Onko kokemuksia miten koiran kanssa Aurinkorannikolle muutto onnistuu joksikin aikaa? Tuleeko paljon extra- kuluja/ vaikeutta? Kyseessä pieni sylikoira....
Vastaukset 6
- Costalla
Ei ongelmaa kunhan vuokraisnt sen hyvksyy
- Anonyymi
voiko pieni koira lentää matkustamossa?
menossa torremolinokseen kesällä- Anonyymi
Jos haet lupaa, kannattaa kysyä lentoyhtiöiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haet lupaa, kannattaa kysyä lentoyhtiöiltä.
pikkupuudeleita on nähty matkustamossa. lupa-asiat lentoyhtiön kautta
- Anonyymi
Varaa koirapaikka matkustamoon ajoissa! Koirapaikkoja on hyvin vähän tarjolla. Rokotukset kuntoon Rabies yms (ruokaviraston sivuilta tietoa). Koiran kanssa on ihanaa reissata, Muista, että keräät aina koirasi jätökset! Siitä voi napsahtaa sakko, jos jätät keräämättä. Vaikka luultavasti, tottakai olet vastuullinen ja siisti, se lienee sanomattakin selvää =)
Hyvää lomaa karvaturrille myös!!
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/728e5250-6907-490a-8d1f-ea3cc658dab6
Kyllä sielläkin miehiä vielä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568