Apua tarvittaisiin. Olen unohtunut social club tunnukset ja sähköpostit enkä voi enää pelata GTA V :ttä .
Supportin tyypit eivät ala vaihtamaan uutta sähköpostia/salasanaa vaikka kerron activation codet ja kaiken mitä muistan tilistä jne.
Ei kai tässä voi kuin lopettaa sitten pelaamisen. Kannattaa pitää tunnukset visusti tallessa.
GTA V PC ei toimi
5
614
Vastaukset
- tumppu_0
voit tehä uude salasana helposti
- Anonyymi
Itsellä sama homma olen unohtanut tunnukset joten ei pääse pelaamaan mitään rockstar gamesin pelejä… ja joo olen myös laittanut että olen unohtanut salasanan mutta sekään ei auttanut vaikka vaihtoi salasanan niin siltikään ei pääse sisään.. PC :llä tää on kyllä Ihan perseestä konsoleilla ei tällästä ongelmaa ole..
- Anonyymi
Mulla taas tuotetunnus ”on jo käytössä” vaikka kukaan ei ole sinetöidyn kuoren sisälle
nähnyt itseäni lukuunottamatta. - Anonyymi
Mitähän voi tehdä!
- Anonyymi
Minulla oli aiemmin luukku sähköposti ja siinä rockstar tunnus. Nyt gmailissa mutta GTA v ostin ja Gmailin tunnuksella ei peli aukea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3942182Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882080- 981802
- 4431742
- 71434
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121310- 2171001
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9906Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72850Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41832