Hei,
järjestetäänkö valmismatkoja Azoreille enää Suomesta? Suoria lentoja tai valmismatkoja ei ainakaan keväällä 2016 ollut millään firmalla eikä näyttäisi olevan edelleenkään. Onko joku käynyt tänä vuonna Azoreilla? Miten sinne nykyisin kannattaa matkustaa? Edes Tukholmasta ei näyttänyt suoria lentoja enää menevän.
Kuinka Azoreille pääsee?
6
1372
Vastaukset
- Vaihtoehdot
Suomesta ei pääse suoraan, eikä ole valmismatkoja.
1 tai 2 vaihdolla Saksasta (Air Berlin) ja Portugalista (TAP/Sata), voi vaatia väliyöpymisen.
Syksyllä ja keväällä pääsee Tukholmasta
http://www.solresor.se/
Tuolta voi etsiä vaihtoehtoja (PDL)
https://www.aeroportopontadelgada.pt/en/pdl/flights-destinations/destinations/destinations-map - Azoreille
Olen ihmetellyt samaa, miksei Azoreille ole valmismatkoja Suomesta - on nimittäin ihana paikka - ei tosin auringonottoon niinkään, mutta kauniiden maisemien katseluun.
Olen käynyt siellä v. 2007 viikon matkalla. Kaunista ja siistiä !
Matkanjärjestäjät reissuja Azoreille !- Jaksotusta
Vaikka parin tai kolmen vuoden välein, jos ei muuten matkustavaiset riitä, ajankohdaksi maaliskuun lopulta lokakuun loppuun.
Lähtisin taas itsekkin, jos olisi tarjolla suorat lennot syksyllä tai ensi keväänä.
- Samosa
TAP kai sentään, vaihtaa tietty tarvii Lissabonissa. Mielestäni joku toimisto mainosti kiertomatkoja. Se on kyllä ihan turhaa, autolla voi pääsaaren kiertää helposti. Itsekin vielä kerran menossa - joskus - itäpää on kiertämättä ja jollain toisella saarella pitäis päästä käymään. Ja next time sitten keväällä, ede kerrat käynyt lokakuussa.
- ViaArlanda
Vinkkinä nopeille lähtijöille, että Solresorilla näyttää olevan edukkaita paketteja ainakin loppu keväälle.
- Ponta_Delgada
Pari kertaa Azoreilla käynyt ja vielä olen menossa. TAPilla syyskuussa näyttäisi tällä hetkellä omaan aikatauluun sopivalta.
Solresorin äkkilähdöt näyttävat kyllä aika vakuuttavilta 802€ ja kaksi henkeä viikon Hotel Açores Atlânticossa, kahden hengen huone parvekkeella ja merinäköalalla ja aamiaisella. Välilasku Osloonkaan ei paljon haittaa. Mutta lähtö 06:30 Arlanladasta on jo hankalampi.
Kiitos kuitenkin vinkistä täytyy miettiä tuotakin vaihtoehtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751400Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2451299Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521096Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551068- 51785
- 65764
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62747Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39718Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44691- 30637