Mitä vikaa on kuin öljyn täyttöaukossa on paljon majoneesimaista tahnaa. Öljyt vaihdettu viimeksi puoli vuotta sitten ja sen jälkeen ajettu noin 1000 kilometriä. Ajan paljon lyhyitä matkoja. Öljynä olen käyttänyt Bilteman mineraaliöljyä. Onko nyt aika vaihtaa öljyt vai onko jotain muuta vikaa?
majoneesia öljyssä
7
1748
Vastaukset
- kalu
Sulla on vettä öljyn seassa, vois tosiaan olla hyvä idea vaihtaa salvat ja mahdollisimman pian.
- paljon
vajaalämpöisellä koneella ja vettä kondensoituu öljyyn. Riittää kun ajat muutamankymmentä kilsaa maantieajoa, niin "majoneesista" ei ole tietoakaan. Vesi haihtuu ja öljy on taas hyvää.
- Tumppi-82
Öljyssä on vettä joka tekee harmaata vaahtoa.
Joko se on kondensoitunut tai sitten kansi/kansipahvi on rikki.- Jamppa
niin. Todnak. koneessa on vaan kosteutta, se on ihan normaalia varsinkin nurkka-ajossa talvella. Tarkkaile kuitenkin ettei jaahdytinnestetta havia systeemista.
Ja ne Bilteman mineraaliöljyt joutaa mun mielesta jonnekkin muualla kun autosi moottoriin.
- M.K
"Ajan paljon lyhyitä matkoja."
"täyttöaukossa on paljon majoneesimaista tahnaa."
Siinäpä se olikin jo -syy ja seuraus.- öljyhän
vanha-erkki kirjoitti:
Bilteman öljyt
on silloin HYVÄÄ! Öljyn PITÄÄKIN pystyä sitomaan itseensä vesimolekyylejä, jottei vesi mene öljypohjaan "lätäköksi". NOIN sen pitääkin toimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1345484Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1623127- 282567
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4502359- 2012275
- 1811782
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1201391Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361202Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721016Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?83985