Haluaisin kuulla kokemuksia Intel Dual Band Wireless-AC 3165 802.11 ac - wlan-kortin ja Linuxin yhteensopivuudesta.
Ajattalin vaihtaa tuollaisen tuon onnettoman BCM-wlan-kortin tilalle läppäriini, koska sitä ei saa millään toimimaan. Miten on, tuleeko hukkaostos, vai toimiiko esim. Ubuntussa?
Alkaa pikkuhiljaa ketuttaa, kun puoli vuotta yrittänyt kaikkea, mutta mikään ei toimi. Ostanko tuon vai hakkaanko läppärin kirveellä palasiksi?
Intel Dual Band Wireless-AC 3165 WIFI-kortti
5
106
Vastaukset
- ihateubuntu
http://www.intel.com/content/www/us/en/support/network-and-i-o/wireless-networking/000005511.html
Katsele vaikka tuolta ensin.
Taitaa kuitenkin toimia kernelissä 4.2 tai uudemmassa.- adasdasdasdads
Ubuntu 16.10 linux on 4.8.
- valmisvalmis
adasdasdasdads kirjoitti:
Ubuntu 16.10 linux on 4.8.
Ei windowsinkaan asennuksessa ole mukana kaikkia mahdollisia laite ajureita ne pitää erikseen käydä muualta latailemassa.
Sama jutska "ubuntussa" ei kaikkee voi olla mukana (jokku jopa voi aiheuttaa ristiriita tilanteita eli jos otat mukaan kerneliin ton ajurin niin noi on pakko jättää pois)linux puolella toi kernelin kääntäminen vastaa hakemista laiteajuria muualta ja toi "kääntäminen" nyt niin yksinkertasta et jos linuxii aikoo käyttää kannattaa opetella - qdqdaqqdqdqd
valmisvalmis kirjoitti:
Ei windowsinkaan asennuksessa ole mukana kaikkia mahdollisia laite ajureita ne pitää erikseen käydä muualta latailemassa.
Sama jutska "ubuntussa" ei kaikkee voi olla mukana (jokku jopa voi aiheuttaa ristiriita tilanteita eli jos otat mukaan kerneliin ton ajurin niin noi on pakko jättää pois)linux puolella toi kernelin kääntäminen vastaa hakemista laiteajuria muualta ja toi "kääntäminen" nyt niin yksinkertasta et jos linuxii aikoo käyttää kannattaa opetella"Intel® Dual Band Wireless-AC 3165 (starting from firmware XX.XX.13.0 and kernel 4.1)"
Löytyy valmiina.
- yksj
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14592913 täällä on wifi juttuja moneen lähtöön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652