Ikuisia elättejä. Niiden kohdalla meni hukkaan ilmainen synnytys, peruskoulu, sossun kämppä, lääkkeet, sairaalahoidot yms.
Pattayan Suomiukot
26
220
Vastaukset
- Lfkfkdnn
Amalia ei edes tiedä, missä Naklua sijaitsee.
- Tapsapallomerest
Vitttuako maksoit ... oma on tyhmyytesi jos harmittaa... ?
- HolopaisenTero
Paljonko kelarahaa virtaa Pattayalle näiden luusereiden mukana?
- ponozziporvari
Vitusti, mutta virratkoon. Tuollaiset ei hirveesti askarruta näillä tuloilla. Kyllähän se niin on, että jos ihminen on tyytyväinen elämäänsä ja talous hyvässä jamassa, niin ei se tuollaisia mieti, saati sitten kirjoittele nettiin. Ei edes anonyyminä nimimerkin takaa. Tiedät kyllä itse kuinka perseelleen elämäsi menee, eikä se ole pattayan eikä siellä lomaansa viettävien vika eikä onneksi ongelmakaan. Koita sinäkin ryhdistyä ja ottaa elämäsi hallintaan. Elämässä on paljon muutakin kun netti, jos et ole huomannut.
- ilmaiseksisynnytettyheh
Ilmainen synnytys ? Eiköhän se kuulu johonkin muuhun karegoriaan , kuin ilmainen ?!
- Pattayapois
Sossupummit ja kelaluuserit jo kolmannessa polvessa kuvittelevat kaiken olevan ilmaista.
- jalleV
kyllä!
- Soimies
Syntyvyyttä olisi hyvä kontrolloida sossuperheissä. Ei tulisi niin paljoa ainakaan tyhmiä ja muiden rahoilla eläviä Pattayapoisseja.
- Soimies
Just näin
- oujeeh
No ketkä sitten tänne kirjoittaa?
- luulisinnäin
Unesta ja paskasta on pattispojat tehty
- ChiangMai
Vitun kelapummit
Me ei kayteta ilmaista psykiatria eika suomen muitakaan hoitopalveluita ,joiden suurkulutajiin kuulut
- piipaan
Mene vaaan ilmaiseen hourulaan siella pakkasessa
- NakluanVM
Hyvä minun on täältä kritisoida toisia kaltaisiani. Minäkin olen elellyt sossun kustannuksella jo vuosikaudet. Työnteko ei enää kiinosta kun makailemalla tulee rahaa viinaan ja kaljaan.
Jonku mittapuun mukaan minä olen suuren luokan sosiaalipummi.- huhuuLerppis
Lerppa-Amalialle ei näköjään riitä, että pöllii toisten elämästä itselleen mielikuvituselämän. Nyt se pöllii taas toisten nimimerkitkin oman sankaritarinansa tueksi. Milloin lerppa olet tulossa Pattayalle?
- huhuuLerppis
huhuuLerppis kirjoitti:
Lerppa-Amalialle ei näköjään riitä, että pöllii toisten elämästä itselleen mielikuvituselämän. Nyt se pöllii taas toisten nimimerkitkin oman sankaritarinansa tueksi. Milloin lerppa olet tulossa Pattayalle?
Minä, lerppa-Amalia käytän aina toisten nimimerkkejä, kun kommentoin paskapuheita. Valitettavasti jäin taas kiinni, mutta elämä on kovaa ja ilman kovaa ei ole elämää.
Täytyy vaihtaa tämä huhuulerppis toiseen nimimerkkiin.
- Tapsapallomerest
Miksi pidätte itsetään selvyytenä, että valtio tai kunnat omistavat maat ja yritykset ?
Lopet perkele* jo se sosialismin puhuminen. Sä olet niin vitun tyhmä.
TAJUATKO, ME EI KANNATETA SUN JÄRJESTELMÄÄ JA SÄ ET OMISTA MITÄÄN SEN JÄRJESTELMÄN KAUTTA. - justjoohetu
Itse pidät itsestään selvyytenä .että yhteiskunta huolehtii sinusta.Sinä omistat kuin sosiaaliturva tunnuksen.TAJUATKO, ME EI KANNATETA SUN JÄRJESTELMÄÄ JA SÄ ET OMISTA MITÄÄN SEN JÄRJESTELMÄN KAUTTA.
- suopeli
Suomeen maksetaan verot,teille soppalan pummeille,ite ei tarvita ainakaan ei tarvi olla psykiatrian avohoidossa,vai suljetultako kirjoittelet
- PilleriPäivässäAuttais
ITE EI TARVITA AINAKAAN EI TARVI.
Oliko aamuvellissä valvotuissa olosuhteissa varmasti kaikki psykiatrin määräämät lääkkeet ?
- eiauttanut
Aloittajan kohdalla meni kaikki lääkitys ja pakkohoito hukkaan.
- nohuhhuhsentään
No huh huh mikä palsta. Mutta varottakaa jokainen nyt ainakin lapsiperheitä ja naisturisteja, ettei miessikojen lomakohde ole kaikkien lomakohde !
- Pärnäskä
Täytyy heti sanoa, kun vaimo ja tytär kohta tuolta rannalta tulee.
- HUUHAAHOMO
Pärnäskä kirjoitti:
Täytyy heti sanoa, kun vaimo ja tytär kohta tuolta rannalta tulee.
Pärnussako olet?
- kävipäkurjasti
Niin ja jos ei Pärnussa , niin muija on jo valmiiksi vinosilmä. Heh heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721021
- 811010
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901