Kertoisko joku miten saan Mint 15 kde:n päivitettyä vaikka Mint 17 kde:n. Kokeilin Mint 15 kde versiota ja se vaikutti ihan hyvälle.
Vastaukset 6
- LMDE2
https://community.linuxmint.com/tutorial/view/2316
Tuossa ohjeet 13 ja 17 ---> 18
Voi olla ettei 15 päivity, tuki päättynyt tammikuu 2014 - mintin_käyttäjä
Onko Mint 17 kde:ssä tuki myös 2019 asti?
- mintin_käyttäjä
No on, vastaan itse kun se lukee noissa päivitysohjeissa. Pitää varmaan alkaa tekemään tikkua Mint 17 kde:stä tai uudemmasta. Jostain luin että uusinta Mint 18 kde:tä ei vielä kannatais laittaa vaan käyttää jotain Mint 17 kde versioista.
- noinkohan_on
Mahtaako Mint 18 olla edes KDE-versiona vielä? Eikös ne tee ensin Mate ja Cinnamon versiot, muut tulee sitten myöhemmin.
- LMDE2
Tuskin tuo 18 ihan huono enää on.
Jos sen lataat/teet/asennat vältyt isolta päivitykseltä jossa on ain omat vaaransa.
https://linuxmint.com/download.php
- rinnalle
Miksi se pitää päivittää? Asentaa rinnalle, niin pääsee kokeilemaan uutta, ja samalla vanha on tallella, jos tulee ongelmia uuden kanssa.
Minullakin on tässä samalla koneella kaksi eri Ubuntu LTS:ää uusin Kubuntu LTS. Mint 17.3:kin oli KDE-vesiona, mutta Vaihdoin sen Cinnamon-versioon, kun tuo Kubuntu on mielestäni nykyään Mint 17.3 KDE:tä parempi ja etenkin hienompi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921546
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su372946Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 94821
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37578
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta164570