J5 sähköpostiongelma

pppppppppppppå

Mulla oli suomi24 sähköpostisovelluksena J5-puhelimessa. Rupesi vituttamaan kun alkoi parin minuutin välein tulla puhelimeen ilmoituksia että "sisäänkirjautuminen epäonnistui" tai jtn ja että on kuulemma salasana vaihdettu ja pitäisi kirjoittaa nyt sitten uusi salasana. Vaikka olisikin kirjoittanut uuden niin kohta tuli sama ilmoitus. Koko ajan kuitenkin sähköpostiin pääsi. Tyhjentelin sähköpostin välimuisteja ja pakottelin lopetuksia ym. mutta kohta se vitun pirinä taas kuului.

Sitten poistin kys. sähköpostin toiminnasta, siis puhelimesta. Nyt en saa luotua sitä uudestaan. Samalla tunnuksella niin kuin ennen poistamistakin mutta ei onnistu. Aina tulee "asennusta ei voitu suorittaa loppuun. Todennus epäonnistui". Mikä v'ttu tässä nyt mättää?

Ps. sama homma on näköjään luukku.com sähköpostin kanssa. Ei onnistu 'tana

20

1933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gmaillllll

      Olet valinnut käyttöösi 2 maailman paskinta sähköposti tiliä joita juuri kukaan tervejärkinen ei käytä. Gmail toimii kuin junan veesee android puhelimissa niin eikö se olisi paras vaihtoehto. Jos noita kahta on ihan pakko käyttää niin pc on välttämätön.

      • pppppppppppå

        On mulla gmailikin ja se toimii kyllä puhelimessakin hyvin. Tuo suomi24 on lähinnä työsähköposti ja luukku.com joku vanha jota en kyllä puhelimessa tarvitsekaan. Molempiin pääsen kyllä pc:llä. Mutta kun tuon puhelimen valikossa on sähköposti erikseen niin käyttäisin siinä jotain muuta kuin gmailia. Ihan hyvin tuli suomi24 -sähköpostit ennen mutta sitten rupes tulemaan noita ilmoituksia vähän väliä. Nyt en sitten saa luotua sitä tiliä puhelimeen uudestaan.


    • Asdfäölk

      Mulla sama juttu Samsungin kanssa, kysyy salasanaa parin minuutin välein, kuitenkin tietokoneella pääsee? Ja nimenomaan suomi24 s-postin kanssa!

    • Kultakettu

      Kuten myös Samsungin kanssa , kuten edellä - kilinää ... kilinää ... ilmoittaa kertaa monta , että on tehty epäonnistunut kirjautuminen sekä pyytää uutta salasanaa ??? Sähköpostiin pääsee kirjautumaan ja se näyttäis toimivan , paitsi etten saanut eilen lähtevää postia toimimaan. Liittyy Suomi24 - postiin. Täällä ei kuitenkaan yleisesti ole mitään ilmoitusta mistään häiriöstä ?

    • Niin tekee kaikilla mobiililaitteilla. Voisko suomi24 vastata missä vika?

      • penaa2

        Miksi suomi24 ei vastaa?
        Kaksi vuotta toimi Windows phonessa, mutta nyt eilen illalla alkoi samat ongelmat mitä muut kertoneet.
        Selaimella pääsee sähköpostiin, mutta tuolla puhelimen sovelluksella ei.


      • penaa2

        Iltapäivällä alkoi taas toimimaan. Vuorokauden katko oli


      • Kultakettu

        Mulla jatkuu sillä tavalla , että Samsung- puhelin herjaa edelleen muutaman minuutin välein , että sisäänkirjautuminen epäonnistui ja tivaa uutta salasanaa. Mutta posti kyllä toimii täällä koneella , iltapäivästä lähtien on postiliikenne pelannut. Mutta mitä mä teen ton älypuhelimeni kans!


      • pppppppppå
        Kultakettu kirjoitti:

        Mulla jatkuu sillä tavalla , että Samsung- puhelin herjaa edelleen muutaman minuutin välein , että sisäänkirjautuminen epäonnistui ja tivaa uutta salasanaa. Mutta posti kyllä toimii täällä koneella , iltapäivästä lähtien on postiliikenne pelannut. Mutta mitä mä teen ton älypuhelimeni kans!

        Mä en keksinyt muuta kuin poistaa se puhelimesta. Järki olis lähtenyt jos sitä jatkuvaa rimputusta olisi kuunnellut. Uudelleenasentaminen ei onnistunut mutta ei sitä näköjään kannatakaan asentaa uudestaan jos ei se muillakaan toimi kunnolla.


      • Kultakettu
        pppppppppå kirjoitti:

        Mä en keksinyt muuta kuin poistaa se puhelimesta. Järki olis lähtenyt jos sitä jatkuvaa rimputusta olisi kuunnellut. Uudelleenasentaminen ei onnistunut mutta ei sitä näköjään kannatakaan asentaa uudestaan jos ei se muillakaan toimi kunnolla.

        Kiitos vinkistä , pppppppppå , taidan tehdä saman. Kyl melkein järki pakenee multaki - känny oli yön kiinni , ei muuten olis tarvinnu nukkua ollengan.
        Mukavaa syksyn jatkoo kaikille !
        (Eiköhä tämä tästä ... kumma juttu kyllä vaan ...)


      • toimiihienosti
        pppppppppå kirjoitti:

        Mä en keksinyt muuta kuin poistaa se puhelimesta. Järki olis lähtenyt jos sitä jatkuvaa rimputusta olisi kuunnellut. Uudelleenasentaminen ei onnistunut mutta ei sitä näköjään kannatakaan asentaa uudestaan jos ei se muillakaan toimi kunnolla.

        Minulla ei ainakaan ole ollut mitään ongelmaa, vaikka ihan sama puhelin ja posti.


      • Kultakettu

        Vielä palaan sähköpostiongelmaan ; tein niin , että poistin sen puhelimesta kokonaan ja latasin sitten uudelleen alusta takaisin. Nyt näyttäisi , että pelittää.


    • Kskskdslsks

      Mulla ei avaudu sposti ollenkaan. Täältä sivulta koitan mennä Postiin, niin kännykkä menee jonkinlaiseen luuppiin jossa lataa sivun koko ajan uudelleen ja uudelleen. Puhelimena android.

    • pppppppppå

      Eilen ehtoolla kokeilin taas asentaa tuota sähköpostia uudestaan ja yllättäen se nyt sitten onnistuikin. On toiminut taas hyvin, ilman mitään häiriöitä. Tosin niin se teki aikaisemminkin että noiden em. ilmoitusten tulo lakkasi varmaan viikoksi ja sitten alkoi taas. Saa nähdä koska alkaa puhelin taas pirisemään.

    • Toisinto

      Sähköpostiongelma uusiutui kohdallani - edellisellä kerralla onnistuin saamaan puhelimessa postin toimimaan siten , että poistin aluksi tilini kokonaan ja asensin sen takaisin. Posti toimikin jonkin aikaa moittettomasti , mutta tänään homma meni jumiin uudelleen.
      Nyt ei toimi puhelimen sähköposti suomi24 eikä koneellakaan sama posti.
      Yritin asentaa postia takaisin , mutta tällä kerralla se ei onnitunut.

    • Jep sama ongelma, känny aukoo jatkuvasti päätään kirjautumis ongelmasta vaikka tietokoneella loggaus onnistuu moitteetta.

    • Mulla sama ongelma gmailin ja hotmail in kanssa, toimii pc:llä, muttei puhelimella (Android).

    • kaikkik-

      Taas sama vika samassa laitteessa. Suomi24 ei näköjään ole kiinnostunut asiasta, kun ei ole reagoinut viesteihin!

    • pitääolla

      Taas sama ongelma J5:ssä. Suomi24 ei ole kiinnostunut ongelmasta kun ei ole reagoinut viesteihin!!!!!!!!!!!!!!1

    • Anonyymi

      Kilisee muutaman minuutin välein.. vaikka kukaan ei edes ole kirjautumassa s.postiin. millä sen sais pois kun jo poisti koko s.postin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe