Leonardo DiCaprio

Jonskuli

Tai DiFuck joiden mielestä. Mitä mieltä sinä olet Leonardosta???

11

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jake

      Elokuvamaailman yksi ärsyttävimmistä tapauksista, siinä mielipiteeni.

    • on..

      Helkkarin hyvä näyttelijä! Meikä diggaa kovasti. Kuka tahansa on nähnyt Gilbert Grapen niin ymmärtää kyllä. Mää uskon että kun kaveri tosta saa ikää ja jatkaa uraa niin tullee kovasti kiitelty näyttelijä. Vaikka onhan sillä jo merittejä riittäviin ny jo.

      • *Una*

        Leonardo DiCaprio..aahh.. ala-asteelta asti (kun titanicin näin), Leo on ollu suosikki näyttelijöitäni. Nyt 18v. ja Leonardo on edelleen paras:) Nyt vaan odotellaan että The Aviator tulee leffoihin:) Leonardo on täydellinen. Aivan taivaallisen näköinen ja lahja elokuvamaailmalle! Antaisin vaikka toisen käteni jos saisin tavata Leonardon..


      • Sandra
        *Una* kirjoitti:

        Leonardo DiCaprio..aahh.. ala-asteelta asti (kun titanicin näin), Leo on ollu suosikki näyttelijöitäni. Nyt 18v. ja Leonardo on edelleen paras:) Nyt vaan odotellaan että The Aviator tulee leffoihin:) Leonardo on täydellinen. Aivan taivaallisen näköinen ja lahja elokuvamaailmalle! Antaisin vaikka toisen käteni jos saisin tavata Leonardon..

        Olet ihan oikeassa. Kasvot ovat ihan jumalaiset ja äärettömän lahjakas näyttelijä. Leo forever.


    • hilu

      Ehdottomasti hyvä !
      Katsokaapa vaikka elokuva New Yorkin kadut !!

      • *Una*

        Kaikki Leonardon elokuvat olen nähnyt (paitsi Celebrityn) ja viimeksi kun nuo Ota kiinni jos saat ja Gangs of New York, tuli leffaan, käytiin kaverin kanssa katsomassa ne perätysten (oli siinä Leonardoa yhdelle illalle;)). En tiedä miksi tämä mies herättää niin "suuria tunteita", kun muuten en perusta kehenkään näyttelijään..(kaikki tusina tavaraa)Kuitenkin, kun Gangs of New Yorkin näin ja kun yhdessä kohtauksessa Leonardolla oli paita auki, kyyneleet tuli silmiin..


      • Ahhleonardo

        Itse olen Youtubesta katsellut klippejä kyseisestä elokuvasta, erittäin hyvä näyttää olevan! Elokuvan haluaisin nähdä erittäin kovasti, kuten myös Romeo Juliankin tahtoisin nähdä. Erittäin lahjakas näyttelijä ja hyvännäköinen! :)


    • Kaiser Durden

      Olin itse useamman vuoden samaa mieltä mutta oli muutettava kantani nähtyän hänet esim. Gilbert Grapessa ja Basketball diaries (suom. New Yorkin kadut). Talenttia näyttelemiseen kyllä riittää.

    • Laura 02

      Leo on mun idoli!Inhottaa,kun kaikki välittävät vain Leon ulkonäöstä ja väittävät olevansa Leon suurin fani.Tiedän aika paljon Leosta joten jos tulee Leosta jotain kysyttävää niin mä voin luultavasti auttaa.

    • Leoandkate

      Leo on paras näytteliä! On kyllä pakko nähdä se edes joskus ! Tietäätkö joku miten sen vois tavata?

      • Ei kyllä ole! Ja keskustelu on vuodelta 2005.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe