Hei!
Pelaatteko sinä ja kaverisi tietokone-, mobiili-, tai konsolipelejä? Etsimme nyt kolmen hengen kaveriporukoita Helsingissä järjestettävään pelitestaukseen. Kaksi tuntia kestävän tutkimuksen aikana pääsette testaamaan uutta peliä ja antamaan palautetta pelikokemuksesta - palkkioksi kaikki osallistujat saavat 50 euron arvoisen lahjakortin Stockmannille. Testitilaisuudet järjestetään Helsingin keskustassa to 10.11. ja pe 11.11. päiväsaikaan.
Etsimämme osallistujat ovat vähintään 16-vuotiaita, suunnilleen samaa taitotasoa keskenään mitä pelaamiseen tulee sekä puhuvat sujuvaa suomea ja sen verran englantia, että englanninkielisen pelin pelaaminen luonnistuu.
Kiinnostaako? Lue lisää, kerää kaveriporukka kasaan ja hae mukaan Testaamon sivuilla osoitteessa tinyurl.com/testaapelia
Terveisin,
Laura Testaamosta
Etsitään kaveriporukoita pelitestaukseen Helsinki
Testaamo
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232