Olen 22 vuotias nainen enkä ole koskaan ollut raskaana. Tänään huomasin toisen rinnan erittävän maitomaista valkoista nestettä puristaessa. Rinnassa ei tuntunut kipua tai ollut muutenkaan ylimääräisiä kyhmyjä. E-pillereitä olen syönyt jo kohta 2v. Nestettä tulee tosiaan hyvin vähän, mutta aina puristaessa lisää ja vain toisesta rinnasta ja tietystä kohdasta.
Pillereitä olen syönyt säännöllisesti ja ajallaan, joten raskaudestakaan en usko olevan kyse. Onko tällainen vuoto muille tuttua?
Valkoista nestettä toisesta rinnasta
LääkäriinVaiEi
2
249
Vastaukset
- kyöstijokatietää
Oisko se maitoa?
- Tulihan_sitä
Vai että Kyösti tietää. Miksiköhän Kyösti lukee tätä palstaa, onkohan perverssi.
Kun aloitin hormoonikorvaushoidon, alkuun rinnoista tuli puristettaessa hieman maitoa, mutta se loppui kyllä aikanaan. Hormoonimuutos voi aiheuttaa maidon erittymistä. Jos vielä testailee ahkerasti vieläkö sitä tulee, prolaktiiniarvot nousee manipuloinnin vuoksi ja maidon eritys käynnistyy pienimuotoisena. Pieni määrä selvästi valkoista maitoa ei liene vaarallista, mutta jos erite on muun väristä, kannattaa mennä lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776