Kysy 12vuotiaalta tytöltä mitä vaan
Kysy ihan mitä vaan
18
304
Vastaukset
- sskskskskskskdks
saanko panna sua
- Elvis12
Joo
- kaaleppisi
kerro isesäi !Oletko jo kuinka kehittynyt vartalotas ? Onko sull a sekuaalsia mielihaluja ? Tyydytäkö itseäs (miten ) ? Ootko ollumiehen/ojan kanssa "silleen" oikeesti " " ?
- Esups
Kirjotustaito 5/5
- Elvis12
Mulla on seksuaalisija miewli halusja oon pannu jokasta meijä luoka poikaa ja tyttöö ja runkkaan joka päivä 3 kertaa
- igfani
sun instagram
- 14v_poiika
Onko kik? Mikä nimi?
- uteliaspoju
Joko oot löytänyt sormettamisen jalon taidon.
- paskapersepillu
Otatko suuhun
Ootko ihastunu kehenkään :D
- Elvis12
Oon
- kunhan_kyselen
mitä kuuluu ?
- Isojorma22
Peniksen koko?
Ootko oikeesti 69v mies joka on homo
Ja haluaa kuulla nuorten rehujen pervoja kysymyksiä- Suomisiitin
Missä asut?
- Elvis12
Hyvinkäällä
- Iso.kun.mikä
ootko nähny hevosen kullii?
- Joku1233
Haluisitko panna? Mut asun vaan kuopios
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592