Käytätkö heijastinta? (rek!)

Kyssäriä rekatuille ja muille, käytätkö heijastinta? Minä käytän vaatteissa ja laukussa, ja itse askartelen heijastimia, joita myyn.😊

50

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika satunnaista on heijastimen käyttö. Aika monissa ulkoiluvaatteissa on nykyään heijastavia plänttejä..olen niihin luottanu. Ennen tuli laitettua niitä roikkuvia, mutta kun sitä jäi aika moneen paikkaan niitte takia kiinni. :)

      Mun on nyt paljastettava..(taitaa olla myöhästä) tyhmyyteni ja kysyttävä, että miten heijastimia askarrellaan? :P

      • No onko pakko kertoa miten askartelen heijastimia? Ettei kukaan vie ideaani..😁


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No onko pakko kertoa miten askartelen heijastimia? Ettei kukaan vie ideaani..😁

        No ei ole pakko...Aloin täs miettiä, että ku sanotaan että kupsahtaminen on ainoa pakkojuttu, niin on niitä miljoona muutaki..


      • RessuNro5

        Kuinka niin?;) Laskut voi jättää maksamatta, työt tekemättä jne. Ihmisen sisäisestä pakosta on paljolti kysymys ja tarpeesta olla kunnon kansalainen.


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Kuinka niin?;) Laskut voi jättää maksamatta, työt tekemättä jne. Ihmisen sisäisestä pakosta on paljolti kysymys ja tarpeesta olla kunnon kansalainen.

        No aatteleppa..On pakko mennä nukkumaan, pakko käydä vessassa yötä päivää, pakko syödä. On pakko myös pukea vaatteita ja pakko käydä suihkussa. On pakko myöskin käydä kaupassa, siivota, käydä ulkona...tätä listaa vois jatkaa loputtomiin. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No aatteleppa..On pakko mennä nukkumaan, pakko käydä vessassa yötä päivää, pakko syödä. On pakko myös pukea vaatteita ja pakko käydä suihkussa. On pakko myöskin käydä kaupassa, siivota, käydä ulkona...tätä listaa vois jatkaa loputtomiin. :)

        Mä taidan vaa olla äärettömä väsyny, ku kaikki on nii pakkoa..illalla on aina pakko kattella telkkua kauemmin, ettei heti olis aamu :}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä taidan vaa olla äärettömä väsyny, ku kaikki on nii pakkoa..illalla on aina pakko kattella telkkua kauemmin, ettei heti olis aamu :}

        Uh, Minulla oli "rankka" päivä, tuli oltua joululahja ostoksilla ja tapasin kavereita.. Nyt olen ihan tööt...


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Uh, Minulla oli "rankka" päivä, tuli oltua joululahja ostoksilla ja tapasin kavereita.. Nyt olen ihan tööt...

        Ai sä touhuat jo joulua..:) Onneks siihe on vielä aikaa..:]


      • RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

        No aatteleppa..On pakko mennä nukkumaan, pakko käydä vessassa yötä päivää, pakko syödä. On pakko myös pukea vaatteita ja pakko käydä suihkussa. On pakko myöskin käydä kaupassa, siivota, käydä ulkona...tätä listaa vois jatkaa loputtomiin. :)

        Mikään mahti ei pakota nukkumaan, syömään tai siivoamaan. Saat olla halutessasi alasti ja tarpeet voit 'kyykätä' minne vain mieli tekee;) Joko helpotti?;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai sä touhuat jo joulua..:) Onneks siihe on vielä aikaa..:]

        Juuh.. Ostelen lahjat pitkin syksyä, kun ei ole varaa osta kaikkea kerralla..


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Mikään mahti ei pakota nukkumaan, syömään tai siivoamaan. Saat olla halutessasi alasti ja tarpeet voit 'kyykätä' minne vain mieli tekee;) Joko helpotti?;)

        Mut sitä kupsahtaa jos noita juttuja ei tee :} Hitsi, ku nauratti ajatus ettei menis olleskaa veskiin..yölläki ottais vaa rennosti :))))


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Juuh.. Ostelen lahjat pitkin syksyä, kun ei ole varaa osta kaikkea kerralla..

        Toi on fiksua kaikin tavoin. Sulta jää joulustressit pois :))


      • RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mut sitä kupsahtaa jos noita juttuja ei tee :} Hitsi, ku nauratti ajatus ettei menis olleskaa veskiin..yölläki ottais vaa rennosti :))))

        Uni tulee vaikket päätä nukkua ja sama pätee noihin loppuihin.. Mikäs siinä jos on imukykyinen patja;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Uni tulee vaikket päätä nukkua ja sama pätee noihin loppuihin.. Mikäs siinä jos on imukykyinen patja;)

        :))) Nyt ois tuossa jutussa parempi olla mies :))) Jos oisin nii nyt käyttäisin just keksimääni juttua :)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :))) Nyt ois tuossa jutussa parempi olla mies :))) Jos oisin nii nyt käyttäisin just keksimääni juttua :)))

        Hahaha ;)) Sen vieressä nukkuvan miehen voi AINA laittaa kuivaamaan ne vahinkolammikot...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaha ;)) Sen vieressä nukkuvan miehen voi AINA laittaa kuivaamaan ne vahinkolammikot...

        Nii mut jos ois mies, nii vois vaa ostaa pitkää paksua letkua ja kipauttaa toinen pää veskiin.;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii mut jos ois mies, nii vois vaa ostaa pitkää paksua letkua ja kipauttaa toinen pää veskiin.;))

        taitais sitte ollakki semmoset heikon oloset yöunet.. :)


      • temmirauta kirjoitti:

        taitais sitte ollakki semmoset heikon oloset yöunet.. :)

        Mites nii muka??? Ei tartte herätä siihen, että on pissihätä. Voi nukkua huoletta ihan aamuun saakka :)))


    • RessuNro5

      Tottahan toki, tietyin varauksin:) Ulkoiluvaatteissa ne taitavat olla aika tavalla vakiona. Eli en käytä hihoissa roikkuvia härpäkkeitä.

      • Minä en laita liian pitkää narua heijastimeen, että en takerru mihinkään.. Sellainen sopivan pituinen, että heijastin kuitenkin heiluu liikkuessa. Kaverit tykkää tekemistäni heijastimista, ja yhdelle kaverille tein jopa heijastin pipon!😊


      • RessuNro5
        KittieChi-81 kirjoitti:

        Minä en laita liian pitkää narua heijastimeen, että en takerru mihinkään.. Sellainen sopivan pituinen, että heijastin kuitenkin heiluu liikkuessa. Kaverit tykkää tekemistäni heijastimista, ja yhdelle kaverille tein jopa heijastin pipon!😊

        Kuulostaapa hienolta:) Kaveri varmaan arvostaa heijastavaa pipoa, erottuu edukseen.


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Kuulostaapa hienolta:) Kaveri varmaan arvostaa heijastavaa pipoa, erottuu edukseen.

        Kyllä hän tykkäsi piposta.😊


    • Mikko-Mallikas

      Olisihan se hyvä hommata tuollainen. ☺

      • Kannattaa, on halpa henkivakuutus.


      • Mikko-Mallikas

        Joo, lamppu kyllä löytyy pyörästä jolla liikun. Kävellen ei oikein tule lähdettyä minnekkään näin kaukaa.


    • Meillä tonttujen koulutuksen alkeiskurssilla jo korostetaan sitä että näkymättömyys on se tärkein asia... Eli en tosiaankaan käytä heijastinta!

      Hienoa kuitenkin että te ihmispoloiset niitä käytätte, autoilijat ja myös minä huomaan teidät helpommin:)

      • Älä nyt kuitenkaan vaaranna itseäsi siellä pimeässä..😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Älä nyt kuitenkaan vaaranna itseäsi siellä pimeässä..😊

        Kiva kun kannat huolta:)

        No oon vuosisatojen aikana oppinut varomaan. Ja meille maksetaan tosi mahtava lisäkorvaus johtuen työn vaarallisuudesta. 12 tunnin päivältä tuo lisäkorvaus on nimittäin muumilimsaa pullollinen:)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Kiva kun kannat huolta:)

        No oon vuosisatojen aikana oppinut varomaan. Ja meille maksetaan tosi mahtava lisäkorvaus johtuen työn vaarallisuudesta. 12 tunnin päivältä tuo lisäkorvaus on nimittäin muumilimsaa pullollinen:)

        Okei, hyvä!😄 Minä olen huomannut että autoilijat tykkää kun näyn liikenteessä ja usein suojatien kohdalla pysähtyvät ja antavat tietä.😊


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Kiva kun kannat huolta:)

        No oon vuosisatojen aikana oppinut varomaan. Ja meille maksetaan tosi mahtava lisäkorvaus johtuen työn vaarallisuudesta. 12 tunnin päivältä tuo lisäkorvaus on nimittäin muumilimsaa pullollinen:)

        No on se niin vaarallista kurkkia ikkunoista..;)) Toisaalta jos mun kärttypäivänä tulisit kurkkimaa, nii vois olla vaarallista. :} Sulle muutes pitäis laittaa miljoona heijastinta, nii näkis missä pompit :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No on se niin vaarallista kurkkia ikkunoista..;)) Toisaalta jos mun kärttypäivänä tulisit kurkkimaa, nii vois olla vaarallista. :} Sulle muutes pitäis laittaa miljoona heijastinta, nii näkis missä pompit :))

        Tuo on yksi syy miksi olen ihan pimeä...

        On kyllä ollut todella helppoa tarkkailla sun, Arielin ja Kittien iltatoimia just ennen kuin meette nukkumaan. Mun pitää ihan kysyä että ootteko laittaneet ne heijastin rannut pikkareihin ja rintsikoihin ihan vaan mua varten, helpottaaksenne mun tärkeää tarkkailutyötä?


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Tuo on yksi syy miksi olen ihan pimeä...

        On kyllä ollut todella helppoa tarkkailla sun, Arielin ja Kittien iltatoimia just ennen kuin meette nukkumaan. Mun pitää ihan kysyä että ootteko laittaneet ne heijastin rannut pikkareihin ja rintsikoihin ihan vaan mua varten, helpottaaksenne mun tärkeää tarkkailutyötä?

        Pimeä kyllä olet..olen niiiiin samaa mieltä tuosta sun kaa ;)) Ja juu...ihan sua varten pitää laittaa heijastimia ja muita valoja, ku sit sä tuut hyvälle tuulelle ja kerrot pukille kuinka valoisa tyyppi mä olen ;))


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Tuo on yksi syy miksi olen ihan pimeä...

        On kyllä ollut todella helppoa tarkkailla sun, Arielin ja Kittien iltatoimia just ennen kuin meette nukkumaan. Mun pitää ihan kysyä että ootteko laittaneet ne heijastin rannut pikkareihin ja rintsikoihin ihan vaan mua varten, helpottaaksenne mun tärkeää tarkkailutyötä?

        You won't believe what I just did, hahaha ;)) Puin mun päälle tällaiset, TA-DAA!!! S-i-i-s i-h-a-n V-A-I-N s-u-n t-a-k-i-a (✪‿✪ ✿)♫♪♪☆゚.*・。゚

        http://www.ckm.pl/files/2012_04/c6f2730a125aa7b3d172fccaa618b96a_381a8e.jpg



      • turha_yrittää

      • temmirauta

      • temmirauta kirjoitti:

        no olispa siinä sitte mukavan sorttiset kahtella.. ;)

        No voittaahan noi ny lehmien rintsikat ;)) Mun mieleen noi oli kyl vähän liian oudon näköset, mut jos miehet tykkää, niin mikäs siinä :)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        You won't believe what I just did, hahaha ;)) Puin mun päälle tällaiset, TA-DAA!!! S-i-i-s i-h-a-n V-A-I-N s-u-n t-a-k-i-a (✪‿✪ ✿)♫♪♪☆゚.*・。゚

        http://www.ckm.pl/files/2012_04/c6f2730a125aa7b3d172fccaa618b96a_381a8e.jpg

        Kyllä tuollaiset teot jotka helpottavat työtäni otan lämmöllä vastaan:)

        Niillä saattaa jopa olla vaikutusta lahjatoiveiden toteutumiseen, tiedoksi vaan muillekkin naisille;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Kyllä tuollaiset teot jotka helpottavat työtäni otan lämmöllä vastaan:)

        Niillä saattaa jopa olla vaikutusta lahjatoiveiden toteutumiseen, tiedoksi vaan muillekkin naisille;)

        Mä tajusin VASTA NYT, että ihan turhaan sitä tontuille näyttelee mitään, ku joulupukkihan ne lahjat tuo!! :} Nyt pitää kyllä heti tehä hyvin paljast..siis asiallinen kuvasessio pukille, niin johan alkaa lahjoja herumaan :))) Tiiä vaikka pääsis viel pukin polvellekki istumaan ;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä tajusin VASTA NYT, että ihan turhaan sitä tontuille näyttelee mitään, ku joulupukkihan ne lahjat tuo!! :} Nyt pitää kyllä heti tehä hyvin paljast..siis asiallinen kuvasessio pukille, niin johan alkaa lahjoja herumaan :))) Tiiä vaikka pääsis viel pukin polvellekki istumaan ;)))

        Kyllä tuo pukki-instituution komentoketju toimii seuraavalla tavalla:

        2987689 tonttua (minä lauman johtajana) suorittaa ihmisten kiltteyden valvontaa ympäri vuoden, ennen jouluaattoa on kahden kuukauden tehovalvonta päällä. Tulokset kerätään kasaan tietojärjestelmiin ja jokaisen ihmispolon kohdalta tulostuu sitten äärimmäisen monimutkaisen yhtälön laskennan tulos eli niin sanottu kiltteysindeksi. Kyseinen indeksiluku muunnetaan sitten lahjojen lukumääräksi ja silloin alkaa lahjojen paketointi.

        Eli joulupukille on turha vilautella yhtään mitään koska hän suorittaa ainoastaan lahjojen jakelun. Minun roolini taas on olla se henkilö elikkä tonttu joka viime kädessä vastaa lahjoen määrästä.

        Sori vaan Tinttu mutta jos jollekkin kannattaa vilautella niin harmiksesi se nyt vaan sattuu olemaan meikäläinen:)


      • tunnen_ulkonäöltä
        tinttu-liina kirjoitti:

        No voittaahan noi ny lehmien rintsikat ;)) Mun mieleen noi oli kyl vähän liian oudon näköset, mut jos miehet tykkää, niin mikäs siinä :)

        No se saa kulkea vaikka ämpäri päässään niin jätkät läähättää perään.


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Kyllä tuo pukki-instituution komentoketju toimii seuraavalla tavalla:

        2987689 tonttua (minä lauman johtajana) suorittaa ihmisten kiltteyden valvontaa ympäri vuoden, ennen jouluaattoa on kahden kuukauden tehovalvonta päällä. Tulokset kerätään kasaan tietojärjestelmiin ja jokaisen ihmispolon kohdalta tulostuu sitten äärimmäisen monimutkaisen yhtälön laskennan tulos eli niin sanottu kiltteysindeksi. Kyseinen indeksiluku muunnetaan sitten lahjojen lukumääräksi ja silloin alkaa lahjojen paketointi.

        Eli joulupukille on turha vilautella yhtään mitään koska hän suorittaa ainoastaan lahjojen jakelun. Minun roolini taas on olla se henkilö elikkä tonttu joka viime kädessä vastaa lahjoen määrästä.

        Sori vaan Tinttu mutta jos jollekkin kannattaa vilautella niin harmiksesi se nyt vaan sattuu olemaan meikäläinen:)

        Ootkoha sä jotain kaukasta sukua tuolle riettaalle paaville ;)) Mut eipä sit auta muu ku heittää trikoot mäkeen ja kietoutua pelkkiin led-valoihin..ja seistä ikkunan edessä ku joulukuusi..Mahtaa sillä lahjoja herua aika runsaasti ;))


      • tunnen_ulkonäöltä kirjoitti:

        No se saa kulkea vaikka ämpäri päässään niin jätkät läähättää perään.

        Semmosia ne nuoret miehet on :)


    • Pimeään vuodenaikaan on syytä näkyä, joten käytän. Hyvä bisnesidea toi heijastimien myynti:)

      • No minä tykkään askarrella, ja kyllä porukka tykkää tekemistäni heijastimista.😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No minä tykkään askarrella, ja kyllä porukka tykkää tekemistäni heijastimista.😊

        Tuommoiset itse tehdyt tuotteet saattaisivat kiinnostaa esim. joulumarkkinoilla, mikäli niitä riittää laajemmin myytäväksi asti:)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Tuommoiset itse tehdyt tuotteet saattaisivat kiinnostaa esim. joulumarkkinoilla, mikäli niitä riittää laajemmin myytäväksi asti:)

        No kiitos!😊 Olisi iso projekti myydä niitä paljon..


    • no jäbän työkamppeissa ne tuppaa olemaan valmiiks ommeltuina et eipä sitte erikseen tuu käytettyä.. :)

    • käytännöllisiä_käyttää

      Heijastinliivejä näkyy nykyään paljon liikenteessä.

      • Näkyy_mutta

        Liikaa on tien päällä pimeitä jalankulkijoita, pyöräilijöitä ja lenkkelijöitä jotka toikkaroivat henkensä kaupalla liikenteen seassa. Pyörä ja lenkkitossut valtiolle tämmöisiltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      352
      3191
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      4
      2349
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      131
      2090
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1957
    5. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      95
      1654
    6. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      69
      1639
    7. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      70
      1437
    8. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      41
      1422
    9. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      90
      1083
    10. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      58
      1060
    Aihe