Mihin rodoksella?

pena54321

Hei!

Olen miettinyt rodokselle menoa ja olisin kysynyt että mikä oli paras kohde minulle? Tärkeintä olisi ainakin jonkinlainen yöelämä ja rantalomailua, jos on jotain muutakin näkemistä kuin rätti kauppoja tms...niin aina on plussaa...Joten kertokaahan mikä rodoksen kohteista suosittelisitte. Niin ja yöelämässä olisi mukavaa baari/pub tyyppiset ravintolat, en ole niin disco ihmisiä.

10

3135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pariset

      No suosittelen ehdottomasti Rodoksen kaupunkia. Siinä samalla löhöilyä rannalla.
      Auton voi vuokrata ja kierrellä saarta.

    • nappe33

      terve Pena. saaren kärkeen vaan. siellä ihan hyviä hotelleja ja lähellä pub-tyylisiä paikkoja. itellä yli kolmenkymmen keikan kokemus. ei oo päälle käyviä myyjiä.

    • nappe33

      mihin vaan. mitä kaipaa? saari ympäri. ken ties?

    • Rodoksen kaupunki, saaren kärkeen vaan, vaikkapa Cactus hotelli. Parveke mielellään meri näköalalla. Lyhyt molemmille rannoille ja kävellen löydät mahdollisesti mieleisesi pubin ja ruokapaikan helposti. Autonvuokrausta suosittelen myös parille päivälle ainakin, näet vähän muutakin. Prasonisi on saaren toisessa päässä aika upearantainen paikka, siellä voit hyvällä säällä harrastaa vaikka purjelautailua yms. (toki muuallakin)

      Vanhaan kaupunkiin kannattaa myös tutustua, kaupankäynti voi tosin varsinkin heinä-elokuussa olla hieman päällekäypää...

      Ja kunhan muistat, hyvä ruokapaikka ei tarvitse "sisäänheittäjää"

    • Kaupunkiinvaan

      Rodoksen kaupunki on sitä, mitä kirjoituksesi mukaan kaipaat. Kaikkialla muualla on hotelleja ja aurinkotuoleja, mutta pelkästään niitä sinä et ilmeisesti kaipaa (kuten ei moni muukaan). Hotelleista valitsisin muun, kuin tuulisen rannan paikan. Tuulisella rannalla on lähes aina kova aallokko, joten uiminen hankalaa. Rodoksella on myös tyyni ranta, jota kutsutaan Ellin rannaksi.

    • Muutenhyvä

      Rodoksen kaupungin hotellit ovat vain melko surkeita, parveke monesti kohti naapuri hotellia ( Athena ) tai muuten huonoon suuntaan ( Agla ). Näin ainakin Aurinkomatkoilla. Ehkä rahalla saa parempia paikkoja. Ehkä Cactus-hotelli voisi olla tuollainen.

    • KonstaS

      Hei, rodosksen saari tuli matkusteltua läpi noin 2 päivässä. (pieni lapsi mukana). Ehdottomasti yks parhaista lomakohteista missä olen ollut. Itse suosin rantalomaa joten valitsimme tässä tapausessa Atlantica Aegean park hotellin. ei kyllä jää viimeiseksi reissuksi. tässä videokooeste reissustamme


      https://www.youtube.com/watch?v=RMpr7ewOmFk

    • Rodos1000

      Rodoksen kaupunki ehdottomasti. Hotelleja on moneen makuun ja hintaan. Kävellen voit tutustua moneen paikkaan sen verran on lyhyet matkat. Tuulisella rannalla ei hiki yllätä. Hyviä ruokapaikkoja joka puolella eikä janokaan pääse yllättämään. Itse olimme viime kesänä hotelli Constantinissa (Tjäreborg) ja parveke satamaan päin. Ihanat näköalat ylimmästä kerroksesta.

    • Navajo

      Siinä oli jo paljon vinkkejä,mutta Rodoksen kaupungista voi tehdä myös kätevästi lauttamatkoja esim Marmarikselle Turkkiin .

    • Ltl

      Ihana toi video, tulee matkakuume :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe