Miltä suhteeni vanhempaan ristiveriseen mieheen näyttää?
Rakastan häntä kovin paljon. Kiitos tuhannesti vastauksesta.
Sinulle 4smile
4
105
Vastaukset
- SininenSue
Hei,
En tiedä, onko tästä sinulle apua, mutta...
Sain kortit, joiden mukaan sinulla on aika paljon tunteita tätä miestä kohtaan. Myös tietynlaista "taistelutahtoa". Mies saattaa kuitenkin pitää tätä lähestymistapaa hieman ahdistavana, eikä oikein pysty hallitsemaan suhdetta tai omia tunteitaan. Yrität myös selvittää tilannetta, mutta mies ei oikein taida jaksaa keskustella asioista?
Katsoin myös vähän lisää ja vähän ristiriitaiseltahan tämä suhde vaikuttaa. Selkeästi käy ilmi, että menneisyydessä on tapahtunut ilmeisesti tämän miehen puolelta jotain ihanaa, hän on esim. kohdellut sinua hyvin tai huomioinut jotenkin. Tilanne vaikuttaa kuitenkin jonkin asteen taistelulta, ja taidat pelätä, että häviät sen? Tulevaisuus näyttää kuitenkin positiiviselta, jonkinlaista saavutusta ja selkeyttä olisi luvassa. Ei siis mitään hurjaa intohimoa tai rakkautta varsinaisesti, mutta ilmeisesti tämä "taistelutilanne" ainakin päättyy, ja korttien mukaan ihan positiivisella tavalla. Pystytte ehkä muodostamaan jonkinasteisen ystävyys- tai työsuhteen.
Testailen täällä taitojani pitkästä aikaa, joten minulle saa mielellään antaa palautetta :)- Kysyneeltä
Tiedätkö, osut melkein täysin oikeaan.
Olen tosin jo lopettanut taistelun.. mutta näit paljon oikein!
Kiitos sinulle kovasti, oli ihana yllätys tämä vastauksesi.
Ystävyyssuhteeseen en kykenisi, työsuhde ei ole mahdollinen, asumme eri kaupungeissa.
Ottaako hän yhteyttä? Kertoisitko vielä. - SininenSue
Hei!
Hieno juttu kuulla, että ainakin tuntui osuvan oikeaan! :)
En varsinaisesti itse näe, mutta tulitsen kortteja. Ne anatvat jokaisen kohdalla erilaisia sanomia ja varsinkin, kun ennustaa toisille, niin oppii erottamaan nuo pienet vivahteet ;)
En siis valitettavasti uskalla sanoa suoraan, enkä varsinaisesti näe, ottaako mies yhteyttä. Mutta jos muistelen oikein, niin jonkinlainen "selkeyttävä" lopputulos olisi tulossa. Eli "taistelu" loppuu ja tulee tietynlainen rauhanomainen ja seesteinen ratkaisu. En osaa ihan tarkalleen sanoa, mitä se käytännössä tarkoittaa. Voi olla, että löydätte yhteisen sävelen, tai sitten ehkä luovut tavoittelusta, elämään tulee muita asioita tai ihmisiä... Itse veikkaisin kuitenkin ensimmäistä. Paljon on tietenkin myös itsestä kiinni osaako kuunnella itseään ja ottaako yhteyttä ja miten?
Valitettavasti siinä asiassa en kuitenkaan osaa tämän enempää auttaa... - Kysyneeltä
SininenSue kirjoitti:
Hei!
Hieno juttu kuulla, että ainakin tuntui osuvan oikeaan! :)
En varsinaisesti itse näe, mutta tulitsen kortteja. Ne anatvat jokaisen kohdalla erilaisia sanomia ja varsinkin, kun ennustaa toisille, niin oppii erottamaan nuo pienet vivahteet ;)
En siis valitettavasti uskalla sanoa suoraan, enkä varsinaisesti näe, ottaako mies yhteyttä. Mutta jos muistelen oikein, niin jonkinlainen "selkeyttävä" lopputulos olisi tulossa. Eli "taistelu" loppuu ja tulee tietynlainen rauhanomainen ja seesteinen ratkaisu. En osaa ihan tarkalleen sanoa, mitä se käytännössä tarkoittaa. Voi olla, että löydätte yhteisen sävelen, tai sitten ehkä luovut tavoittelusta, elämään tulee muita asioita tai ihmisiä... Itse veikkaisin kuitenkin ensimmäistä. Paljon on tietenkin myös itsestä kiinni osaako kuunnella itseään ja ottaako yhteyttä ja miten?
Valitettavasti siinä asiassa en kuitenkaan osaa tämän enempää auttaa...Kiitos sinulle kovasti.
Minä taistelin aikani ja alkusyksystä tunsin, että on aika luovuttaa.. tiedän hänen jollain lailla kaipailevankin minua mutta yhteyttä en häneen enää voi ottaa. Siksi kaikki on hänen käsissään. Välillämme oli joskus jotain hyvin kaunista, rakkauttakin.. elämän ristiriitaisuuksissa ja keskustelun puuttuessa kaikki tavallaan särkyi.
Kaipaan häntä hirveästi, kesällä ehdotin keskustelua ja puhumista, hän halusi jättää myöhempään mutta mitään ei ole kuulunut. Haluan antaa rauhan hänelle. Ja jos hänestä ei enää kuulu, niin en voi sille mitään. Olen aikuinen nainen, tiedän, mitä tunnen ja jos hän ei voi tai halua vastata siihen eikä tunne samoin, niin hänellä on täysi oikeus elää elämänsä rauhassa ja löytää rakkautta muualta.
Olen särkynyt ja särkenyt itseni hänen takia liian monta kertaa. Tahto selvittää asiat olisi kova mutta en vain itse voi enää mitään tilanteelle. Ehkä hän pääsee kosketuksiin tunteittensa kanssa tai ehkä niitä ei ole, ainakaan tarpeeksi.
Täytyy uskoa elämään, jos tarkoitus on, tapaan hänet vielä ja asiat selviävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768232Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372556
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362129- 252107
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611647
- 181609