Adressi-ketjun sananvapaus -kirjottajalle:
Sananvapaus ylittää kaikki muut oikeudet silloin kun lapsi ei muutoin saa oikeutta.
Osaatko ideoida tehokkaamman tavan, miten väärin kohdeltu lapsi saa ihmisoikeuksien mukaisen kohtaamisen? Jos keksit, niin kerro pliis!
lapsen etuko ei saa ohittaa sos.työntekijän etua
Sos.tt.n.MAINE
2
102
Vastaukset
- mitä.häh
Musta parempi tapa olisi opetella kirjoittamaan niin, että joku ymmärtää mitä kirjoittaja haluaa kertoa.
Itse en ihan oikeasti ymmärtänyt.- sitä.höh
No oma ongelmasi, jos et tajunnut! Opettele itse kirjoittamaan niin, ettet ujuta kirjoitukseesi vihjailua toisen älykkyydestä, joohan kiitos :)
Mitähähin kommentti on suomeksi: "Mitä toi sönköttää silmien pyörittely" Alentava kirjoitustyyli erottuu varsin selkeästi, ja se on yksi ikävä piirre sijaisvanhempien tavassa toimia ja se kertoo heidän sopimattomuudestaan alalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683