Pojat ei saa tulla pukukoppi juttuja kuuntelemaan

oixuix

Nukuin kaunoluistimet melkein sängyn vieressä, eikä vieläkään meidän pelikentää ole jäädytytte. Se upea luistelupuku joka on naisellinen saa vielä odottaa teen depyytin meidän urheilukentällä. Martti 7v ja Esko 9v aina haluu tulla vaklaamaan kun ne ei osaa rakentaa omaa kotispaata, vaikka se on ihan helppoo. Meidän kotispaahan ei saa tulla vieraita eikä kavereitakaan koska meidän saunatonttu ei tykkää. Vaikka meillä ei ole poreammetta niin ihan hyvin voi luoda tunnelman. Meillä on uusia meikkivihjeitä josta pojatkin voisi ottaa opiksi kun niiden sotamaalus ei tavalisella saippualla lähde pois Martti poika ja Esko poika puhuu rumia joskus ja Ville poika yrittää olla kingi, se ei oo meidän luokan kingi . Meidän kotispaa luodaan ihanan pehmällä uudella matolla, kynttilöillä jotka ei sammu puhaltamallakaan ja sitten klassisella musikilla. Sit meillä on uusia ämpäreitä ja pesuvateja mut ne ei olle ilmaisii ja sit vielä ihania muita tuotteita ja sit viellä saunatonttu on laittanut löylyveteen jotain mielyttävän tuoksuista tippaa. Ville poika varmaan menee kylpylään ja sit niillä ei ole varaa ostaa uusia luistimia se joutuu luistelee Martti pojan vanhoilla kun niillä on mennyt kaikki rahat viihderisteilyin ja kylpylöihin. Niillä meneee muutenkin rahat sen isän ja äidin autoon vaikka Ville poika leveilee jopollaan vaikka mulla on paljon hienompi jopo monen lukon takana koska se olisi varastettu. Martti ja Ville vois ihan hyvin kävellä kouluun mut ne menee aina autolla . Niillä menee kaikki rahat auton pitokuluihin ja viihdekylpylöihin siksi ne ei voi ostaa mitään kaunista ja ylellistäkään koskaan mitä me voidaan ostaa.

2

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a.p.oix

      Katariina myöhästy sen takii baletti harkoista kun se sanoi että ei usko joulupukkiin vaan pakkasukkoon. Ann taas sanoi ettei sekään kun niillä on jouluaamuna lahjat isossa sukassa niin ei sekään usko. Sit mä sanoin että ketään ei voi pakottaa uskomaan joulupukkiin niin oope sanoi että meidän pitä jäädä keskustelee open kanssa eikä me saada sanoa niin vahvasti mielipidettä koska jotkut uskoo. Niin sit Martti, Ville ja Esko odotti ihan turhaa, eikä se meidän syy ollutkaan. Mun ei ole pakko lainata oma pulkkaa koska viimeksi kun lainasin niin ne rikkoi sen jarrun eikä ketään ostanut uutta pulkkaa takaisin niin nyt mä en saa saa lainata mun uutta pulkkaa kenellekkään, ostakaa oma pulkka.

    • Hjkkll

      Perjantai alkaa pikkujoulupuuhat. Tokmanni myy rihkamaa eurolla vaikka kaikilla ei ole euroakaan. Jouluna jaetaan köyhille pussukoita ja annetaan hernesoppaa. Karpo ei taida enää tuoda joulumieltä ja viisisatasiakaan ei löydy enää kadulta mutta parasta on että huomenna paistaa aurinko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe