Sinulle 4smile

Ristiverinennainen

Miltä suhteeni vanhempaan ristiveriseen mieheen näyttää?

Rakastan häntä kovin paljon. Kiitos tuhannesti vastauksesta.

4

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SininenSue

      Hei,

      En tiedä, onko tästä sinulle apua, mutta...

      Sain kortit, joiden mukaan sinulla on aika paljon tunteita tätä miestä kohtaan. Myös tietynlaista "taistelutahtoa". Mies saattaa kuitenkin pitää tätä lähestymistapaa hieman ahdistavana, eikä oikein pysty hallitsemaan suhdetta tai omia tunteitaan. Yrität myös selvittää tilannetta, mutta mies ei oikein taida jaksaa keskustella asioista?

      Katsoin myös vähän lisää ja vähän ristiriitaiseltahan tämä suhde vaikuttaa. Selkeästi käy ilmi, että menneisyydessä on tapahtunut ilmeisesti tämän miehen puolelta jotain ihanaa, hän on esim. kohdellut sinua hyvin tai huomioinut jotenkin. Tilanne vaikuttaa kuitenkin jonkin asteen taistelulta, ja taidat pelätä, että häviät sen? Tulevaisuus näyttää kuitenkin positiiviselta, jonkinlaista saavutusta ja selkeyttä olisi luvassa. Ei siis mitään hurjaa intohimoa tai rakkautta varsinaisesti, mutta ilmeisesti tämä "taistelutilanne" ainakin päättyy, ja korttien mukaan ihan positiivisella tavalla. Pystytte ehkä muodostamaan jonkinasteisen ystävyys- tai työsuhteen.

      Testailen täällä taitojani pitkästä aikaa, joten minulle saa mielellään antaa palautetta :)

      • Kysyneeltä

        Tiedätkö, osut melkein täysin oikeaan.

        Olen tosin jo lopettanut taistelun.. mutta näit paljon oikein!

        Kiitos sinulle kovasti, oli ihana yllätys tämä vastauksesi.

        Ystävyyssuhteeseen en kykenisi, työsuhde ei ole mahdollinen, asumme eri kaupungeissa.

        Ottaako hän yhteyttä? Kertoisitko vielä.


      • SininenSue

        Hei!

        Hieno juttu kuulla, että ainakin tuntui osuvan oikeaan! :)

        En varsinaisesti itse näe, mutta tulitsen kortteja. Ne anatvat jokaisen kohdalla erilaisia sanomia ja varsinkin, kun ennustaa toisille, niin oppii erottamaan nuo pienet vivahteet ;)

        En siis valitettavasti uskalla sanoa suoraan, enkä varsinaisesti näe, ottaako mies yhteyttä. Mutta jos muistelen oikein, niin jonkinlainen "selkeyttävä" lopputulos olisi tulossa. Eli "taistelu" loppuu ja tulee tietynlainen rauhanomainen ja seesteinen ratkaisu. En osaa ihan tarkalleen sanoa, mitä se käytännössä tarkoittaa. Voi olla, että löydätte yhteisen sävelen, tai sitten ehkä luovut tavoittelusta, elämään tulee muita asioita tai ihmisiä... Itse veikkaisin kuitenkin ensimmäistä. Paljon on tietenkin myös itsestä kiinni osaako kuunnella itseään ja ottaako yhteyttä ja miten?

        Valitettavasti siinä asiassa en kuitenkaan osaa tämän enempää auttaa...


      • Kysyneeltä
        SininenSue kirjoitti:

        Hei!

        Hieno juttu kuulla, että ainakin tuntui osuvan oikeaan! :)

        En varsinaisesti itse näe, mutta tulitsen kortteja. Ne anatvat jokaisen kohdalla erilaisia sanomia ja varsinkin, kun ennustaa toisille, niin oppii erottamaan nuo pienet vivahteet ;)

        En siis valitettavasti uskalla sanoa suoraan, enkä varsinaisesti näe, ottaako mies yhteyttä. Mutta jos muistelen oikein, niin jonkinlainen "selkeyttävä" lopputulos olisi tulossa. Eli "taistelu" loppuu ja tulee tietynlainen rauhanomainen ja seesteinen ratkaisu. En osaa ihan tarkalleen sanoa, mitä se käytännössä tarkoittaa. Voi olla, että löydätte yhteisen sävelen, tai sitten ehkä luovut tavoittelusta, elämään tulee muita asioita tai ihmisiä... Itse veikkaisin kuitenkin ensimmäistä. Paljon on tietenkin myös itsestä kiinni osaako kuunnella itseään ja ottaako yhteyttä ja miten?

        Valitettavasti siinä asiassa en kuitenkaan osaa tämän enempää auttaa...

        Kiitos sinulle kovasti.

        Minä taistelin aikani ja alkusyksystä tunsin, että on aika luovuttaa.. tiedän hänen jollain lailla kaipailevankin minua mutta yhteyttä en häneen enää voi ottaa. Siksi kaikki on hänen käsissään. Välillämme oli joskus jotain hyvin kaunista, rakkauttakin.. elämän ristiriitaisuuksissa ja keskustelun puuttuessa kaikki tavallaan särkyi.

        Kaipaan häntä hirveästi, kesällä ehdotin keskustelua ja puhumista, hän halusi jättää myöhempään mutta mitään ei ole kuulunut. Haluan antaa rauhan hänelle. Ja jos hänestä ei enää kuulu, niin en voi sille mitään. Olen aikuinen nainen, tiedän, mitä tunnen ja jos hän ei voi tai halua vastata siihen eikä tunne samoin, niin hänellä on täysi oikeus elää elämänsä rauhassa ja löytää rakkautta muualta.

        Olen särkynyt ja särkenyt itseni hänen takia liian monta kertaa. Tahto selvittää asiat olisi kova mutta en vain itse voi enää mitään tilanteelle. Ehkä hän pääsee kosketuksiin tunteittensa kanssa tai ehkä niitä ei ole, ainakaan tarpeeksi.

        Täytyy uskoa elämään, jos tarkoitus on, tapaan hänet vielä ja asiat selviävät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      252
      2374
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1794
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1505
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1493
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      907
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      712
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      710
    Aihe