liian moni etsii salaseuraa kun ei kehtaa tai osaa kertoa tunteistaan kumppanilleen... Etenkin täällä bi-palstalla tätä näkyy. Voimia teille molemmille.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe