Niin laittakaa aina selkeästi aiheet näkyviin. Ettei keskustelun aiheena ole : onko, ???, jou jou, help help, nfsu, Miten saa, Missä, ym.. ym.. No ei kerro kyllä yhtään mitään. Selkeät aiheet keskusteluihin, niin kuin jotkut ovat laittaneet : NFSU2:n kisat loppu, NFSU2 Ei toimi enää!, Paras auto, Piilo kisat, NFSU 2 pelattu läpi mutta, Supra vs Skyline, Auto ei käänny, ym.. ym.. Kaikilla ei ole aikaa selata jokaista viestiä läpi (ajan voi käyttää pelaamiseenkin). Täälläkin on n.160 keskustelua ja kokoajan tulee lisää.
Keskustelun aiheet selkeästi näkyviin..
4
501
Vastaukset
- Sieda84
Totta.
Itse olen täysin samaa mieltä.
Mut minkäs teet, kun kaikki ei oo yhtä fiksuja kuin me ;-)
Toinen mikä ottaa pannulappuun ettei alustaa (platform) mainita kuten XBox, PC jne... Paina nyt sitä sitten kolmiota tietokoneella...- kasla
Itteki oon varmaa selannu läpi miljoona viestiä sen takii ku alusta si oo näkyvsi!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S. itte pelaan PS2(pelattu läpi 45%) - Apua Kaipaaja
kasla kirjoitti:
Itteki oon varmaa selannu läpi miljoona viestiä sen takii ku alusta si oo näkyvsi!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S. itte pelaan PS2(pelattu läpi 45%)Elikkäs. Olen pelannut jo jtn 2.3vuotta (taas olen innostunut pelaamaan), mutta en löydä mitään kisoja paitsi toi ''Drag'' kisa joka on aika hankala... Ja tällä hetkellä autoni on: Corsa, en ole ehtinyt tuumaanaan sitä autoa kun olen yrittäny kisoja läpitte. Ja missä ois niitä piilotettuja kisoja ja mikä näppäin se on mistä pääsee sinne...?
- Apua Kaipaaja
Apua Kaipaaja kirjoitti:
Elikkäs. Olen pelannut jo jtn 2.3vuotta (taas olen innostunut pelaamaan), mutta en löydä mitään kisoja paitsi toi ''Drag'' kisa joka on aika hankala... Ja tällä hetkellä autoni on: Corsa, en ole ehtinyt tuumaanaan sitä autoa kun olen yrittäny kisoja läpitte. Ja missä ois niitä piilotettuja kisoja ja mikä näppäin se on mistä pääsee sinne...?
Ku tuos on toi tuumaanaan niin kirjotin vahingos väärin ja sen pitääs olla: tuunaamaan. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3534112Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1303652Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92371Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei82200Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1471835- 1181769
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181748Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241379Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1481030Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79915