Saako linuksiin? Jos ei saa niin miksi eisaa? HC
Pro Tools?
26
242
Vastaukset
Tiettävästi saa.
- linikskuraaon
http://avid.force.com/pkb/articles/en_US/Compatibility/Pro-Tools-12-System-Requirements
Liinuks ei tuettu. - eitukea
Liunuksiinko? En nää.
- tottatokimaista
Huomioiden että mac ohjelmien ajaminen onnistuu linuxpuolellakin ihan ok, pitää vastata että kyllä!
- kopsetotomoi
Mihin Protoolsia voi käyttää?
Koska en ole sitä 25-vuoteen Windowsissa tarvinnut niin tuskin tarvitsen sitä tulevaisuudessakaan.- torvaldskatuu
"Pro Tools on MIDI- ja audiosekvensseri-ohjelmistosarja, jota ammattilaiset käyttävät laajasti musiikin tuottamisessa, muokkaamisessa, TV:ssä ja elokuvamusiikissa. Ohjelman on tehnyt Digidesign, osa Avid Technologya."
- Roskaa-lampaille
torvaldskatuu kirjoitti:
"Pro Tools on MIDI- ja audiosekvensseri-ohjelmistosarja, jota ammattilaiset käyttävät laajasti musiikin tuottamisessa, muokkaamisessa, TV:ssä ja elokuvamusiikissa. Ohjelman on tehnyt Digidesign, osa Avid Technologya."
Kuukausimaksullinen, ylihintainen ja naimisissa laitteille.
Parempiakin on ja ei ole kuukausimaksuja. - linuksrahaton
"Parempiakin on ja ei ole kuukausimaksuja."
Esimerkiksi? Miksi se on parempi? Jos se on hyvä niin miksi ei voisi maksaa kuukausimaksuja? - Rahallinen_mies
linuksrahaton kirjoitti:
"Parempiakin on ja ei ole kuukausimaksuja."
Esimerkiksi? Miksi se on parempi? Jos se on hyvä niin miksi ei voisi maksaa kuukausimaksuja?Hei rahaton linuks mies, ei ole kuukausimaksuja eikä ole naitettu lisälaitteille yksinomaan.
Sairasta on maksaa ohjrlmasta satoja euroja kuukaudessa tai vuodessa, ohjelma ostetaan ja sitä käytetään milloin halutaan kertamaksulla.
Ostaisitko ruokaa kaupasta mieluummin niin että pulittaisit vuosien ajan rahaa maksetusta ja syödystä lihapullapurkista?
Järjen käyttö sallittua.
- 600
Linuksin käyttäjillä ei nyt ole varaa sijoittaa ammattilaistason ohjelmistoon.
- kopsetotomoi
Aina sitä sellaisen 120 € voi sijoittaa, harrastelijakin.
Ammattilaisille ohjelmat usein maksaa työnantaja, tai ainakin ennen maksoi. - asetAK57a
kopsetotomoi kirjoitti:
Aina sitä sellaisen 120 € voi sijoittaa, harrastelijakin.
Ammattilaisille ohjelmat usein maksaa työnantaja, tai ainakin ennen maksoi.Et ole koskaan ollut töissä.
- kopsetotomoi
asetAK57a kirjoitti:
Et ole koskaan ollut töissä.
Mistäköhän näitä pikkutyperyksiä oikein tulee?
Sinä olet ollut lastentarhassa, esikoulussa, ala-asteella, yläasteella.
Noissa minä en ole todellakaan ollut. DD - Anonyymi
Mitä helvettiä tekee jollain kk-maksullisella ammattilaisohjelmalla kun on parempiakin olemassa?
- miksi_ihmeessä
en ole nähnyt kenenkään windows-käyttäjän koneella pro toolsia? Eikö se olekkaan pakollinen windows-käyttäjille?
- AsusDeluxe
Ei se tietenkään pakollinen ole. Miksi olisi.
Itelläni on Windowsissa ProTools ja Avid. Myöskään Avid ei ole pakollinen, mutta se nyt sattuu olemaan paras videoeditointisofta. Pro Toolsia käyttävät nettitrollauksen työkaluna lähinnä he, jotka eivät tiedä, mikä Pro Tools itse asiassa edes on. Silloinkin virtuaalisesti.
- toisinsanoen
AsusDeluxe kirjoitti:
Ei se tietenkään pakollinen ole. Miksi olisi.
Itelläni on Windowsissa ProTools ja Avid. Myöskään Avid ei ole pakollinen, mutta se nyt sattuu olemaan paras videoeditointisofta.windows on oltava, että mahdollisesti saa asennettua pro toolsin? Ihan sama kuin ilmottautuisin poliisille koska minulla on pippeli ja MAHDOLLISUUS raiskata nainen. Niinkö?
- PLC_
Tuosta tulikin mieleen Siemensin vanha ProTool, eikä tietenkään toimi kuin Windowsissa. Miltei kaikki Siemensin logiikoiden ohjelmointiin tarvittavat sovellukset toimivat vain Windowsissa. Poikkeuksena säännöstä piskuisen LOGO:n ohjelmointi sujuu jopa sujuu linux-pohjaisella. Sama tilanne muidenkin valmistajien suhteen, esim. Omron.
Niitä valmistajia on satoja ja en usko, että kaikki tarvitsisi jotain Windowsia kun yli 10v on varta vasten kehitetty Scada järjestelmien standardeja alustariippumattomaksi.
- mss-assss
Tuli mieleen Siemens Gigaset 54 joka ei toimi Windowseissa mutta kylläkin Linuxeissa.
- PLC_
M-Kar kirjoitti:
Niitä valmistajia on satoja ja en usko, että kaikki tarvitsisi jotain Windowsia kun yli 10v on varta vasten kehitetty Scada järjestelmien standardeja alustariippumattomaksi.
Siemens, Omron, Mitsubishi, Telemecanique, A&B, Elau ja muutama muu. Kymmenellä suurimmalla lienee 99% markkinaosuus.
Edellä mainitut tulivat ensin mieleen. No, gooletin jonkin listan:
http://automationprimer.com/2013/10/06/plc-manufacturer-rankings/
Siemens ja Omron minulle tutuimpia ja Windows tarvitaan...
Scada eli PC-valvomot ovat asia erikseen. - pcmuseo
Listaa...
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PLC_manufacturers
"List of Power line communication (PLC) manufacturers (Not to be confused with Programmable Logic Controller (PLC)):"
Hieman meinasi ihmetyttää lista mutta eihän se ollutkaan programmaple logic controller... tuo PLC
http://www.plcopen.org/
- Anonyymi
Älä vain saatana hanki, on yksi perkeleen ongelma koko ohjelma. Nyt pian viikko mennyt, uudelleen asentanut koneen ja asentanut myös Pro Tools Studio 2024. Kaatui jo aiemmin ja nyt se kaatui taas, vaikka asensin puhtaalle koneelle. Nyt kun olen väkisinkin perehtynyt sen sielunelämään, niin Pro Tools on yksi vitun pluginskyttä. Jos tuot jonkun ulkopuolisen plugarin jota se ei tunnista, se kaatuu ja tekee virhekoodia niin, että paska kaatuu kokonaan ja mikään ei pelasta. Mitä on tapahtunut Pro Tools:sille? Pysykää kaukana jos haluatte keskittyä säveltämiseen, muuta kuin tapella paskan kanssa.
- Anonyymi
Mä itse käytän Reaperia, on muuten todella hyvä ja toimii myös Linuxeissa, joko natiivina tai Winen avulla windowsversiolla! Eli siitä on siis myös natiivi linuxversio mut itse käytän Winen avulla windowsversiota koska siihen saa suoraan VST-palikat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031737- 2101557
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591030Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58875En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51804Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36745Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉59744The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5742