Onko kolmas salainen murha jo tehty?

Oikeuttauhreille

Kuka tietää näiden murhattujen nykyiset nimet?

Benjamin Suleimi Nyman, joka käyttää myös nimeä Ville Nyman, suoritti ensimmäisen murhatekonsa noin vuonna 1972 Tampereen eräässä kaupunginosassa jossa hän käytti demonisia voimia surmatessaan vähän alle 14-vuotiaan nuorukaisen "murtamalla" tuon heikkoniskaisen nuorukaisen niskan demonisilla voimillaan.

Benjamin Nyman matkusti Ruotsiin ruotsinlaivalla vuonna 1980.
Asuessaan Tukholmassa Benjamin Nyman otti 10 kertaa 1000 mg:an annoksen LSD:tä lisätäkseen demonisia voimiaan ja eksyttääkseen. Hän surmasi yhdellä noista LSD matkoistaan vuonna 1980 Tukholman laitakadulla noin 37-vuotiaan heikkoniskaisen suomalaismiehen demonivoimillaan "murtamalla" tuon miehen niskan, miehen, joka syntyi aikoinaan yhtenä Jaakobin eli Israelin pojan Benjaminin pojista ollen tuolloin sotaurho.

3

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veljesi Gandalf täällä
      Älä anna Sauronille valtaa
      Myös veljesi Saruman...se joka vihaa pikkuihmisiä eli hobitteja johdattaa sinua harhaan.
      Saruman iski salakavalasti pikkuihmisiin koittaen minua suuresti vahingoittaa sossuhirviöiden kautta perättömillä ilmoituksillaan mutta minulla oli jo ennalta varalla vastaloitsu joten yritykseksi jäi
      Sauron nostaa Kremlissä päätään
      Kehoitan sinua heti poistumaan suo-maasta

• Anonyymi

Huumeharhaa mukana. Pysy terveellisella polilla, hylkää tämä reittivalinta.

• Anonyymi

”Benjamin Suleimi”, oikealta nimeltään Benja Sulevi ei ole murhannut ketään. Hänen veljenään tiedän sen.
      Benja kuoli Tampereella palvelutalossa 23.10.2023 sydänkohtaukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2029
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      327
      1250
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      85
      1064
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      918
    5. 110
      917
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      849
    7. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      844
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      775
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      759
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe