PS3 ei mee nettiin, ei voi kirjautua eikä muutakaan, mitä vittua pitäis tehä? Valittaa DNS ja muutakin, ja sammuta modeemi ja käynnistä modeemi ja ota palveluun yhteyttä ja hirtä ittes.
Vastaukset 1
- tuttuOngelma
Minulla oli sama ongelma ps4 konsolin kanssa, samat valitukset kuin sinulla mutta ei kehottanut hirttäytymään :) kaksi päivää taistelin asian kanssa ja lopulta löytyi vika kaapelista joka kulkee konsolista nettiboksiin. Kaapeli on joko väärä tai mahdollisesti vioittunut, siitä on hyvä lähteä liikenteeseen. Itselläni oli viallinen kaapeli ps4 konsoliin ja kävi ilmi että väärä kaapeli vanhaan ps3 konsoliin ja molemmat tapauksista tuli juuri samat ilmoitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67645
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45417- 38416
- 30414
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37377
- 41361