Keskustelun aiheet selkeästi näkyviin..

Niin laittakaa aina selkeästi aiheet näkyviin. Ettei keskustelun aiheena ole : onko, ???, jou jou, help help, nfsu, Miten saa, Missä, ym.. ym.. No ei kerro kyllä yhtään mitään. Selkeät aiheet keskusteluihin, niin kuin jotkut ovat laittaneet : NFSU2:n kisat loppu, NFSU2 Ei toimi enää!, Paras auto, Piilo kisat, NFSU 2 pelattu läpi mutta, Supra vs Skyline, Auto ei käänny, ym.. ym.. Kaikilla ei ole aikaa selata jokaista viestiä läpi (ajan voi käyttää pelaamiseenkin). Täälläkin on n.160 keskustelua ja kokoajan tulee lisää.
4517
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Totta.

Itse olen täysin samaa mieltä.
Mut minkäs teet, kun kaikki ei oo yhtä fiksuja kuin me ;-)

Toinen mikä ottaa pannulappuun ettei alustaa (platform) mainita kuten XBox, PC jne... Paina nyt sitä sitten kolmiota tietokoneella...

Äänestä
  • Itteki oon varmaa selannu läpi miljoona viestiä sen takii ku alusta si oo näkyvsi!!!!!!!!!!!!!!!!
    P.S. itte pelaan PS2(pelattu läpi 45%)

Äänestä

• kasla kirjoitti:

Itteki oon varmaa selannu läpi miljoona viestiä sen takii ku alusta si oo näkyvsi!!!!!!!!!!!!!!!!
    P.S. itte pelaan PS2(pelattu läpi 45%)

Elikkäs. Olen pelannut jo jtn 2.3vuotta (taas olen innostunut pelaamaan), mutta en löydä mitään kisoja paitsi toi ''Drag'' kisa joka on aika hankala... Ja tällä hetkellä autoni on: Corsa, en ole ehtinyt tuumaanaan sitä autoa kun olen yrittäny kisoja läpitte. Ja missä ois niitä piilotettuja kisoja ja mikä näppäin se on mistä pääsee sinne...?

Äänestä

• Apua Kaipaaja kirjoitti:

Elikkäs. Olen pelannut jo jtn 2.3vuotta (taas olen innostunut pelaamaan), mutta en löydä mitään kisoja paitsi toi ''Drag'' kisa joka on aika hankala... Ja tällä hetkellä autoni on: Corsa, en ole ehtinyt tuumaanaan sitä autoa kun olen yrittäny kisoja läpitte. Ja missä ois niitä piilotettuja kisoja ja mikä näppäin se on mistä pääsee sinne...?

Ku tuos on toi tuumaanaan niin kirjotin vahingos väärin ja sen pitääs olla: tuunaamaan. :D

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Pääkäyttäjä kirjoitti:

Niin laittakaa aina selkeästi aiheet näkyviin. Ettei keskustelun aiheena ole : onko, ???, jou jou, help help, nfsu, Miten saa, Missä, ym.. ym.. No ei kerro kyllä yhtään mitään. Selkeät aiheet keskusteluihin, niin kuin jotkut ovat laittaneet : NFSU2:n kisat loppu, NFSU2 Ei toimi enää!, Paras auto, Piilo kisat, NFSU 2 pelattu läpi mutta, Supra vs Skyline, Auto ei käänny, ym.. ym.. Kaikilla ei ole aikaa selata jokaista viestiä läpi (ajan voi käyttää pelaamiseenkin). Täälläkin on n.160 keskustelua ja kokoajan tulee lisää.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu