Mä en enää jaksa tätä paskaa

Vitutttaa

Mua kiusataan koulussa oon siis nyt vitosella ja mua on kiusattu eskarist lähtien ne haukkuu mua huoraks ja sellasta ja joskus ne lyö mua mulle sanotaan et toisesta korvasta siisään ja toisesta ulos mut mä en pysty unohtaa niitä mä kannan koko maapallon kokosta painoa eikä kukaa huomaa sitä ja mul ei oo kavereita koska ne pelkää et niitäki aletaa kiusaa ja ny ne kiusaa mun 1 luokal olevaa siskoo tää on iha hirveetä😭
Mitä mä teen

24

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esups

      Voisit vaikka alkaa käyttämään pilkkuja ja pisteitä ei tämmösesta paskasta sää mitään selvää luulis että sun ikänen osais pistää välimerkit kohilleen tajuatko

      • JeesusVoiAuttaa

        Nämä kommentoijat on ihan sairaita, Etkö kuule nuoren Hätää, vaan pitää pilkuista irvimään. Eikö sinulla ole minkäänlaista sydäntä, miks yleensä kommentoit, jos lyötyä pitää tällaisella pikkujutuilla .... painuisit häpeämään.

        Heitä tyttö nuori tällaisten kpmmentit roskikseen. Oman tyhmyyttä, vaan esittelee ja tuo esiin.

        Ota koulukuraattorin tai terveydenhoitajaanimaatiota yhteyttä sekä puhu vanhemmille. Kirjoita vapaaehtoinen aine tuntemuksistamme kiusaajalla ja neuvottele voiko sitä hyödyntää jotenkin selvittelyssä, ainakin se saa sua purkaa, alan mielestäsi asioita ja jäsenellä tuntemuksiaan.

        Siunausta sinulle ja siskollesi


    • Järkyttävää millanen vastaus kiusatulle lapselle :( Kyllä täällä on sairasta porukkaa.

    • Kerro opettajille asiasta ja sano, että' jos ei kiusaamista saada heti loppumaan, sinä et enää kouluun mene. Sitten voit kuluttaa aikasi jotenkin paremmin, sinun ikäinenhän pärjää jo omissa puuhissaankin. :) Itse ehdottaisin jotain paikkakuntasi seurakunnan varhaisnuorten toimintaa tai millä nimellä sitä nyt sinun ikäisillesi löytyykin. Kenenkään ei tarvi mennä haukuttavaksi ja sietää sellaista, kyllä ihmisellä on oikeus vaihtaa huono seura parempaan. Eli tee normaalijutut, kerro opettajallesi ja mielellään ehkä muillelkin aikuisille, kuten kuraattorille tai terveydenhoitajalle, kerro varmasta pinnaamisaikeestasi elleivät he saa kiusaamista loppumaan ja sitten se varmaan loppuu, mutta jos ei, niin ala ideoida mitä muuta voisit tehdä samalla kun muut ovat koulussa. Jos tiedät jonkun toisen kiusatun, voisit vaikka ehdottaa, että pinnaatte yhdessä ja teette jotain kivaa! Saisitte ainakin hermolepoa kiusaamisesta joksikin aikaa.

      Ja turvaudu Jumalaan! Ala lukea Raamattua Uuden Testamentin puolelta (huomaat tämän jaottelun, kun avaat Raamatun ja katsot sen sisällysluetteloa, tai sitten jos et muualta löydä niin netistä löytyy: www.evl.fi/raamattu ) Tätä raamatunlukupuuhaakin varten olisi hyvä olla seurakuntayhteys olemassa. Tiedätkö mitään seurakuntaa lähiseudultasi? :) Jumala on kaikkivaltias ja haluaa auttaa ihmeellisesti häneen turvautuvia ihmisiä. Hän haluaa näyttää, mihin pystyy, ja siitä on monta lupausta Raamatussa.

      "Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne. Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä." (Matteuksen evankeliumi, luku 11. loppuosa)

      "Teitä ei ole kohdannut muu kuin inhimillinen kiusaus; ja Jumala on uskollinen, hän ei salli teitä kiusattavan yli voimienne, vaan salliessaan kiusauksen hän valmistaa myös pääsyn siitä, niin että voitte sen kestää." (1. Kor. 10:13)

      Rukoilen puolestasi! Yritä löytää kavereita muualta kuin koulusta, just se seurakuntajuttu vois olla tosi hyvä, kokeile! Seurakunnissa uskotaan ihmisen arvoon, joka perustuu siihen, että me kaikki ollaan tasa-arvoisesti Jumalan kuvia!

      • Esups

        "Suojaudu satuolentoon..."

        Ja mulla oli muka järkyttävä vastaus...


      • JeesusVoiAuttaa

        Kyllä, Jeesus ei ole satua, aikojen loputtua sinäkin sen viimeistään tiedät.
        Kannattais harkita sinunkin. Saisit kivisydämen sijaan lihasydämen. .
        Aika tunteeton on, jos ees nuoteista ymmäärä kuinka törkeä ja tökerö oli vastaus.


    • Heti.kurssille

      Aloita heti kun kursseja vaan alkaa joku itsepuolustusharrastus. Jonkin aikaa treenattuasi itseluottamuksesi nousee ja se näkyy myös ulospäin. Jos on kykyä laittaa tarvittaessa myös fyysisesti vastaan kiusaajille, niin se ehkäisee kiusaamisen kohteeksi joutumista. Ja silloin niitä taitoja ei välttämättä edes tarvitse koskaan käyttää. Muutaman vuoden päästä voit jo olla niin pitkällä harrastuksessa, että kenellekään ei itsesuojeluvaiston takia enää kiusaaminen tule edes mieleen.

    • reksilleeee

      Kerro rehtorille viel parempi idis ::DD

    • mehujää

      Eikö vanhemmat ja ope puutu tähän?oletko puhunut asiasta?tämmöistä kohtelua ei pidä sietää.Ilmeisesti kiusaajat on jotain sun ikäsiä ja samalla luokalla?Lyöminen ja haukkuminen ei ole hyväksyttävää eikä siitä pidä kärsiä,kiusaajat pitää saada vastuuseen ei ne taukit tajua väärin tekevän ellei joku pistä niitä kuriin ja se on open ja vanhempien tehtävä, joten puhua pitää.

    • kannattaa turvautua jumalaan

    • Tsemppiä_valtavasti

      Ehdottomasti kerrot opettajalle, vanhemmillesi. Olet koulussa oppimassa et kiusattavana. Ja jos nämä kiusaajat eivät pidä sinusta, jättäköön rauhaan, ei sinunkaan kiinnosta ne kiusaajat.

    • poliisilleilmo

      Jokaisella lapsella ja nuorella on oltava koulurauha,joka sitä rikkoo kiusaamalla toista toimii väärin. Älä uhriudu,vaan kerro kiusaamisesta kaikille, ihan kaikille, opettajille ja tietysti vanhemmille. Aikuisten tehtävä on puuttua siihen, jos opettajat ovat kyvyttömiä puuttumaan,pyydä vanhempiesi tekemään rikosilmoitus. Et ole tehnyt mitään väärää.Syy ei ole sinun.

    • Murmeli13v

      En mäkä

    • Voisua

      Kiusaajat sais hävetä !! Ne on alinta kastia, siis ei mikään ota päähän niin paljo ku idiootit jotka lyttää toisia ja nauraa räkäsesti päälle. Tee just niinku täässä jo neuvottiin, kerrot ihan kaikille aikuisille sekä opettajille ja sano että sun koulunkäynti tyssää tähän jos ei kiusaaminen lopu. Ja varmasti alkaa tapahtumaan.

    • dfghdf

      https://www.thesun.co.uk/news/5113604/horror-moment-daredevil-rooftopper-falls-to-his-death-from-the-roof-of-a-62-storey-skyscraper/ näitte varmaan jo tän: ikää 26, kerroksia 62, suunta alaspäin

      • asfgser

    • Tsemppiä

      Sinulle kiusattu, muista olet arvokas, sinussa ei ole mitään vikaa, kiusatussa on, hän on ehkä kateellinen sinulle jostain, tunnista tämä. Pyydä mahdollisemman pian apua vanhemmiltasi, opelta.t.kohtalotoverisi

    • olentonimeltäsatu

      Sinä, joka kerroit kiusaamisestasi, kerro myös vanhemmillesi asiasta ja ota molemmat tai edes toinen vanhemmistasi mukaan ja menette yhdessä koululle keskustelemaan kiusaamisesta opettajan ja rehtorin kanssa. Jos pikkusisaresi on samassa koulussa, keskustelette samalla reissulla molempien kiusaamisesta. Varatkaa keskusteluaika etukäteen soittamalla rehtorille suoraan ja kertokaa, että paikalla on oltava molempien opettajat ja terkkari tai kuraattori. Jos tieto tulevasta keskustelusta kantautuu kiusaajien korviin ja kiusaaminen pahenee entisestään, niin te lapset jäätte pois koulusta kunnes keskustelu on käyty. Muista, että vanhempien velvollisuus on puuttua koulukiusaamiseen kuten myös opettajan ja rehtorin, kunhan sinä ja siskosi olette niin rohkeita, että kerrotte asiasta ensin vanhemmille. Tsemppiä!

    • PahaMaku

      Teille kiusatuille entiseltä kiusatulta että kyllä niitä kaikenmaailman paskanjauhajia täällä riittää.

      On vaikeaa tietysti asettua niiden ylä puolelle jotka yrittävät toisia nujertaa,

      Kysykääs niiltä kiusaajilta että miltä se paska maistuu jota ne niin mielellään aina jauhavat .
      No makujahan on monenlaisia ;)

    • Tsemppiikin

      Lisäys tuohon Tsemppiä nimimerkkiin.
      Että kiusatuin ehkä on juuri tuo kiusattu, jokuhan häntä kiusaa, kun ei pysty tasa-arvoisesti suhtautumaan toiseen. Tätä on laajasti nähty niin lasten, nuorten , mutta myös aikuisten maailmassa.Itsellä kyllä on ehdoton 0-toleranssi kiusaamiseen, mitä etua saa toisen kiusaamisesta, päin vastoin menettää oman maineensa ja ehkäpä tasa-arvon tunteen nimenomaan itse toisten ihmisten keskuudessa.Joskus vanhempana voi olla hyvinkin raskas katsoa taakseen, mikä muisto itsestä jäi, tai mitä saikaan aikaan elämässä.

    • kiusattuuu

      Minuakin on kiusattu ja puhuin siitä vanhemmilleni ja he otti opettajaan yhteyttä.
      Opettajani ei siedä kiusaamista joten se loppu kun seinään.
      Itse ainakin ajattelen että sillä kiusaajalla on paha olla kun pitää purkaa paha olonsa toiseen ihmiseen.
      Jotkut puhuu esim. Pahaa ihmisistä mun mielestä kaikista rohkeimpia ihmisiä on sellaiset jotka tulevat sanomaan päin naamaa vaikka et oot outo.
      Mut en oo tavannut vielä yhtäkään ihmistä joka niin uskaltaisi tehdä.

    • Kiusattu 2.luokalta asti, tällä hetkellä lukiossa ja hyvin menee. Välillä vittuillaan välillä ei. Kyllä se siitä, annat olla ja kerrot eteenpäin vaan opettajille ja muille aikuisille. Loppujen lopuksi kiusaajat kyllästyvät sinun valitukseen ja he lopettavat. Sinun pitää vain olla vahva ja jaksaa ja pitää näyttää kiusaajille, ettet taivu heidän alistukseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe