Pizza Lorano

älkäätilatko

Hämeenlinnantien pizza kebab. Pelkkää paskaa. Eikö näitä karvakäsien roskapaikkoja saada mitenkään lopetettua. Jokaista mitä testattu, samaa kakkaa. Eivät ymmärrä mitään mitä tilataan ja apina pizza poikana. Ei ymmarra, ei ymmarra.

28

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkkkkkkkkkkkk

      Minen tilaa musulmaaneilta mitäää

    • tilatkaa

      Kävin suomalaisten pitämässä raflassa. Pelkkää paskaa. Eikö näitä siloposkien roskapaikkoja saada mitenkään lopetettua. Jokaista mitä testattu, samaa kakkaa. Eivät ymmärrä mitään mitä tilataan ja pikkunatsi pizza poikana. Ei osaa yhdys sanoja, ei osaa. Minen tilaa kristityiltä mitää

    • PizzaExperttiPertti

      Kebabit ylivoimasesti Lahden parhaita. Expresso Lorano special kebab ja HOT kebab <3<3

      Pippuri ja Expressolorano kastikkeet 10/10
      Normi kastike 6/10
      Ranskalaiset 7/10
      Lohkoperunat 8/10
      Riisi 10/10 (Ei maustettu, ei roska riisiä mitä tommosissa pikaravintoloissa aina on)

      • naminami-

        kakkii pitsaan iso kasa pökälää


    • kghkghlgh

      Aloittaja ja eka vastaaja, raivotkaa te netissä, me muut mennään pizzalle

    • Allah-tykkää

      Ne laittaa kaikkee kivaa kristittyjen pitsoihin. Räkii, kaivaa sormella nökäreitä nenästä ja takapuolesta ja jopa vemppaavat niihin. Kristityille saa tehdä mitä haluaa! Yööääk! En ikinä syöö!

      • kakkilöysää

        viimeksi ja viimeisen kerran kävin näitten uusien omistajien aikana niin sain ankaran paskataudin,edellinen omistaja oli ihan siisti ja tavara oli hyvää.


    • ninnu03

      Onko minkä näkösiä,Komeita ? Käyn tiirismaan 7-luokkaa.Oisko niiden pizzapaikas mulle poikaystävä.Mulla ei oo vaik kaikil muil on.snäpätkää @ninnu03

    • mohamed.pippeli.karva

      Sinä haluta pippeli karva täyte sinu pitsa?

      Vaikka et haluta minä laitta silti

      Ei maksa mitä talo tarjoa

    • Herkku77

      Ravintola Cappadocia Kerintien ja Saksalankadun kulmassa on kyllä huippu, kuten sen edeltäjä Alfa-Buffee.

      • historiantutkijaherodoto

        Cappadocia sulki ovensa Kerintiellä kuukausi sitten .Ei ollu asiakkaita.


    • jörkkis2

      ihan samaa tavaraa ku kaikissa muissakin pizzerioissa.

    • Startti11

      Kummallista valitusta. Ei sun ole pakko ostaa pitsaa noista, jos ne kaikki on niin kauheita. Itse kyllä tykkään mm. Araratista ja Dalamanista. Hyvää ruokaa ja hyvä meininki. Enkä usko olevani ainoa, sillä hyvinhän nuo on pystyssä pysyneet, osa käsittääkseni jo useamman kymmenen vuotta. Sikäli en ymmärrä, miksi menestynyt, hyvin myyvä yritys pitäisi lopettaa. Sulla toki voi olla mielipiteesi näistä paikoista, mutta ei kai sen takia pidä pizzerioita sulkea, että niiden tuotteet on sun mielestä paskaa. Samalla periaatteella tietyt bändit pitäisi lopettaa, koska mä en pidä niiden musiikista.

    • 458786

      Käyn satunnaisesti Loranossa kun tekee Kebabbia mieli ja on sopivasti työmatkan varrella. Ne kerrat mitä olen käynyt niin mitään pahaa sanottavaa ei ole. Ystävällinen palvelu, olen saanut mitä olen halunnut ja ihan hyvän makuistakin on ollut. Ei se mitään aitoa Kebabbia ole mutta samaa mitä muuallakin. Jonen grilli taitaa olla ainoa paikka Lahessa missä saa lähimmäksi oikeaa.

    • Perapera1

      Asun vieressä ja viikoittain käyn. Palvelu ystävällistä, toiminta täysin asiallista ja ruoka perinteistä pitsa/kebab-huttua. Älkää käykö jos ei miellytä, mutta minkä tahansa firman mustamaalaaminen rasistisin tarkoitusperiään on alhaista

    • KokkariMarika

      Nämä netissä raivoavat rasistireppanat ovat säälittäviä. Tehkää jotain elämällänne, niin ehkä tuo paha olo kaikkoaa. Perustakaa vaikka firma, kuten nämä vihaamanne mamutaustaiset yrittäjät

      • PunavihreäParoni

        Kateellisten panetteluahan tuo pitkälti on. Tämäkin pulju ollut tuossa iät ja ajat, eli ilmeisesti tekee ihan ok bisnestä. Vielä kun yrittäjä on "väärän värinen", niin johan elämässään epäonnistuneita juntteja harmittaa. Säälittävää todellakin.


    • eienääikinä

      Minä sain kauhean ripulin tuon paikan pizasta. Humalassa kun olin niin erehdyin mokomaanpaikkaan menemään, mutta tästä lähtien en mene edes kännissä, kyllä sain niin paskataudin.

    • eki49

      minäkin sain mahataudin näiden pizzasta

    • äläosta

      Ei kai sillä rasismin kanssa ole mitään tekemistä, jos yrittäjä kiertää veroja ja tekee huonoa ruokaa? Jos on huijari, veronkiertäjä, kusettaja ja yhteiskunnan veromarkkoja hyväksikäyttävä huijari, niin oli valkoinen tai turkkilainen, niin ihan samaa paskaa. Mutta....kun nuo pissapaikan turkkilaiset ovat kaikkea tuota edellä mainittua, niin silläperusteella tosiaan voisivat painua HELVETTIIN. Salmonellan niistä paikoista ainakin saa, kaiken muun lisäksi.

    • ujhuigiyy

      Onko vielä toiminnassa?

    • Lunitta

      mahtavaa ruokaa ja ystävällinen palvelu! Suosittelen! Ja jos jotain ei kelpaa niin mikään ei kelpaa känniläiselle ääliölle!

    • ujhuigiyy

      Kännissä on kiva heilua.

    • Anonyymi

      Katselin kerran ohi ajaessani kun henkilökunta heitteli takaoven portailta ruuantähteitä pihalle. Ilmeisesti ei viitsinyt laittaa kenkiä jalkaan ja yritti osua roskikseen. Samaan aikaan naapuruston teollisuuskiinteistössä rottaongelma...

      Ihmellisiä jannuja muutenkin. Ajelevat jatkuvasti niillä jakelukotteroillaan jalkakäytävillä. Ruusupuskan takana saattaa liikkua lyhyt lapsi ja siitä huolimatta vauhtia liikaa. Kuski saattaa ohittaa korttelin mittaisen ruuhkan ajamalla koko matkan jalkakäytävällä seuraaviin valoihin.

      Kerran noita "pizzoja" testanneena voin sanoa että ihan sitä wt-asiakkaiden perushuttua. Laitetaan riittävästi mausteita niin pizza saa kehuja.

    • Anonyymi

      Olisiko jossain oikein kunnon pizzeriaa missä saisi oikeassa kiviuunissa paistettua pizzaa. Samoin nämä kebabit samaa pakastelihaa lähs kaikilla, vain kastikkeet erilaisia. Kebab pitäisi oikeassa vartaassa paistaa ja oikeaa lihaa, ei muna jauhelihaseosta.

      Ulkomailla onnistuu, varsinkin Saksassa ja Jenkeissä mutta ei Suomessa näköjään.

      • Anonyymi

        Helsinkiin Sofiankadulle kun menee niin löytyy napolilainen pizzeria (ei tosin kiviuuni sielläkään...). Suosittelen.

        Lahden keijoille on riittänyt tähän asti kun kehuu Mamma Mariaa maasta taivaisiin (tietämättä kuitenkaan mistä puhua...)


    • Anonyymi

      tuikhaa tulheen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe