peniksen perustellinen tarkastus 2

hoitsujenpoika

Jatkoa etelliseen, kun Jenni oli imenyt mun penistäni 4 orgasmin verran hän lopetti suihin otton ja nykäs viereisestä pöydältä olleesta laatikosta upo uuden suoja maskin ja taiteili sen kasvoilleen.

Käskien sen tehtyään 2 hoitajaa viemään palloistani lypsetyn sperman laboratorion pakasteeseen odottamaan ja tuoda varastosta maidon lypsyä varten valmistetun lypsylaitteen, hoiturien lähdettyä käytettyjen koeputkien kanssa Jenni irroitti mut kahen jäljelle jääneen hoitajan kaa mut tuolista sanoen et käyhän ny vartin mittaisella tauvolla koska maidon kehitys on palloissasi vielä vaiheissaan ja uuden lypsykoneen tuominen kestää jonkin tovin.

Nousin pois tuolista ja vedin vain housut ja paidan päälle ja hilpasin tupakka kopille, koe kaniinina ei tupla palkan suhteen ollut moittimista mut lypsy sai jalkani ja haarukset sen verta turtaksi et piti melkein loikkimalla mennä tupakalle, tupakin jälkeen kävin vessassa kusella ja lähin takaisin hoitaja opiskelioitten leikkikaluksi.

Huoneeseen saavuttuani hoitajat olivat kauniissa rivissä tutkimus tuolin ympärillä jolloin jenni käski asettumaan takaisin tuoliin jotta päästään jatkamaan, hoitsut nykivät nopeasti vyöt kiinni jolloin olin taas tiukasti kiinni ja 4 seksikkään iso rintaisen/peräsimillä varustettujen hoitajien/ kahta kauniimman lääkärin armoilla.

Jenni alkajaisiksi esitteli kyseisen lypsylaitteen jolla mut taas tullaan lypsämään, koneen imututi oli identtinen lehmän lypsykoneen tutin kaa eli siinä oli imu/tykytys toiminto imukupin letkut johtivat pitkulaiseen laatikkoon jonka kyljessä oli myös komea rivi koeputkia vaikkakin yli puolet isompia.

Toiseen jalkatukeen kiinnitettiin pitkä koukku johon imutyöajan letkut saivat levätä, sit penis voideltiin samoin lypsytuti kun jenni survoi imutinta penikseen huomasin kuinka kaikki 4 hoitajaa oli pukeutunut lannedildot yllensä.

Kun jenni hhuomasi katseeni siirtyneen hoitajiin hän tuumas et pitäähän heidänkin saada välillä tehdä jotain ja he halusivat panna sua ja lisätä siten sun nautintoa, noh nyt sitä sit ollaan lypsykone imuttaa penistä ja hoitajat 10 min välein panevat mua se kaikki oli niin tehokasta et loppu metreillä edellisestä orkusta toiseen ei mennyt ku alle minuutti.

pallojen tyhjennettyä lypsykone sammui ja imukuppi nykästiin irti ja en tiedä mitä jenni ja hoitajat mulle seuraavaksi tekivät mut olin niin uupunut et nukahdin, heräsin siihen kun Jenni ratsasti mun päällä turkoosi latex sairaanhoitajan mekko päällä jossa oli valkoinen punaisella ristillä nurkista koristeltu esiliina ja valkoinen latex korsetti yllään.

Hoitajat olivat jo lähteneet ja ulkona oli jo hämärää mut jenni keskeytti ratsastuksen kertoen et tän yön sä tuut viettämään täällä mun seurana ja hoidettavana mut koita nauttia ja hän jatkoi ratsastusta ja äkisti sain sähkö iskun ja orgasmin, jenin painoi peniksen aivanhän sisään asti ja hieroi pienistä et kaikki sperma tulee takuulla ulos.

Säikähdin unohdiksä kortsun, oleppa hiljaa jenni tuumas lääkkeet on keksitty ja hän nousi ylös ja suoristi mekon ja essun kkääntyen katsomaan mua ja otti pöydältä kaukosäätimen ja painoi jotain silloin tunsin jonkin alkavan nussia mua ja katosta laskeutui myös eräänlainen lypsykone mut muistutti kovin Venus 2000 imutinta jolloin.

Jenni nykäs taas maskin ja myssyn päällensä ja alkoi voidella lliukastetta penikseen ja asetti pumpun pumppaamaan penistäni sit hän asenti palloihini elektrodit joiden kautta sähköä pystyi johtamaan sukuelimeen orgasmin nopeuttamiseksi, mut sit jenni otti sellaisen naisia varten valmistetun rintojen suurennus pumppun jonka hän asetti rinnoilleni ja asetti sen imemään mulle rintoja.

Ja istahti sen päätteeksi viereiseen nojatuoliin lukemaan sarjakuvalehtiä jättäen mut koneitten vangiksi tunsin kuinka koneet sai mun peniksen sykkimään ja saamaan orgasmin lähes puolen min välein ja kun tunsin et spermaa ei enää tullut aloin saada todella tuskallisia orgasmeja jolloin jenni nousi ylös ja tuli vierelle sammuttaen sähkön tulon ja nussinta koneen.

Peniksen lypsykone jatkoi kuitenkin tauvotta ja Jenni irroitteli mut tuolista sanoen et alahan nousta viereiseen hoitopöydälle noustuani Jenni irroitti pumpun katsoen turvonnutta pienistä sekä noin 10 cm pituisia rintoja käskien mun ratsastaa hänen peniksen päällä sillä jennillä oli 2 puolinen dildo.

Jenni asettui selälleen ja mää nousin hänen dildon ylle ja aloin ratsastamaan kun nussinta kone oli venyttänyt anuksen niin ammolleen et ei ravi ollut juuri minkään laista mut äänestä kuuli et jenni nautti, ja pian tunsin Jennin alkavan täristä ja hän sai orkun jolloin hän pyysi nousemaan ylös ja riisumaan tissi pumpun ja menemään nukkumaan. isiin

Niin katsotaan huomenna, ja hän riisui pukunsa ja tuli saamaan sänkyyn ottaen vielä suihin, mut kiihoittavan suu hoidon jälkeen päätin vielä panna jenniä ja pian oli koko päivän erektiossa ollut penis jennin sisällä mut orgasmin saatuani me molemmat nukahdimme.

Aamul herätessäni Jenni kirjas mul palkallista vapata

0

1290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 173
        5109
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        126
        4613
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        30
        2946
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        30
        1947
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        23
        1794
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1737
      7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1720
      8. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        108
        1716
      9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        30
        1623
      10. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1561
      Aihe