Niin laittakaa aina selkeästi aiheet näkyviin. Ettei keskustelun aiheena ole : onko, ???, jou jou, help help, nfsu, Miten saa, Missä, ym.. ym.. No ei kerro kyllä yhtään mitään. Selkeät aiheet keskusteluihin, niin kuin jotkut ovat laittaneet : NFSU2:n kisat loppu, NFSU2 Ei toimi enää!, Paras auto, Piilo kisat, NFSU 2 pelattu läpi mutta, Supra vs Skyline, Auto ei käänny, ym.. ym.. Kaikilla ei ole aikaa selata jokaista viestiä läpi (ajan voi käyttää pelaamiseenkin). Täälläkin on n.160 keskustelua ja kokoajan tulee lisää.
Keskustelun aiheet selkeästi näkyviin..
4
491
Vastaukset
- Sieda84
Totta.
Itse olen täysin samaa mieltä.
Mut minkäs teet, kun kaikki ei oo yhtä fiksuja kuin me ;-)
Toinen mikä ottaa pannulappuun ettei alustaa (platform) mainita kuten XBox, PC jne... Paina nyt sitä sitten kolmiota tietokoneella...- kasla
Itteki oon varmaa selannu läpi miljoona viestiä sen takii ku alusta si oo näkyvsi!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S. itte pelaan PS2(pelattu läpi 45%) - Apua Kaipaaja
kasla kirjoitti:
Itteki oon varmaa selannu läpi miljoona viestiä sen takii ku alusta si oo näkyvsi!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S. itte pelaan PS2(pelattu läpi 45%)Elikkäs. Olen pelannut jo jtn 2.3vuotta (taas olen innostunut pelaamaan), mutta en löydä mitään kisoja paitsi toi ''Drag'' kisa joka on aika hankala... Ja tällä hetkellä autoni on: Corsa, en ole ehtinyt tuumaanaan sitä autoa kun olen yrittäny kisoja läpitte. Ja missä ois niitä piilotettuja kisoja ja mikä näppäin se on mistä pääsee sinne...?
- Apua Kaipaaja
Apua Kaipaaja kirjoitti:
Elikkäs. Olen pelannut jo jtn 2.3vuotta (taas olen innostunut pelaamaan), mutta en löydä mitään kisoja paitsi toi ''Drag'' kisa joka on aika hankala... Ja tällä hetkellä autoni on: Corsa, en ole ehtinyt tuumaanaan sitä autoa kun olen yrittäny kisoja läpitte. Ja missä ois niitä piilotettuja kisoja ja mikä näppäin se on mistä pääsee sinne...?
Ku tuos on toi tuumaanaan niin kirjotin vahingos väärin ja sen pitääs olla: tuunaamaan. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti26645698Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4511376Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22210983Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump399800Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla908628Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2796680Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti23335Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle42890Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.232852Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys442360