http://aijaa.com/12iHXA
Otettu tavallisella Nikonin pokkarilla. olenko onnistunut?
Latasin kuun aijaahan.
9
134
Vastaukset
- toteaja
kuvan lataaminen on onnistunut
- haluamme_todeta
.
"Operaatio lataa kuva" MISSION ACCOMPLISHED
.
- Canonisti_____minäkin
Pienikin kamera tarvitsee järeän jalustan kuvattaessa pitkällä polttovälillä. Videokuvauksessa jalustan tulee olla nestevaimennettu, jos haluaa panoroida.
- wöb
Missä Nikonin pokkarissa on polttoväliä "pari metriä" (kinovast)?
- wöb
Piti kysymäni myös kuin pitkiä videoita aijaa.comiin voi laittaa.
- dfvbghn
Ei tarvi kameraa heiluttaa kun kuvaa.
- AsusDeluxe
Niin se maailma kulkee. Itse kuvasin erääseen lyhytelokuvaan kuuta joskus 90-luvulla Hitachin betacam-kameralla. Ei kyllä näkynyt kuu ollenkaan noin nättinä.
Kuva oli kyllä vakaa kun oli ammattikäyttöön tarkoitettu jalusta ja kamera itsekin jämerää tekoa eli aikas monta kiloa.- Canonisti_____minäkin
Jalusta ei yleensä mene hukkaan, kun käytössä on teleobjektiiveja.
- uuuuuuuua
COOLPIX S7000
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112463- 1721645
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241390
- 1211295
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721219Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91211- 761202
- 35976